"Dacia a pregatit o surpriza de proportii. Producatorul roman a pregatit un produs total nou si neobisnuit pentru gama sa de vehicule. Este vorba despre bicicleta Dacia de 1000 de euro, cu TVA inclus.
Producatorul autohton a dezvoltat in secret o versiune prototip a noului produs, iar Automarket a reusit sa intre in posesia primelor fotografii semi-oficiale. De la prima vedere se observa ca bicicleta Dacia poarta noul logo al companiei romanesti.
Din informatiile preliminare cunoastem ca bicicleta va purta numele companiei romanesti si va fi comercializata in toate showroom-urile Dacia din tara. De asemenea, Dacia va exporta noul produs in tarile vest-europene prin intermediul retelei Renault.
Noul produs Dacia a fost dezvoltat si conceput de Centrul Tehnologic Renault din Romania. Folosind un termen automobilistic, ne permitem sa va invitam sub capota bicicletei Dacia. Inginerii romani au recurs la implementarea unui program din care sa rezulte o bibicleta performanta, creata special pentru mediul urban aglomerat. Asadar, la capitolul design merita mentionat caracterul aerodinamic al bicicletei Dacia. Forma finala a cadrului este rezultatul testelor intreprinse de proiectantii Dacia, care au colaborat cu specialistii de la Trek, una dintre cele mai mari companii de biciclete de sosea.
O alta caracteristica importanta a viitoarei biciclete Dacia este folosirea fibrei de carbon. Cadrul bicicletei si furca - fata sunt confectionate integral din fibra de carbon, ceea ce explica in mare masura pretul de 1.000 de euro la care este estimat modelul Dacia. In plus, bicicleta dispune de suspensii moi pe fata, adaptate in mod special drumurilor drepte, frane pe discuri si far automat cu halogen.
Noua bicicleta dispune de prezenta schimbatoarelor Shimano, ceea ce presupune ca toate subansamblele bicicletei Dacia sunt confectionate de producatorul japonez, dar nu exista inca o confirmare oficiala in acest sens.
Varianta standard prezinta 18 viteze, realizabile din cele 3 foi si 6 pinioane ale butucului - spate. Dacia a pregatit si o versiune racing a bicicletei sale, cu 21 de viteze si cu variatiuni mai mari intre foaia mare si pinionul mic. Vorbim despre o foaie mare cu 55 de dinti si un pinion mic de 7 dinti, marimi specifice doar bicicletelor profesionale. Versiunea racing va fi disponibila fara aparatori si portbagaj, cu suspensii rigide si pedale profesionale. Bicicleta Dacia racing va fi comercializata din toamna alaturi de un pachet complet de accesorii, pantofi, casca si manusi de ciclist. Pretul la care specialistii de pe piata bicicletelor profesionale si performante il estimeaza pentru versiunea racing se ridica la circa 2200 de euro.
Prima generatie a bicicletei romanesti va fi produsa la Mioveni si este destinata in special tinerilor oameni de afaceri din orasele aglomerate. Bicicleta Dacia intra pe un segment de piata aflat la un nivel calitativ extrem de inalt, dar modelul romanesc are avantajul pretului. Se vehiculeaza ca Dacia va lansa pe piata noua bicicleta odata cu modelul Sandero in Romania, urmand sa existe o promotie prin care cele doua produse sa fie vandute la pachet."
SURSA ARTICOL - AUTOMARKET
Producatorul autohton a dezvoltat in secret o versiune prototip a noului produs, iar Automarket a reusit sa intre in posesia primelor fotografii semi-oficiale. De la prima vedere se observa ca bicicleta Dacia poarta noul logo al companiei romanesti.
Din informatiile preliminare cunoastem ca bicicleta va purta numele companiei romanesti si va fi comercializata in toate showroom-urile Dacia din tara. De asemenea, Dacia va exporta noul produs in tarile vest-europene prin intermediul retelei Renault.
Noul produs Dacia a fost dezvoltat si conceput de Centrul Tehnologic Renault din Romania. Folosind un termen automobilistic, ne permitem sa va invitam sub capota bicicletei Dacia. Inginerii romani au recurs la implementarea unui program din care sa rezulte o bibicleta performanta, creata special pentru mediul urban aglomerat. Asadar, la capitolul design merita mentionat caracterul aerodinamic al bicicletei Dacia. Forma finala a cadrului este rezultatul testelor intreprinse de proiectantii Dacia, care au colaborat cu specialistii de la Trek, una dintre cele mai mari companii de biciclete de sosea.
O alta caracteristica importanta a viitoarei biciclete Dacia este folosirea fibrei de carbon. Cadrul bicicletei si furca - fata sunt confectionate integral din fibra de carbon, ceea ce explica in mare masura pretul de 1.000 de euro la care este estimat modelul Dacia. In plus, bicicleta dispune de suspensii moi pe fata, adaptate in mod special drumurilor drepte, frane pe discuri si far automat cu halogen.
Noua bicicleta dispune de prezenta schimbatoarelor Shimano, ceea ce presupune ca toate subansamblele bicicletei Dacia sunt confectionate de producatorul japonez, dar nu exista inca o confirmare oficiala in acest sens.
Varianta standard prezinta 18 viteze, realizabile din cele 3 foi si 6 pinioane ale butucului - spate. Dacia a pregatit si o versiune racing a bicicletei sale, cu 21 de viteze si cu variatiuni mai mari intre foaia mare si pinionul mic. Vorbim despre o foaie mare cu 55 de dinti si un pinion mic de 7 dinti, marimi specifice doar bicicletelor profesionale. Versiunea racing va fi disponibila fara aparatori si portbagaj, cu suspensii rigide si pedale profesionale. Bicicleta Dacia racing va fi comercializata din toamna alaturi de un pachet complet de accesorii, pantofi, casca si manusi de ciclist. Pretul la care specialistii de pe piata bicicletelor profesionale si performante il estimeaza pentru versiunea racing se ridica la circa 2200 de euro.
Prima generatie a bicicletei romanesti va fi produsa la Mioveni si este destinata in special tinerilor oameni de afaceri din orasele aglomerate. Bicicleta Dacia intra pe un segment de piata aflat la un nivel calitativ extrem de inalt, dar modelul romanesc are avantajul pretului. Se vehiculeaza ca Dacia va lansa pe piata noua bicicleta odata cu modelul Sandero in Romania, urmand sa existe o promotie prin care cele doua produse sa fie vandute la pachet."
SURSA ARTICOL - AUTOMARKET
Comment