spor la vanat... asta ca tot m-am apucat de vizionat Supernatural )
Perle! De Pe Forum Adunate
Collapse
X
-
"eu pana si in gaura aia am un material moale si aderent pe fund"
Orice ati spune si orice scuza ati gasi, tot mi se pare amuzant.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View Post"eu pana si in gaura aia am un material moale si aderent pe fund"
Orice ati spune si orice scuza ati gasi, tot mi se pare amuzant.
Am ras cu lacrimi, cand am scris nu mi sa parut amuzant, dar e super Ma felicit singur.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by prometheusMasina arata bine dar scoate acele pozitii , pune-ti becuri normale omule , n-ai idee cat de mult ii poti deranja pe ceilalti participanti in trafic.
Comment
-
-
Originally posted by jonnie007 View Postnu la asta ma refer...ai 7 vagoane de greseli gramaticale de cand activezi pe forum. in cacofonii esti doctor!
Esti lider detasat in gafe gramaticale!
prieteneste ti`o spun...
Mumus, eu mai degraba vad fraze amuzante ca a ta la perle decat apostroful lui johnie in loc de cratima.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Am ceva de pe un sait de anunturi, pe mine nu m-a amuzat pentru ca nu e de râs, dar am decis să postez aici că poate amuză pe cineva. Şcoala noastră nu mai e ce a fost odată.Attached FilesNirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
Comment
Comment