Cat De Des Spalati Masina???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Bine spus!!!!

    Comment


    • #77
      Treaba cu calcarul o stiu insa la mine pe albastru mineral chiar nu vad urme ramase...depinde si de zone...cum vine apa, de unde, prin ce!Mai mult afectezi vopseaua stergand-o decat s-o lasi asa...cu conditia sa nu se usuce la soare!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #78
        Pai nu o se vada imediat, depinde de duritatea apei. Chiar daca masina se usuca la umbra, calcarul nu se evapora, dupa cel mult doi ani vei avea vopseaua matuita.

        Comment


        • #79
          Pai ce?...crezi ca o mai tin 2 ani?Oricum eu recomand sa SI stergeti masinile insa daca puteti sa le spalati mai rar cu sampon sau spuma activa!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #80
            Pai asa fac o spal acasa (ca am vreo 3 zgarieturi mici de la cei de la spalatorie), dau intai noroiul jos cu o perie pt spalat auto, pe urma cu buretele si sampon cu ceara, dupa care o sterg si o dau cu ceara. asta se intampla in fiecare saptamana. ce ceara e buna?? eu am una luata din carrefour, da cat de cat luciu...treaba e ca ma cam plictisesc si mai ma dor si mainile
            sigpic

            Comment


            • #81
              Cat e gramajul la ea si cat costa???

              Comment


              • #82
                Are 250g, e luata din carrefour , se numeste stac plastic - cera luciadante protettiva. ceara protectoare lucioasa. am dat pe ea 16ron
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Si esti multumit de ea??

                  Comment


                  • #84
                    Produse de calitate se gasesc la www.Mafra.Ro sau www.Magazinpiese.Ro produse Sonax. Iar detalii de cum se face gasiti si pe noul forum aparut http://www.magazinpiese.ro/phpBB2/index.php?

                    Comment


                    • #85
                      Imi pare rau dar am impresia ca nimeni nu a citit manualul. In manual scrie clar ca masina nu trebuie spalata vara in soare sau cand e caldura mare. Pai tabla si implicit vopseaua arde. Aruncati niste apa rece pe ea... Si din dilatatie se face contractie. Brusca. Ia vedeti cum s-au sfarmat pietrele in Sahara. Asa se intampla si cu vopseaua. Cat despre matuire, e interesanta explicatia cu duritatea apei si cu calcarul, dar eu cred ca totusi mai nociv este sa o stergi si sa ramana niste fire micronice de praf intre carpa si vopsea cand freci... Spalati-o numai seara, preferabil cu jet...
                      Numai bine...
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment


                      • #86
                        Ai dreptate...Mai nociv este pt. Vopsea sa o stergi decat s-o lasi sa se usuce dar asta doar cand e racoare!Daca o lasi sa se usuce in soare o faci varza, mai bine o stergi!Mie mi-au aparut urme pe vopsea numai de la sters oricat de bine am clatit laveta!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #87
                          Of...

                          Mi-am dorit foooooarte mult sa am un aparat al meu de spalat...

                          Cand mi-am luat masina o spalam in functie de mizeria (tipul) de pe ea. Daca era pamant, il dadeam jos repede.
                          In general o spalam cam la 2-3 saptamani, la spalatorii.
                          Cand am vazut cum mi-o lasa (eu fiind pretentios), m-am lasat pagubas de spalatorii.
                          Am ales solutia spalarii individuale la PetromV (acolo unde iti iei fise si o speli cum vrei, cat vrei, cu ce programe vrei...)
                          Preferam asa ceva decat inainte, cand o luam de la spalatorie si o luam eu iarasi la puricat.
                          Ce nu mi-a placut la spalatorii: majoritatea nu prea spala in pasajele rotilor.
                          ACOLO e unul din punctele nevralgice ale masinii vis-a-vis de rugina.
                          Chiar daca flacaii baga lancea acolo,,,o fac doar in partile vizibile (eu dau zdravan in toate partile, pe unde se invarte roata...).

                          Asa ca,,,m-am cadorisit cu o scula {K115} profi de spalat (merge,,,superb, echilibrat, jet constant, puternic, isi trage singurica apa si detergentul)
                          Problema e ca nu prea am unde sa o folosesc eficace. (eu stau la bloc si nu am unde sa bag masina)
                          La tara e musai a-mi monta filtre impotriva calcarului.

                          Am facut si o comanda de spuma activa de la SONAX + ceara lichida (sa vedem cat de eficace sunt!)

                          P.S. La mine e parca un facut: de cate ori imi spal masina, incepe sa ploua...La servici e un trafic intens de masini grele (se asterne praful pe ea intr-o zi, de zici ca a fost in furtuna!)

                          Cele frumoase si sclipitoare!
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #88
                            Cand se face jegoasa o spal.Si se face destul de repede,ca eu fac drumuri cam multe,si cam prin tarana.Ma oftic ca deocamdata nu am gasit o spalatorie unde sa o faca bine.Mereu ramane nestearsa,si nespalata bine,m-ai ales dupa ce se usuca.Cred ca o voi spala eu de acum incolo la OMV la autospalare(interior + exterior costa 19 ron).
                            Offtopic:Eu am o nelamurire cu aparatorile de noroi.Am vazut special pentru Logan,si intr-un magazin DACIA.Si vroiam sa le cumpar,dar inainte am zis sa mai vorbesc cu unu,altu si sa-mi zica daca merita sau nu.Si spre surpriza mea,mi-a spus cineva(care are destule cunostinte),ca prinderea se face destul de sus,si s-ar putea sa-ti ramana apa ,mizerie acolo,si fiind acoperita zona si rece,s-ar putea sa stea ceva timp,si sa-ti rugineasca+ca stratul de vopsea e mic.Cum sta treaba de fapt?
                            Last edited by Pacco; 7 June 2008, 10:19.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Eu o spal seara pe la 11 la OMV la autospalare jet. O fisa pentru sampon si o fisa ceara calda + limpezire cu aditiv uscare. Pe interior cu aspiratorul de masina personal. La motor nu ma bag numai cu carpa umeda pentru praful de deasupra. Daca as mai baga o fisa sunt convins ca ar iesi perfect si la pasaje, dar deja vorbim de o suma relativ maricica.
                              Offtopic: si eu sunt curios despre aparatorile de noroi, astept dealerul sa ma sune cand le intra pe stoc. Ar fii o figura faina sa-i spun ca nu ma mai intere ca am primit o explicatie foarte buna pe forum
                              Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                              Comment


                              • #90
                                Movie!

                                Uite ce am gasit pe net...
                                Pe cand si la noi asa ceva??? TEXAS
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google