Am fost azi la revizia de 1 anisor al masinii, la Motorservice. Am ajuns, toate bune, frumoase, pana cand m-au bagat pe tester,si la diagnosticare, a reiesit faptul ca frana pe rotile din spate este inegala, si au inceput baietii treaba, frumos, fara probleme, am stat langa masina, toate ok. Uleiul l-am adus eu, Elf 5W40...etc. Am plecat, ajung la casierie, cand, stupoare, factura indica pretul de 268 RON, sau ceva in genul asta (ATENTIE, fara ulei). Intreb gagica aia de ce, ma lamureste ea, si am plecat fara sa ma uit f atent, insa, ajungand acasa, am descoperit ca orele de manopera trecute de ei, au fost de 4.68 ore, eu plecand din service la ora 9.30 (scrie si in factura), si ar fi trebuit sa ajung in service dimineata la 4.30, ceea ce nu este posibil, nu? Nu ma intereseaza de 50-60 lei, cu cat m-au jecmanit, insa nu mai suport hotia asta. Ce ma sfatuiti sa fac? As vrea sa scanez factura, pe care o atasez si aici, si sa le trimit mail la Vocea Clientului, si ii voi ameninta ca ma duc la OPC sau ii dau in judecata....voi ce ziceti? Imi cer scuze daca v-am plictisit, dar zic eu ca este o problema intalnita de toti....
Bataie De Joc....ce Sa Fac?
Collapse
X
-
Cel mai bine ar fi sa trimiti mail la Vocea clientului.Si cand ai timp te duci la service si le zici oful.daca o dau in diverse fa panarama ca vrei sa discuti cu seful lor.daca o dau ca nu e sefu faci panarama ca o sa vezi ca se duc repede dupa el.bineinteles ii si ameninti cu opc.
-
E normal. Sunt timpi predefiniti pentru operatiunile efectuate, mai putin pentru revizie.
Comment
-
Si daca ei au terminat intr-o ora si ceva, dc mi-au pus mie pe hartie timpul predefinit? Ori se lucreaza cu "ceasul langa", ori punem timpul la nimereala, cat am stat acum 2 saptamani, la alt Logan cu aceleasi probleme? P.S Si de la ce dracu a aparut problema cu frana? Asa de devreme?Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
...mari nenorociti astia de la motor service, dupa parerea mea sunt cei mai praf ca service autorizat dacia, din toate punctele de vedere din Bucuresti.
Vad ca nu se potolesc sub nici o forma.
Nu lasa sub nici o forma treburile asa...du-te inapoi peste ei si cere sa vb. cu seful / directorul service-ului, sa-ti dea o parte din bani inapoi, chiar daca nu suma propriu-zisa e importanta, ci doar ideea ca "ai fost facut" pe fata de mU...ii aia de mecanici.
Daca nenea sefu' nu vrea sa rezolve situatia cu vorba buna, abia atunci suna la VC si la OPC.
Inca ceva, ameninta-i ca-i dai si pe un post public de televiziune, eventual protv...sigur o sa aiba efect, au mai avut un scandal in care au fost dati pe post.
Comment
-
Dupa cum zicea alexgame in cazul asta primul pas ar fi sa te adresezi celor de la Vocea clientului insa nu o sa rezolvi mai mult ca sigur nimic. eu am avut pr cu auto-resetarea comp de bord. masina este in garantie m-am dus la ei le-am descris defectul au facut un test si au constatat ca masina e in regula, dupa ceva timp m-am dus din nou acum insa ceva progrese au dat cu spray de contact la sigurante si din nou au zis ca masina e ok, problema persista merg din nou cu ea in service inca un progres imi desfac tabloul de bord si dau ca spray de contact pe la cele 2 suruburi de masa si pe mufele ce intra in tabloul de bord si din nou mi se spune ca totul e bine, dupa vreo 400 km se reseteaza sun la vocea clientului si ei imi zic ca o sa imi dea un raspuns dupa ce o sa ii intrebe pe cei de la service. intre timp ajung din nou in service un alt progres se gandesc sa verifice tensiunea la anumiti pini din mufele ce intra in T.B si din nou totul e in regula plec cu masina si dupa ceva km se reseteaza iar merg in service si un alt progres imi verifica acumulatorul si constata ca e defect insa masina merge bine si nu da semne ca nu ar avea acumulatorul bun acum normal ca nu mai e ca nou are deja 2 ani juma si ma pun sa schimb acumulatorul la care eu ma cert putin cu ei spunandu-le ca tot acumulatorul era de vina si cand masina avea 3 luni cand a intervenit prima autoresetare? Raspuns nu am primit la intrebarea asta. si incep ei bla bla bla ca acumulatorul are 12 luni garantie etc eu zic ok are 12 luni da de ce pana acum nu ati spus ca e defect in alea 12 luni de garantie? Raspuns nimic e acumul defect si gata. sun la vocea clientului si fac o noua reclamatie la care in max 48 de ore trebuia sa primesc raspuns. o sa continui povestea putin mai tarziu ca trebe sa plec pana in oras.
Comment
-
Vin si eu cu un mic amanunt. Daca masina e in leasing nu ai ce sa cauti la OPC pentru ca ei nu solutioneaza decat reclamatiile facute de persoane fizice(nu ca as fi inteles ca e asa, iti spun pentru orice eventualitate). La ei poti sa reclami eventual firma de leasing.
O solutie daca lucrurile nu se rezolva ar fi sa te adresezi direct la Renault Franta. Eu asa am facut cu masina mea (alt producator) si problemele s-au rezolvat.
Acum ce sa zic mie pretul platit nu mi se pare mare, dar ai dreptate sa fii nemultumit. Chiar si 5 lei daca ti-au furat sunt pana la urma banii tai si muncesti pentru ei.
Comment
-
@blanarucristi:
...pe viitor, incearca sa eviti astfel de "cooperative mestesugaresti" (cel putin, asa scrie pe stampila lor), asa cum e cazul lui motorservice, sunt foste service-uri de cartier (a se citi garaje) transformate peste noapte intr-o "chestie" autorizata...iar mecanicii de acolo...ma abtin
...de ce iti zic, pentru ca m-am fript si eu cu ei, insa nu la bani,...cu (in)competenta mecanicilor...sunt praf!
...e inadmisibil sa te taxeze 4 ore si ceva pentru manopera la revizia de 1an sau 15 mii, in conditiile in care pe mine la ipso otopeni (despre care se zice ca ar fi printre cele mai scumpe service-uri autorizate dacia) la revizia de 30000Km, m-au incarcat cu 2.2 ore / manopera...si asta chiar pe bune, masina a stat in hala cam 4 ore...bine, ca au fost si timpi morti in care o frecau la rece mecanicii, asta e alta poveste, dar ceea ce vreau sa zic este ca au fost corecti, cu atat normeaza ei revizia respectiva.
...si departe de mine sa le fac reclama, pentru ca am avut si cu ei niste meciuri...dar stiti cum se zice, dintre toate relele, alegi raul mai mic.Last edited by Kojak; 6 April 2008, 12:18.
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostSi daca ei au terminat intr-o ora si ceva, dc mi-au pus mie pe hartie timpul predefinit? Ori se lucreaza cu "ceasul langa", ori punem timpul la nimereala, cat am stat acum 2 saptamani, la alt Logan cu aceleasi probleme? P.S Si de la ce dracu a aparut problema cu frana? Asa de devreme?
In ceea ce priveste frana si eu am avut acceasi problema, ba chiar mai rau, adica nu prea aveam frana pe spate. Si asta nu mi-au descoperit ei ci la ITP. (Mentionez ca am avut masina la taxi si faceam ITP la 6 luni. Testarea franelor pe spate nu era obligatorie dar l-am rugat pe angajatul de la iTP sa mi le testeze pentru ca mi se parea ca franeaza in cap.)Iar cand m-am dus din nou la revizie le-am semnalat problema si au spus ca este rezolvata. Dar surpriza la un nou ITP aceeasi problema. Pana la urma am rezolvat problema in particular la un mecanic de la reprezentanta acasa. Era bolcat ceva repartitor de franare (cred ca asa ii zice).It's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
4 ore durata normala a operatiunii,ei au terminat-o in 1 ora sau 2 cum zici tu .ba da iti treceau tot 4.fiindca la operatiunea aia au timpu ala de lucru.daca o fac mai repede bravo lor...au salar mai bun...au ore...daca depaseste,au mai putin salar...sigpic
Comment
-
Originally posted by memphis_Taz View PostAi avea toate sansele de castig daca te-ai duce la PROTECTIA CONSUMATORULUI... de plictisit nu ne plictisesti... e normal... apropo am rezolvat problema cu butonul de avarie... l-am rezolvat pe garantieLogan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Si acum sa continui postul 8!
pana la urma am luat un acumulator de la un vecin care il avea de vreo 2 luni l-am pus si am vazut ca se reseta si asa. din nou programare ma duc in service si vine unul lansat deschide capota se uita la baterie si vede ca e verde. apoi vine unul cu un instrument sa o testeze banuiesc ca era un "tester de baterie" totul bine si frumos cica fac o solicitare catre constructor sa vada daca accepta schimbarea pe garantie muta masina de la partea electrica pe un elevator si asa a stat cam 2 ore cred supa care se uraca unul al ea o scoate afara si eu ma duc sa imi iau cheile si sa vad ce s-a rezolvat. surprize surprize constructorul nu accepta garantia fiindca aceasta problama nu s-a mai intalnit. asta in mintea lor fiindca eu am vazut pe forumuri k exista o pr cu auto-resetarea comp de bord. din nou surprize surprize ma pune sa platesc diagnosticarea ceea ce pana la vizita aia nu ma pusese si acum nu a pus-o pe tester nu a desfacut nimic doar a masurat acumulatorul. si le-am zis nu ma deranja daca plateam diagnosticarea dar sa se fi rezolvat dupa atatea vizite la niste incompetenti. de atunci am renuntat sa ma mai duc fiindca oricum nu imi faceau nimic. si acesti bani mi-au fost luati din cauza ca am sunat la Vocea clientului si cel de acolo poate ca s-au luata de personalul serviceului.
Comment
Comment