Mai Merita Investitia Intr-un Taxi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai Merita Investitia Intr-un Taxi?

    Am niste economii cu care as dori sa-mi cumpar o masina pentru taxi.Stiu ca multe dintre taxiurile care sunt pe strada acum sunt achizitionate in leasing si unora nu le mai convine sa lucreze asa sau chiar au dat faliment, masinile care deja sunt achitate sunt ceva mai vechi licentele pe terminate etc, drept urmare cred ca afacerea ar merita incercata.As vrea sa cumpar un logan 1.2 16v sh dar sa nu aiba mai mult de 20.000km, cu dotarile necesare pentru un punctaj mai mare pentru acordarea licentei(ex: aer conditionat geamuri electrice euro 5 etc), Cred ca toata investitia ar duce undeva la 7000 de euro.Astept niste pareri de la posesorii de taxi si cei care lucreaza in domeniu, eventual niste statistici gen Venituri/Cheltueli! O zi cat mai buna tuturor si multumesc anticipat!
    PS:activitatea se va desfasura in Galati in cazul meu!

  • #2
    La taxi benzinar iei din start in calcul instalatia gpl. Nici sa nu te gandesti sa mergi pe benzina pentru ca vei iesi probabil fix 0 profit
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Daca pe 1.2 pune GPL o lesina de tot si asa e ea lesinata de cand iese pe poarta fabricii.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        Si ce conteaza cat de lesinata este? Totul se rezuma la cost pe km, nu la performante dinamice.

        Comment


        • #5
          E mai lesinata dar insesizabil, iti dau cheile sa vezi cum se comporta un 1.6 resoftat cu gpl ... nicio diferenta ca e gaz sau benzina
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            Insesizabil de lesinata, dar tu mergi cu 3 lei/l, nu cu aproape 6

            Comment


            • #7
              Mai ales la taxi e tot ce conteaza, bani putini per km si intretinere ieftina, mai departe de aici sa spuna cei ce fac taximetrie, ce bani ai neoie pentru atestat, licenta, apartententa de o firma, plan, statie, alte autorizatii ...
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #8
                Nu compara motorul 1.6 cu cel de 1.2.

                La 1.6 asa este dar la 1.2 e o diferenta mare. Si daca mai dai drumul si la AC deja nu mai pleci de pe loc.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  Sa fim seriosi, am pe cineva in familie care are opel corsa 2011 1.2 sau 1.3 nu stiu sigur cert este ca are 80 cp si mi se pare ok masina pentru mers normal, orice client taxi nu cred ca se urca in masina sa iti admire talentu de pilot, cred ca vrea sa ajunga cu bine din punctul a in punctu b, iar pe tine ca proprietar te intereseaza un cost cat mai mic per km.Lasand deoparte comentariile rautacioase despre motorul 1.2, as vrea sa aflu de la posesorii de taxi sau soferi cifre exacte legate de profitabilitatea afacerii.Va multumesc tuturor pentru parerile acordate pana acum!

                  Comment


                  • #10
                    E bine ca ai intrebat pe aici, insa ideal ar fi sa aflii datele astea de la taximetristi de la tine din Galati, pentru ca situatiile pot fi foarte diferite intre orase
                    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                    Comment


                    • #11
                      Asa este pot fi diferite, dar si Galatiul este destul de mare, in perioada 2005-2008 asta era cea mai infloritoare afacere care o puteai face cu max 10.000 de iepuroi, inca mai functioneaza o parte din sidex, santierul naval locurile de munca au mai scazut, dar oricum. Vroiam sa aflu ceva cifre exacte de la un coleg taximetrist, inca mai astept pareri!

                      Comment


                      • #12
                        Sa nu exageram...se face atata caz ca e lesinata masina de nu se poate, o cumpara pentru a face bani cu ea si nu pentru adrenalina, adrenalina iti ofera alte masini, nu loganul!! De parca un dci cu 5 cai mai multi e super scula!

                        Comment


                        • #13
                          mai bine iti iei 1.6 16v si ii bagi gaz ... daca pui pe 1.2 GPL si mergi cu ac-ul pornit si cu 5 persoane in masina te rogi de ea sa plece de pe loc .

                          Eu am 1.6 mpi + gpl ... iar pe gaz trage mult mai bine ca un 1.6 stock pe benzina
                          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca se discuta cam mult despre motorizarea masinii. Nu cred ca asta era scopul principal, ci sa afle cum merge treaba in general pe taxi.
                            Dany in Bucuresti cum merge? Cam cat scoti pe luna ca profit?
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                            Comment


                            • #15
                              Baga-i GPL pe 1.2 ca o sa iesi cel mai castigat. Si acum regret 1.4 GPL pe taxi. In viata mea nu mai bag dci pe taxi, nu ca mi-a picat ceva, pur si simplu sunt reviziile mult mai scumpe, este mai pretentios, se incalzeste extrem de greu iarna iar ca si consum am ajuns aproape la 8 in Bucurestiul super aglomerat.

                              La o masina care face taxi n-ai nevoie de 0-100, doar a 3-a la 60 in cazul dci sau a 4-a la 60 in cazul 1.2-1.4-1.6 GPL, accelerat usor si iesi in economie. E o tampenie chestia cu lesinatul motorului atata timp cat te intereseaza sa iesi in castig.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google