Poate omu' s-a referit la clean din definitia de mai jos:
Perle! De Pe Forum Adunate
Collapse
X
-
A sunat o locomotiva de la CFR, isi vrea farurile inapoisigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Raspunsul mai "lenes" se datoreaza acceleratie electronice, care nu mai este pe cablu. Insa odata ce te obisnuiesti cu masina, si schimbi vitezele in zona a peste 3000 rpm, e ca si cum nu ar exista "lenevia". Eu nu prea o observ. Oricum, dupa 2500 rpm, e o cu totul alta masina. Comportamentul se schimba, si se tot duce. Ma sicana unul cu o Ceed in trafic. Eram la semafor unul langa altul. Am plecat cu a doua de la semafor, m-a luat in primii 20-30 de m iar eu m-am dus cu a2a pana in 80 el ramanand clar in urma sa schimbe viteza. Chiar trage masina. Are mult mai multa electronica pe ea, spre exemplu motorasul pas cu pas nu mai exista.
E in genul vestitului "Stig" de pe forum, dau din 2 direct 4 sa nu mai schimb o treapta.
Comment
-
Mi se pare geniala faza:
Colegul dani55wss are o problema sicere informatii iar colegul TVM, dupa ce-i spune care ar fi cauza problemei, zice ca nu se pricepe, ca nu e electrician Epic!
In cazul asta, de ce a postat?
sigpic
Comment
-
La asta nu m-am putut abtine.
Si la o statie ITP, cum crezi ca-ti verifica jocurile? Tot bagand levieru' / ranga si tragand.
Comment
-
Discutia a pornit de la faptul ca la Rombat...
Dimensiunea 242/175/175 este, ca exemplu, pentru Ford Focus sau Seat Leon.
Adica marcile astea pot sa doteze numai cu rombat ?
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostLa asta nu m-am putut abtine.
Si la o statie ITP, cum crezi ca-ti verifica jocurile? Tot bagand levieru' / ranga si tragand.
Comment
-
Originally posted by alexgrasu View PostMi se pare geniala faza:
Colegul dani55wss are o problema sicere informatii iar colegul TVM, dupa ce-i spune care ar fi cauza problemei, zice ca nu se pricepe, ca nu e electrician Epic!
In cazul asta, de ce a postat?
http://www.loganclub.ro/forum/proble...93#post1473093
Comment
Comment