A patra sigla
Aceasta este a patra siglă pe care o poarta autoturismele produse la Mioveni. Prima siglă a Dacia (UAP) a folosit imaginea unui vultur, sigla cu tentă „chirilică“ a început să fie folosită din 1975, iar cea albastră, asemănătoare unui scut, a fost adoptată după achiziţia Dacia de către Renault şi este folosită în prezent.
În 2000, Dacia a schimbat sigla nu doar pentru că avea un nou proprietar, ci şi pentru că lansa o nouă gamă de produse şi ţintea un nou public.
Schimbările radicale ale siglei nu sunt caracteristice industriei auto şi se întâmplă foarte rar.
Aceasta este a patra siglă pe care o poarta autoturismele produse la Mioveni. Prima siglă a Dacia (UAP) a folosit imaginea unui vultur, sigla cu tentă „chirilică“ a început să fie folosită din 1975, iar cea albastră, asemănătoare unui scut, a fost adoptată după achiziţia Dacia de către Renault şi este folosită în prezent.
În 2000, Dacia a schimbat sigla nu doar pentru că avea un nou proprietar, ci şi pentru că lansa o nouă gamă de produse şi ţintea un nou public.
Schimbările radicale ale siglei nu sunt caracteristice industriei auto şi se întâmplă foarte rar.
Comment