If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Deci airbagul are un senzor de deccelerare adica depinde ce viteza aveai si in cate secunde ai ajuns la 0la ora si etc , deci daca socul nu a fost destul de puternic nu a fost nevoie de air-bag deci nu la declansat...
Daca va mai certati mult inchid topicul si cei vinovati vor fi sanctionati....
Si vin si eu cu o intrebare: daca avea airbag lateral, ala ar fi trebuit sa se deschida,nu? Apropo, astea laterale unde au senzorii? Nu de alta dar am si eu si sunt curios.
If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Andrei avasi, multe loganuri n-au airbaguri laterale, de aia nu se deschid. ca nu e ce sa se deschida. senzorii nu-s in nici un caz in bara din fata. filmuletul ala cu baba care deschide airbagurile mercedesului e vrajeala. senzorii de impact frontal sunt pusi in asa fel incat sa sesizeze socul din lonjeroane. senzorii pt airbaguri laterale trebuie sa sesizeze lovitura in usa, stalpul usii sau prag. acesti senzori duc la deschiderea airbagurilor laterale toracice si tip cortina (de-astea nu avem la logan nici optional). nu pot baga mana in foc, dar ced ca sunt in stalpul B.
deci, la o decelerare rapida (mult mai mare decat cea mai buna frana pe care o poate excuta masina), in functie de directia pe care se produce, se deschid airbagurile frontale sau laterale, sau chiar ambele, daca e soc combinat.
acum ref la poza...nu pare impact frontal, pare agatata din spate masina, de aia nu i-au sarit airbagurile.
si cazul cel mai rau, adica nu au sarit din cauza unei defectiuni...nu pot decat sa vin cu o consolare: nici la bmw nu le sar la toate airbagurile si mai sapt trecuta volvo a retras de la vanzare 65000 de masini din cauza unei probleme la airbaguri. asta pt cei care or sa vrea sa comenteze ca masina nu-i buna... sa-si ia volvo
,,nu pot baga mana in foc, dar ced ca sunt in stalpul B" asta am zis si eu ... si nu a zis nimeni ca nu e buna masina ... vroiau baietii sa stie unde sunt senzorii ... acum s-a elucidat acest mare mister din adancuri ...
Loganul nu are senzori de accelerati frontali. Decizia de crash este luata de accelerometrul de pe ECU-ul de airbag, care este asezat pe tunelul central,
Pentru Crash lateral decizia este luata in urma semnalelor senzorilor de presiune care sunt montati in stalpi si a accelerometrului de pe ECU.
Ce am scris mai sus a fost din ce stiam, dar se pare ca m-am inselat.
Loganu cred ca sa lovit de dubita alba care se vede in poza in partea dreapta i urcata pe bordura se cam uita lumea la fata ei.???
Care vrea sa vada daca i merge airbagu sa se izbeasca de un zid la 40 ora sa vada ca i sare airbagu.Aici dupa cum zice lumea din posturile anterioare se vede calr ca a fost lovita lateral spoileru fata e neatins deci clar o fost lovit in lateral atunci nu are cum sa sara airbagu.Am vazut logan in dezmembrari mult mai serios avariat tot asa pe lateral + ca a luat un copac cu pavilonu si airbag cucu.
Air bagurile nu se deschid la impact ( soc) cum a spus si SONY senzori simt decelerarea brusca masurat in milisecunde si declanseaza daca loganul din poza NU avea viteza mare ci cealalta masina avea viteza mare e normal sa nu se deschida pentru k neavind viteza nu avea cum se deccelereze brusc senzori nu sunt in bara sigur nu stiu unde sunt poate pe lonjeroane sau calculatorul de airbag se afla undeva sub consola centrala la schimbator mai exact
@csebalyn: Depinde cum vrei sa privesti lucrurile.
@andrushk_mib: Airbag-ul reactioneaza la o decelerare brusca. Deci, daca ai motorul pornit si stai pe loc, se deschide airbag-ul.
Nici nu avea de ce sa se deschida airbag-ul, dupa cum arata a fost acrosata din spate.
Senzorul este introdus intr-un orificiu pe lonjeron si da impuls electric doar la comprimare. In momentul in care fata este smulsa nu apare presiune pe senzor care sa dea impulsul electric pentru comanda. Doar nu aveti impresia ca acel magnific senzor de pe ECU e un giroscop de precizie... este varianta cea mai simpla un cristal de cuart capsulat introdus in punctul de fragilizare al lonjeronului. Una din proprietatile cristalului de cuart este generarea unui impuls electric pe axa perpendiculara pe directia de comprimare.
Si uite asa ati inventat roata... ba e senzor de decceleratie pe tunelul central ba e pe lonjeron de presiune , ba nu e de loc ...
vali pai eu nu pricep deci stai pe loc si ai 0km la ora vine tiru te ia in bot si unde-i deccelerarea??? ca de fapt e accelerare ptr ca tu ai 0km/h iar tirul iti imprima tie o viteza de xkm/h nu?
dani aici te intreb in necunostiinta de cauza , o masina nu are 2lonjeroane??? adica puse pe lungimea masini??? nu? sau loganul are unul tranversal? pai si daca ar avea un lonjeron transversal acesta ar trebui sa fie mai la mijlocul compartimentului motor da? pai si daca te lovesti pana se indoaie lonjeronul deja motorul e in torpedou si-ti zambeste miseleste de acolo...
apoi daca sunt 2lonjeroane? senzoru unde e in stanga in dreapta? sau in amandoua? si totusi pana se stramba lonjeronu tu esti bye bye prin parbriz numeri striatile dupa stergatoare... NU???
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment