Mai Merita Investitia Intr-un Taxi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Trebuie sa ii tragi de limba pe taximetristi, ia un taxi si intra in vorba cu soferul. Fa-ti niste calcule, eu sunt cam sceptic, e cam subreda situatia in zilele astea si 7000 de euro plus cheltuieli si munca e un efort mare, sunt multi bani de recuperat.
    Ia in calcul si un microbuz, s-ar putea sa renteze mai bine. Eu as merge mai degraba pe asta. Stiu persoane care au plecat de jos si incet incet au 2-3 microbuze prin judetul Giurgiu cu soferi pe ele si le vin bani frumosi si cel mai important e ca au timp sa faca si altceva.
    Sau poate poti sa te angajezi ca taximetrist pe masina firmei si mergi asa o perioada si vezi cum merge treaba.
    Last edited by ionescu liviu; 16 February 2012, 13:10.
    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

    Comment


    • #17
      De-ar fi toata lumea sceptica si s-ar apuca de alte activitati in afara de taxi, ce bine ar fi). Si-asa nu facem fata aici.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        Ideea este ca nu sunt in tara, de lucrat nu vreau sa lucrez eu deocamdata, vreau sa pun sofer o cunostinta care sa aiba si grija masinii, si daca merge cat de cat mai iau una, ca sunt satul de tari straine ca porcu de laturi.Vad ca au aparut pe aici ceva taximetristi dar nu vor sa scoata vorba din casa) Ideea cu maxi-taxi am discutat-o cu un prieten care face Galati-Tecuci, este o intreaga Mafie nu ai loc, iti trebuie 20.000euro licenta plus masina, undeva la 50.000 euro cam mare investitia si nu dispun de fonduri, daca faci maxi-taxi in oras iarasi este si acolo mafie in plus de asta se duc extrem de repede cutiile de viteze si ambreiajele la noile crafter si sprinter, plus alte cheltuieli...

        Comment


        • #19
          cu o masina sau chiar 2 ..cu soferi angajati toate cheltuielile si totul legal ..castigul la o masina te poate duce la 700 de roni pe luna poate nici atat . din banii astia pui prima data deoparte aprox 24 000 sa iei odata la 7-8 ani alta masina veche de 3-4 ani si restul ..ce ramane..e al tau.
          Last edited by vladutzu89; 6 August 2012, 14:34.

          Comment


          • #20
            eu am un prieten care a avut taximetre.a avut un ford focus,un opel vectra si o skoda superb.nu am inteles niciodata de ce a folosit Superbul la taximetrie?a renuntat din cauza costurilor.fordului i so' stricat de mai multe ori injectoarele care bineinteles se repara sau se inlocuiesc pe bani.skpda aia consuma la greu si iarasi nu renta,opelul s-a stricat si ala si normal ca tot cu bani se repara.faza e ca soferii isi bagau picioarele in ele de masini si pe urma il sunau pe sefu:ce faci sefu ?nu ai reparat masina aia?stau acasa si nu am bani.si uite asa omuletul a ramas cu skoda si si-a bagat .....in ea de taximetrie.in orasele mici nu merita de nici o culoare.in orasele mari poate se merita, dar depinde cu ce cheltuieli si ce soferi ai.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #21
              Cea mai mare prostie sa faci taximetrie cu masina straina la care piesele de schimb sant scumpe,la inceput poate castigi ceva mai mult decat cu Loganul,dar,apoi,tinand cont de drumurile proaste din Ro,cand incepi sa bagi bani in piese scumpe,plus de doua ori pe an inspectia tehnica,doua licente anuale (nu am inteles niciodata golania cu "licenta taxi" si "licenta transport persoane in regim de taxi",adica doar ca sa-ti ia Primaria bani de doua ori anual),verificarea metrologica o data pe an,agreerea la RAR tot anual,16% la finante impozit pe profit semestrial,cotizatie la sanatate (nu ai cum sa scapi de ea,doar de cea la Casa de pensii daca vrei,mie si multor altora le-a venit dupa 2-3 ani de la inchiderea activitatii plus penalitati),colaborarea lunara cu o firma care are frecventa radio (iar n-ai cum sa scapi,te obliga primaria si te controleaza politia in trafic),deci,cu alte cuvinte,vezi si tu cam cate cheltuieli ar fi inafara de castigul lunar.Nu mai zic ca Galatiul e capat feroviar si gara e aproape moarta,cei care stau zilnic acolo au niste tarife astronomice ca sa poata supravietui,dar au avut nenumarate incidente cu clientii din cauza tarifului (la fel si cei care stau in micro19 la "capatul lui 17".Daca ar fi fost un nod feroviar (nu capat,cum e acum!),daca aveam aeroport,altfel se punea problema.Nu mai zic ca s-au pus maxi-taxi pana la Otopeni sau Baneasa,autobuze la bac,deci e cam naspa.Sa bagi vreo 7000-8000 euro ca sa scoti maxim vreo 700 lei lunar mi se pare o prostie,nu se merita,eu am facut 4 ani taxi in Galati si stiu ce spun (si nu sant singurul de aceasta parere).S-au facut bani frumosi in anii '90-95,cu Tico,fiindca consumau putin si lumea se urca in ele ca erau la moda pe atunci.Singurul avantaj este ca te duci cand vrei la "munca" daca ai masina ta,esti imbracat curat,dar in rest ai mai mult pierderi daca tragi linie la sfarsit.Uita-te in ce hal ajung masinile pe taxi dupa 2-3 ani,tremura din toate incheieturile,din cauza drumurilor.Plus motoarele terminate,dupa atatea sute de mii de km.Mai tine cont ca la motorul de 1,2 ai 16 supape,deci de doua ori mai multe sanse sa ti se infunde o supapa si sa nu "traga" motorul cum trebuie.Am un vecin care a patit chestia asta,si cel mai naspa era ca nici pe tester nu isi dadeau seama de ce nu "trage",cu greu a depistat defectul si pana atunci "canci" depasiri de camioane inafara localitatii!Sfatul meu e ca nu se mai merita taximetria in Galati,dar daca totusi vrei ia-ti un Logan pe benzina de 1,4 cel putin si baga-i si GPL.Punctul A si B,(cum spunea cineva aici pe forum),poate fi si intre Galati si Bucuresti,iar daca clientul vede ca te chinui sa depasesti vreun camion cu pretul vietii (cele cu motoare de 1,2 ma refer),a doua oara nu te mai cauta,ai sa faci doar "interioare"(unde castigi mult mai putin de-ai sa te muti in masina ca sa-ti scoti cheltuielile!).

              Comment


              • #22
                Tremura o laie din cauza drumurilor. ..tremura din cauza cretinilor care le conduc si isi bat joc. Piesele la o mașină străină nu sunt cu mult mai scumpe decat la Logan. Plus ca important e confortul tau...mai bine dai 30 de lei in plus la un cap de bara pe 2 ani decat sa iți paradesti coloana si sanatatea ta. Dar fiecare cat poate sau cat il duce bibilica

                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google