Perle! De Pe Forum Adunate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nici cu acte nu-l convingi
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • La el daca face scurt si apoi parul valvoi in cap,,,,e metal
      PS,,cred ca si APA este un METAL,,ca si aia daca "vine" peste instalatiile electrice face BUM/POC si apoi FOC

      Comment


      • Razvy, dar unde am zis eu mai sus ca ar fi teflonul un plastic (desi este)? Tu ai idee ce propietati fizice are un metal (din alea invatate la chimia de a 7-a, gen luciu metalic in taietura proaspata) sau ce e ala un polimer?
        P.S; Intrebarea e retorica, am vazut cu totii raspunsul in reactiile de mai sus.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • si gata, subiect incheiat pe langa plasticul de metal pe nume teflon
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • Jante dacia logan OZ,BBS,AEZ,ALLESIO,BORBET,DEZENT,DOTZ,ENZO,EXCITE,WOLFRACE Tires PIRELLI,MICHELIN.






            mi-a infrumusetat ziua !

            PS : Mariane, ce ai citit tu se refera la faptul ca anvelopele proaste se pun pe fata si alea bune pe spate, numai cele de vara, iarna e perfect invers
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • E valabil si iarna, ma Samy.
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • Pt Samy,,,, http://www.youtube.com/watch?v=8cBSWEhimdA si daca mai vrea si alte videoclipuri i le gasesc cu placere.

                Comment


                • " Poate ai vrut sa zici ca,cu debica alea pe spate iti pierdeai aderenta si o luai la vale, iar cand ai facut rocada alpin nu iti dadea voie sa o mai iei la vale si din cauza asta ai iesit la ""MAL"". "

                  Asta e citat oferit din afirmatia lui Marian. O fi adevarat ce spune ?

                  Ba cand urci un deal puntea spate doar sta. E logic ca nu urci cu 100 km/h in curba si ai nevoie de grip maxim pe spate.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Sam tata,,las-o dre@cu moarta,,tu numai stii ce scrii,,sau faci cu tot posibilul sa iesi in fata ca musca pe.....

                    PS : Mariane, ce ai citit tu se refera la faptul ca anvelopele proaste se pun pe fata si alea bune pe spate, numai cele de vara, iarna e perfect invers
                    Deci,,lasa-ma,,,ca tu nu stii sa cumperi anvelope si jante ca lumea fara sa iti bata si vii apoi pe aici sa te vaiti.

                    ASA CA LASA-MAAAAAAAA.....Te rog eu!!!

                    Comment


                    • Constatam cu totii ca unii nu pot, pur si simplu, sa-si asume si greselile care sunt totusi mai usor trecute cu vederea de public, in cazul recunoasterii acestora; ca si in sport, nu toti sunt sportivi. Asta e specificul topicului; ai gresit, esti dat la "gazeta"; fara suparare.
                      Last edited by IancuMIC; 2 August 2012, 10:58.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • La scolile de SOFERI de afara si la scolile de pilotaj de la noi (uneori si la scoala, la facultatile de profil), te invata faptul ca la o masina cu solutia "totul in fata" stabilitatea in mers este data de puntea spate. De ce? Puntea fata poate fi controlata cu ajutorul rotilor directoare, deci din volan si/sau din gaz (pedala acceleratie). Astfel, puntea spate are nevoie de anvelopele cele mai bune, sa poata urmari puntea din fata. Daca la viteza mare se pierde puntea spate, la revedere !

                        Pe orice tip de suprafata, anvelopele cele mai bune trebuie sa stea in SPATE. Argumentul cu tractiunea mai buna nu este plauzibil decat la plecarea de pe loc, ceea ce este exclus din start, pentru ca masina mea trebuie sa fie stabila in mers, nu la plecarea de pe loc.

                        Sper ca se termina aici discutiile despre anvelope, desi cred ca tocmai am pornit o polemica.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Perfect de acord cu tine. Dar ce faci in situatia spusa de colegul de forum mai devreme. Ai anvelope mult mai slabe pe fata, iar pe spate ai renumitele Michelin Alpin A4 dar tu nu poti urca dealul de la mitropolie. Ce faci in cazul asta ? Unde e mai bine sa ai anvelopele mai bune ? Ca de la asta s-a pornit si asta s-a discutat in prima faza.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Pur si simplu nu mai urci, daca nu poti, ca doar nu te pui langa masina sa schimbi rotile de pe fata pe spate.

                            In conditii meteorologice deosebite, cel mai cugetat lucru pe care-l poti face este sa renunti la ambitii, sa analizezi situatia si sa dai inapoi.

                            Lipsa cugetarii face ca anumite persoane sa ajunga in situatii imposibile (vezi domnisoare blocate pe munte in pantofi cu tocuri, la -20 grade, vezi masini blocate in camp desi se anunta in mass-media vreme nasoala, etc)
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Asta e profunda rau de tot: "daca vopsesc si eu farurile negru mat de ph1 fara lupe se leaga politia de tine ca asa am inteles si mai bate la fel?"
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • s-ar putea sa nu mai bata deloc ) )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google