Curiozitati

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Omul poate sa vada in bezna flacara unei lumanari la o distanta de 1 km. Agerimea privirii umane este noaptea la fel cu aceea a cucuvelei, dar de patru ori mai slaba decat a pisicii. In schimb, ziua vazul pisicii este de cinci ori mai slab decat al omului.
    Attached Files

    Comment


    • Pui- made in china

      Atentie la consumul de pui fiert înăbuşit sau afumat, această practică se poate întâmpla din cauza importurilor de produse alimentare din China! Ei pot sa furnizeze mii de tone de pui morţi în fiecare săptămână.Cum se face ? Priviti!
      Pentru Europa ...
      Pentru a va păstra sănătatea dumneavoastră, evitaţi toate produsele alimentare importate din China ...
      Pentru a păstra produsele noastre alimentare şi a producătorilor noştri de pui vii, mâncaţi cât mai mult posibil produse de origine şi regionale din ROMANIA
      Fiecare are mai mult sau mai puţin frică de produse fabricate în China.
      Care sunt făcute în SUA, Filipine, Taiwan sau China?
      Exemplu:
      Primele 3 cifre din codul de bare al unui produs indică faptul că codul în ţara în care produsul a fost făcut.
      Exemplele:
      Toate codurile care începe cu:
      690, 691, 692 - 695 sunt din China.
      Codul 471 este fabricat în Taiwan.
      În zilele noastre, oamenii de afaceri chinezi ştiu că consumatorii nu prefera produsele "Made in China". Deci, acestea nu indică lizibil în ţara în care produsele sunt fabricate.
      Amintiţi-vă primele 3 numere de 690 - 695 indică faptul că "Made in China".
      Aici sunt toate codurile de bare utilizate:
      00 - 13: SUA şi Canada
      30 - 37: Franţa
      40 - 44: Germania
      49: Japonia
      50: Marea Britanie
      57 ~: Danemarca
      64 ~: Finlanda
      76 ~ Elveţia şi Liechtenstein
      ~ 628: Arabia Saudită
      ~ 629: Emiratele Arabe Unite
      740-745: America Centrală
      480-489: Filipine
      Attached Files

      Comment


      • Maşina amfibie

        Încercările de a construi vehicule amfibie datează încă din anii 1890. Magrelen Amfibium, construit în Danemarca, în 1899, este una dintre primele încercări motorizate, în timp ce prototipul Hobbycar, produs în 1992, este una dintre ultimele tentative de acest gen. Volkswagen şi-a încercat norocul în perioada 1940-1944 cu modelul Schwimmwagen Type 166, comercializat în 5 000 de exemplare, în timp ce Hans Trippel a scos din fabrică 4 000 de exemplare din Amphicar, în anii ’60. Şi guvernul american a produs mii de vehicule amfibie în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, însă nici unul nu a reuşit să depăşească viteza de 7 mile pe oră. La ora actuala cea mai rapidă maşină-amfibie din lume este Python - maşina atinge 100 de km/h pe apă
        Attached Files

        Comment


        • Lista lucrurilor Rele ... .care fac BINE!!!

          Pe primul loc – sexul.
          In afara de rolul pe care il are in perpetuarea speciei, sexul reduce stresul, scade co lesterolul si imbunatateste circulatia sangelui.Credeti ca mai gasiti alte scuze?
          Pe locul 2 – ciocolata.
          Studiile recente arata beneficiile ei: co ntine antioxidanti care previn anumite tipuri de cancer.Anumite substante pot chiar sa previna dementa.Consumati cio co lata cu cel mai mare co ntinut de cacao.Cea care are prea mult zahar face mai mult rau decat bine.
          Pe locul 3 – vinul rosu.
          Este un ingredient esential pentru a ne mentine in forma.Ajuta la prevenirea cancerului si la protejarea´arterelor.Unele studii arata insa ca exista un antioxidant care se gaseste in strugurii rosii din care se face vinul, numit resveratrol.Acesta imbunatateste anduranta muschilor,reduce afectiunile gingiilor si aparitia bolii Alzheimer.
          Pe locul 4 – marijuana
          Este acum, considerata o forma de a stopa pierderile de memorie mai precis, anumite tipuri de memorie si numai pe termen lung, in general considerandu-se ca pe termen scurt afecteaza in mod negativ memoria.Studiile recente facute pe cobai arata ca substantele care se gasesc in acest drog impiedica acumularea proteinelor in creier,una dintre principalele cauze ale acestei afectiuni.Aveti de gand sa incepeti tratamentul? Totusi, ar fi bine sa asteptati pana se experimenteaza si pe oameni.
          Pe locul 5 – viermii.
          Desi sunt scarbosi, va pot salva viata.Aceste larve sunt cea mai noua minune curativa.Pusi pe ranile grave, viermii mananca bacteriile si tesutul mort, prevenind infectia si ajutand la vindecarea ranii.
          Pe locul 6 – lumina soarelui.
          Ultravioletele sunt benefice, iar lumina soarelui, chiar si indirect,ridica moralul.Un pic de soare ii poate ajuta pe cei care lucreaza in birouri sa se mai dezmorteasca.
          Pe locul 7 – LSD-ul(substanta halucinogena).
          Cercetatorii au descoperit ca, in cazul alcoolicilor, mici doze de LSD ii ajuta sa renunte la pahar definitiv.
          Pe locul 8- cafeaua.
          Multe studii sustin ca este o sursa de antioxidanti si scade riscul de diabet. Ceva din boabele ei scade incidenta cirozei si bolilor pancreasului.
          Pe locul 9 – furia
          Izbucnirile sunt bune pentru sanatate. Daca te abtii risti sa devii speriat, nervos si scarbit.Totusi, mania este buna doar in cantitate moderata. Daca dureaza prea mult, risti sa iti creasca tensiunea, sa ai insomnii si sa ai probleme cu plamanii.
          Pe locul 10 – berea
          S-a des coperit de curand ca un co nsum moderat de bere poate imbunatati functiile sistemului cardiovascular, in timp ce hameiul are un puternic efect antioxidant.
          Concluzii: Ordinea o stabileste fiecare.
          Spor la treaba.

          Comment


          • Istoria anvelopelor

            Nasterea anvelopelor are loc in anul 1846, iar parintele ei este inginerul englez Thomson Hancock. Datorita unor neajunsuri de fabricatie si mai apoi de exploatare, inventia nu s-a bucurat de prea mult succes.
            Patruzeci de ani mai tarziu, in 1887, J.B.Dunlop, preluand inventia lui Thomson si aducandu-i unele imbunatatiri, realizeaza un model ce cunoaste un succes rapid. Anvelopa este construita din materiale rezistente, ca pielea sau panza, umflate cu aer. A folosit la inceput la biciclete.
            Spre sfarsitul secolului, in 1890, Barlett descrie principiul primei anvelope demontabile cu talon, care putea fi usor reparata. In 1894, fratii Michelin elaboreaza un sistem de pneuri demontabile. Un an mai tarziu, Dunlop fabrica primele anvelope pentru trasuri, iar inginerul francez Nivet construieste prima anvelopa cu firele textile piezis (bie).
            Parintii anvelopei de automobil sunt fratii Michelin, care, in 1895, construiesc prima anvelopa vulcanizata. In 1920 se fabrica anvelopele cu talon din otel, inlocuindu-le astfel, pe cele cu talon dur, din ebonita. Noua forma constructiva permite o montare mai usoara si o stabilitate pe janta mai buna. Din 1930 se fabrica si anvelope pentru tractoare si alte masini agricole. Pana in 1970 ponderea pe piata o detineau anvelopele diagonale. Din acest an, anvelopele radiale cu cord metalic in carcasa gasesc o dezvoltare rapida.
            In SUA, in 1977, datorita costurilor mai reduse fata de otel, se trece la folosirea fibrei de sticla in brekerul anvelopei radiale. Astfel, greutatea se reduce cu 10 procente si creste si rezistenta la temperaturi inalte.
            În viitor, roţile vor fi tot mai uşoare şi anvelopele tot mai robuste. În plus, ne putem aştepta la anvelope care vor oferi o mai buna ţinuta la drum, vor opune o rezistenţa mai mică la rulare, vor avea proprietaţi mai bune pe timp umed şi o durata mai lunga de viaţa. De câţiva ani cunoaştem şi anvelopele numite “run flat”. Sunt anvelope ce permit sa va mai continuaţi o parte din drum atunci când acestea sunt dezumflate, fapt ce face roata de rezerva nefolositoare. Aceasta tehnica va fi folosita tot mai des în anii ce vor urma. Cu siguranţa ca anvelopa înca nu şi-a trait vremea caci fabricanţii nu vor înceta sa propuna noi soluţii pentru a raspunde exigenţelor vehiculelor motorizate moderne.
            Attached Files

            Comment


            • Festivalul de rostogolit cascavalul

              Festivitatea dateaza in Anglia din timpurile romanilor: concurenti din intreaga lume alearga pana in varful unui deal de unde dau drumul unei roti de cascaval de 7 kilograme pe care o urmaresc pana jos. Primul care prinde roata de cascaval, o castiga. Festivalul are loc la Cooper`s Hill Cheese Roll in Anglia. De obicei, roata de cascaval ajunge la 70 de mile pe ora. Concurentii alearga, se rostogolesc, cad, insa nu ajung aproape niciodata pana jos odata cu roata de cascaval. Cu toate ca autoritatile au incercat in nenumarate randuri sa interzica festivalul, localnici nu s-au lasat intimidati si continua traditia cu orice pret


              Attached Files

              Comment


              • Mercedes 600 Pullman

                In zilele noastre locul calului alb si al calestii aurite este luat de catre un automobil de exceptie: Mercedes Pullman. Fiecare rege, incoronat sau nu, a defilat macar o data la bordul acestei limuzine pe care noi, muritorii de rand, o vedem numai pe dinafara.
                Printre celebritatile care au avut un Mercedes 600 se numara regele Hussein al Iordaniei, Mao Tse-tung, regina Elisabeta a Marii Britanii, Sahul Iranului, Maresalul Tito, John Lennon, printul Rainier de Monaco, cel mai fidel fiind Papa Paul al VI-lea, care a folosit limuzina Landaulet timp de 20 de ani. Automobilul papal avea in partea din spate amenajat un tron de pe care Papa saluta credinciosii adunati sa-l vada.
                Un exemplar din seria de numai 11 bucati (!) Landaulet cu 6 usi a fost cumparat de Nicolae Ceausescu si folosit ca mijloc de transport in vizitele de lucru ale oficialilor din strainatate. Insusi presedintele SUA, Richard Nixon a defilat la bordul acestui automobil in timpul vizitei pe care a efectuat-o in Romania, in anul 1969. Simtind, probabil ca prea si-a depasit conditia, Ceausescu a renuntat la aceasta masina, preferand un ARO autohton... dar modificat in stilul celebrei limuzine.
                Attached Files

                Comment


                • Prima Dacie cu motor care consuma apa

                  Amestecul de apa si benzina dezvolta o putere mai mare decat benzina simpla

                  In 2002, ziarul Libertatea anunta ca inventatorul Mihai Rusetel a brevetat la OSIM un motor care functioneaza cu apa (facsimil). Inventatorul promitea la acea ora ca va utila o Dacie cu un asemenea motor si va demonstra ca se misca. Demonstratia s-a petrecut marti, 5 aprilie 2005.
                  Rusetel ne-a invitat sa dam o tura cu o Dacie 1300, care are motorul clasic adaptat in asa fel incat sa mearga jumatate cu benzina, jumatate cu apa - adica o aplicatie a brevetului de baza. Desi pare incredibil, amestecul de apa si benzina dezvolta o putere mai mare decat benzina simpla. Mihai Rusetel lucreaza la proiectul motorului cu apa de peste 30 de ani.
                  Printr-un concurs de imprejurari, pe cand lucra in cadrul CFR, Rusetel a avut ocazia sa cunoasca la Craiova un profesor de chimie, pe nume Ionescu, care fusese inginer in armata celui de-al III-lea Reich. Acesta l-a invatat cateva chichite ale tehnologiei aburului, folosite de armata lui Hitler in timpul celui de al II-lea razboi mondial.
                  In ultimii ani ai conflagratiei, Wermacht-ul ramasese fara combustibil si era nevoie urgenta de solutii. Una din alternative, la care a lucrat si Ionescu, a fost adaptarea motoarelor cu abur de la senilate. Lucru care s-a si intamplat. Transportoarele senilate germane, cele folosite in special in spatele fronturilor, au inceput sa fie echipate cu motoare miscate prin puterea aburului.
                  Drept combustibil pentru incalzirea apei era folosit orice material inflamabil, de la carpe si paie, la lemne. "De la profesorul Ionescu am luat primele lectii despre metodele de a produce abur mult cu agent termic putin. Unele din aceste lectii le-am experimentat in laboratoarele de la Craiova.
                  " A urmat studierea "cazanului Traian Vuia", sau "cazanul cu abur in regim instantaneu", o inventie a celebrului constructor de avioane, care e folosita inca la locomotivele Diesel-electrice pentru incalzirea vagoanelor. "Proiectul motorului meu a fost gata in 1980, cand am cerut inscrierea lui la Oficiul pentru Inventii si Marci.
                  Nu mi s-a dat brevetul, in schimb, am fost trimis la Biroul pentru Dosare Secrete, care l-a verificat si mi-a propus sa-l cesionez statului. Am tergiversat predarea proiectului, pe motiv de perfectionare, pana la Revolutie. La sfarsitul lunii ianuarie 1990, am cerut ajutorul unei cunostinte de la societatea Romconsult, care m-a trimis la Crescent.
                  Aceasta firma-fantoma romaneasca din Cipru se ocupa pe timpul lui Ceausescu, printre altele, cu vanzari-cumparari de brevete mai speciale. Nici una, nici doua, presedintele firmei, Dan Voiculescu, mi-a cerut prototipul. Bineinteles ca l-am refuzat", isi aminteste Mihai Rusetel.
                  Concret, inventia brevetata in 2002 se refera la un motor cu ardere interna, in doi timpi, care foloseste drept combustibil apa. Energia folosita rezulta din spargerea moleculei de apa in atomi de hidrogen si oxigen la contactul lichidului pulverizat peste o suprafata incandescenta, in interiorul cilindrilor motorului. Fenomenul fizic e cunoscut sub numele de calefactie.
                  Dupa ce a realizat un prototip de motor cu apa, care functioneaza, Mihai Rusetel a primit medalia de bronz la Salonul de inventica de la Geneva, apoi a primit diplome in Franta, i s-a oferit un milion $ pentru cesionarea inventiei, a fost contactat de diferite persoane dubioase pentru colaborare, dar fara un contract ferm s.a.m.d.
                  Rusetel nu a cedat nervos ci, ajutat de Guvernul Romaniei, a primit o finantare pentru a realiza si omologa prototipul standard. El va fi gata in cursul anului viitor. Pentru utilizarea motorului care sa mearga exclusiv cu apa, va fi nevoie insa sa se modifice destul de mult liniile de fabricatie ale masinilor actuale. "M-am gandit sa adaptez ideea la actualul parc auto.
                  Astfel, a aparut motorul de Dacie, normal, care merge jumatate cu apa, jumatate cu benzina. L-am realizat singur, cu banii mei. Practic, masina porneste cu benzina, dar cand motorul ajunge la temperatura de 90 de grade Celsius, fac comutarea pe alimentare cu apa. Am un rezervor in portbagaj, care e plin cu apa - ca la sistemul GPL, oarecum.
                  Cum e posibil sa amestec benzina cu apa in acelasi motor clasic de Dacie, e treaba mea", explica Mihai Rusetel.
                  Cand parametrii motorului vor ajunge la un standard acceptabil, respectiv sa consume mai putin de 10 litri de amestec apa/benzina la suta de kilometri - "pentru a nu umbla omul cu ditamai rezervorul de apa dupa el", dupa cum spune inventatorul - va cere omologarea la Registrul Auto si se va apuca de productie, cu puteri proprii. Ideea se poate aplica la orice motor cu ardere interna.
                  In fiecare zi, patru romani cer cate un brevet de inventie Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) inregistreaza 1.500 de cereri de brevete pe an, adica patru pe zi. Din acestea, 350 primesc patalamaua care da autorului dreptul de exclusivitate asupra inventiei sale.
                  "Din inventiile care primesc brevet, abia 20% sunt aplicate, desi calitatea inventiilor romanesti e foarte buna, avem foarte multe premii internationale la activ, asa cum e cazul domnului Rusetel. Celelate, ori sunt cumparate de mari firme occidentale, care le baga la sertar pentru a nu da peste cap un anumit interes economic mondial, fie raman in asteptare.
                  La noi, brevetele sunt cerute, in proportie de 70%, de persoane fizice, care chiar daca au idei stralucite, nu au bani. Restul sunt inaintate de firme particulare si institute de cercetare. In Occident e invers: 70% din cereri vin din partea unor mari companii", ne-a declarat ing. Valeriu Geambazu, purtator de cuvant al OSIM.
                  Sursa:Libertatea- Sorin Golea
                  Attached Files

                  Comment


                  • am si un amic care experimenteza exact cazul asta, a ajuns la teste...pacat ca a facut bum...ptr moment...dar baiatul e ambitios...o sa mai incerce el.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Mercedes 770A Kompressor -Limuzina blestemata a lui Hitler

                      Mercedes 770A Kompressor, limuzina sigura si confortabila din care Hitler facea masele sa vibreze la salutul sau, a intrat recent in proprie*tatea unui oligarh rus. Cel care a intermediat fabuloasa tranzactie, germanul Michael Fröhlich, o adevarata autoritate in materie de masini de colectie, vorbeste despre istoria zbuciumata a acestei masini, dar si despre un blestem care ii loveste pe proprietari.De-a lungul timpului, Michael Fröhlich a intermediat vanzarea unor limuzine cu proprietari legendari (fapt care a urcat considerabil pretul): Mercedesul 600 al lui John Lennon, Rolls Royce-ul Cabriolet al lui Marlene Dietrich, Bentley-ul S3 al lui Charlie Chaplin, etc. Tot el a mijlocit ceea ce s-ar putea numi perla coroanei in materie de masini de colectie - o limuzina blindata, de cinci tone, cu care se spune ca se deplasa adesea Adolf Hitler.Fröhlich, 59 de ani, a declarat pentru Spiegel online ca a pornit in cautarea celebrei limuzine decapotabile, de la bordul careia Hitler isi saluta multimea de admiratori atat inainte, cat si in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, la solicitarea unui investitor rus. A localizat-o undeva in nordul Germaniei, in garajul unui colectionar. Din actele prezentate de acesta reiesea fara dubiu ca era celebrul Mercedes 770A Kompressor, albastru inchis, fabricat la comanda in 1935 pentru Hitler. "Cautarea masinii lui Hitler nu a fost o sarcina tocmai placuta. Mai toate rudele mele au murit in razboi, iar in timpul Blocadei Berlinului, eu am fost salvat de americani", a declarat Fröhlich. Chiar daca pretul limuzinei a fost unul ametitor - presa speculand ca ar fi vorba despre o suma cuprinsa intre patru si zece milioane de euro - tranzactia i-a lasat un gust amar dealerului german. "Trebuie sa va marturisesc ca acest vehicul pur si simplu ma dezgusta", conchide el.
                      O istorie stranie
                      "Toti fostii sai proprietari au murit. Aceasta masina are o istorie stranie ce ma trimite cu gandul la blestemul faraonilor egipteni", mai spune Fröhlich. Dupa razboi, limuzina a fost cumparata de catre proprietarul hotelului Imperial Palace din Las Vegas, un impatimit colectionar de masini de epoca. A fost uitata insa intr-un garaj. Dupa moartea americanului, Mercedesul 770A a fost achizitionat de catre un colectionar bavarez, care a decedat anul trecut la varsta de 49 de ani. Impreuna cu alte cinci exemplare de colectie, fosta limuzina a lui Hitler a poposit recent si in garajul unui milionar din nordul Germaniei. Din fericire, acesta este inca in viata. Fröhlich mai spune ca printre documentele originale ale limuzinei se numara si cartea tehnica ce specifica faptul ca a fost livrata Führer-ului in 1935 si ca a avut o pro*blema la motor in 1939. "Este in stare exceptionala si inca poate fi condusa. Era cel mai bun produs al Mercedes la vremea sa", explica dealerul german.
                      Führerul nu avea permis
                      Are geamuri anti-glont cu o grosime de 40 mm si un motor de 400 cai putere, viteza maxima pe care o poate atinge fiind de 180 kilometri pe ora. Pentru a se asigura ca este vorba chiar de limuzina lui Hitler, Fröhlich a verificat minutios zeci de documente si a studiat sute de fotografii. "Pana si numarul de inmatriculare era corect: 1A 148461", a spus Froehlich. Josef Ernst, purtator de cuvant in cadrul Daimler, compania producatoare de vehicule Mercedes, nu a putut confirma insa autenticitatea limuzinei. "Dar, plecand de la premisa ca toata povestea este reala, nu poate fi vorba despre un singur vehicul care sa poata fi numit "masina lui Hitler". Avea la dispozitia sa o gama intreaga de masini oficiale, toate comandate mai degraba de Cancelaria Reichului decat de el insusi. Din cate stiu eu, Hitler nici macar nu avea permis de conducere. Nu a condus niciodata o masina. Avea insa trei soferi", a explicat Ernst. Nu a putut spune cu exactitate cate limuzine Mercedes au fost livrate Cancelariei Reichului, dar mentioneaza ca intre 1938 si 1943 au fost fabricate 88 de vehicule Kompressor 770. Pe langa limuzina lui Hitler, misteriosul miliardar rus a achizitionat alte patru Mercedes 770A Kompressor aflate in trecut in proprietatea unor lideri nazisti printre care si cea detinuta de ministrul de Externe Joachim von Ribbentrop, dar si una care i-a apartinut fostului presedinte al Turciei, Ismet Inonu.
                      Sursa-ZIUA
                      Attached Files

                      Comment


                      • Cei mai inalti copaci

                        Cei mai inalti copaci din lume sunt cei din specia Sequoia sempervirens(Sequoia-rosii)-arborele gigant sau arborele mamut, cu inaltimi de aproximativ 115 metri, recordul este totusi unul disputat. In Australia si Tasmania, o specie de frasin pare sa atinga inaltimi mult mai mari. S-a estimat ca un copac doborat in secolul al XIX-lea, ar fi atins uimitoarea inaltime de 145 de metri.
                        Din pacate, majoritatea frasinilor australieni au fost doborati de catre oameni, nici un exemplar cunoscut nefiind mai inalt de 100 de metri.
                        Detinatorii recordului pentru inaltime sunt considerati astfel, sequoia sempervirens, specie ai carei reprezentanti ocupa primele trei pozitii ale ‘’podiumului’’ :
                        - Hyperion (115,55 metri)
                        - Helios (114,34 metri)
                        - Icarus (113,11 metri)
                        Un fapt curios este acela ca toti cei trei ‘’uriasi’’ sunt intalniti in aceeasi rezervatie, Parcul National Redwood din California.
                        In ciuda numarului restrans, arborii sequoia se dovedesc a fi niste adevarati supravietuitori. Cu radacini care in mod normal ating 50-60 de metri lungime si care necesita un sol fertil, adanc de cel putin 10 metri, uriasii californieni au dovedit ca se pot adapta usor si in alte parti ale lumii, in conditii mult diferite fata de cele cu care erau obisnuiti.
                        Unul dintre cele mai cunoscute cazuri este si cel din localitatea Maderat, judetul Arad, acolo unde doi dintre cei trei copaci saditi in secolul XIX de catre baronul Dietrich Jozsef au supravietuit schimbarii de clima si de altitudine.
                        De altfel, sequoia sunt foarte rezistenti la temperaturi extreme si ard extrem de greu. Cercetari recente au demonstrat ca incendiile au, paradoxal, chiar un efect benefic in evolutia arborilor gigant. Focul nu poate dobori arborii de sequoia, in schimb, arde vegetatia de la sol, permitand noilor vlastari se sa dezvolte. Chiar si cenusa produsa in urma incendiilor protejeaza semintele arborilor de radiatiile ultraviolete si le ofera acestora mediul propice pentru germinare.
                        Cu toate acestea, oamenii de stiinta sunt ingrijorati de viitorul speciei. Schimbarile tot mai de dese de clima, efectele incalzirii globale precum si actele de vandalism par sa nu ocoleasca nici rezervatiile californiene de sequoia. Pentru protectia acestora, copacii au fost declarati monumente ale naturii, fiind protejati de legi extrem de aspre.
                        Arbore gigant
                        Attached Files

                        Comment


                        • 10 lucruri pe care dealerul auto nu ti le spune niciodata

                          Zeci de mii de masini noi sau aproape noi ruginesc in parcarile dealerilor auto amenajate in camp. Pentru oamenii de vanzari, presiunea este mai mare decat oricand: trebuie sa ramana pe profit, suficient de mare ca sa acopere costurile in plus. Ce trebuie sa stii ca sa nu acoperi pierderile chiar tu.

                          1. Daca vii la sfarsitul lunii, ai sanse mai mari sa obtii un pret mai bun. S-ar putea sa fii primul client.
                          2. Pentru fiecare masina vanduta, primim inapoi alte cinci - returnate firmelor de leasing. Nu stim ce sa mai facem cu atatea.
                          3. Daca nu-ti vand tie cu 10.000 de euro, va trebui sa lichidez stocurile in bloc, cu 8.000 de euro pe masina. Dar mai bine fac asa decat sa stric piata definitiv.
                          4. Masinile scumpe si proaste imi aduc cele mai mari comisioane.
                          5. Am inceput sa traim mai mult din service si tocmai facem niste contracte beton, ca sa ne asiguram ca ne vei aduce bani multi, pe termen lung.
                          6. Prefer sa cumperi pe credit, chiar daca ai cash. Bancile imi ofera comision.
                          7. Contractele de leasing sunt cele mai profitabile, pentru ca tu habar n-ai sa compari intre ele doua oferte de leasing
                          8. Promotiile cu rata lunara foarte mica inseamna avans mare si comisioane mari. Mai bine te imprumuti de diferenta si ne platesti cash.
                          9. O reducere mare de pret inseamna ca modelul este la sfarsitul duratei de fabricatie si ne pregatim pentru unul nou.
                          10. “Avantaj client inseamna ca iti dam gratis niste optiuni foarte scumpe, pe care nu le-a vrut nimeni. Daca nu le dadeam “gratis, ramaneam cu ele nevandute.


                          sursa: Business Standard

                          http://img82.imageshack.us/img82/67/4744hy3.gif

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google