si cand te gandesti ca este prima sa postare pe forum ))))
Perle! De Pe Forum Adunate
Collapse
X
-
"Faptul ca ai incarcat bateria pe redresor probabil ca i-ai mai prelungit viata putin. Dar asta nu inseamna ca te poate lasa la anul si sa mai treci si iarna asta cu ea pe logan."
Am citit de vreo 4 ori ca sa inteleg si m-a luat ameteala. Cum?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Interesant articol..... http://ideidincorcodus.wordpress.com...-grija-altuia/
Daca eu am scris ceva si s-a inteles altceva,,e ok,,imi asum ce am scris mai sus. M-am incurcat in exprimare din X motive... Nu e nici o treaba,,dar cand cineva se tot tine de fundul meu,,cred ca deja se aplica proverbul de mai sus. Asta e,,mergem mai departe cum putem....
Comment
-
Originally posted by dsign View PostLa scolile de SOFERI de afara si la scolile de pilotaj de la noi (uneori si la scoala, la facultatile de profil), te invata faptul ca la o masina cu solutia "totul in fata" stabilitatea in mers este data de puntea spate. De ce? Puntea fata poate fi controlata cu ajutorul rotilor directoare, deci din volan si/sau din gaz (pedala acceleratie). Astfel, puntea spate are nevoie de anvelopele cele mai bune, sa poata urmari puntea din fata. Daca la viteza mare se pierde puntea spate, la revedere !
Pe orice tip de suprafata, anvelopele cele mai bune trebuie sa stea in SPATE. Argumentul cu tractiunea mai buna nu este plauzibil decat la plecarea de pe loc, ceea ce este exclus din start, pentru ca masina mea trebuie sa fie stabila in mers, nu la plecarea de pe loc.
Sper ca se termina aici discutiile despre anvelope, desi cred ca tocmai am pornit o polemica.
Sau aici este aceeasi recomandare de la firma Continental si tot asa explicata.Last edited by cosmindan; 4 September 2012, 22:46.real power..... diesel power by
Comment
-
daca era ceva ami zicea la cervice ,apropo uni de pe aici zic ca cureaua made uk,nu e buna .Last edited by IancuMIC; 4 September 2012, 23:35.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Original a fost postat de electrica2000
am vazut faza la tv, dar,..... firar ia de carte sa fie , mie sincer nu ca nu mi a placut dar nu sant fan tocilar ,eu tin minte de cand am dat de permis ca an apropierea trecerei de pieroni esti obligat sa ancetinesti sau sa micsorezi viteza asta anseamana :ca eviti pericolul daca e ceva ,este exact cu statul an curul celuilant ,,cel din fata pune frana brusc ,tu te uiti dupa muste ,fiind prea aproape io tragi ,ca nai pastrat o oarecare distanta pentru evitarea pupaturi cu cel din fata , deci soferul e de vina , an apropierea treceri nu dai talpa , nu am dreptate cine i vinovatul .Last edited by crististreulea; 5 September 2012, 14:31.real power..... diesel power by
Comment
Comment