Asa Nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Va zic eu ca am schimbat airbagurile acum o luna....mergeam in oras cu max 50km/h,am intrat intr-o groapa care se formase in jurul unei canalizari pur si simplu m-am infipt cu parte dreapta in acea canalizare.Cand am fost sa ridic masina din service l-am intrebat pe sefu de la mecanica (ca el mi-a predat masina) de ce s-au deschis airbagurile si el mi-a zis ca din cauza ca am intrat cu lonjeronul in acea margine de fier.
    Masina nu avea stricaciuni deloc la exterior toate erau sub masina.

    Comment


    • #32
      Originally posted by dani030669 View Post
      Senzorul este introdus intr-un orificiu pe lonjeron si da impuls electric doar la comprimare.
      Asa, asa, vorbeste sa dezinformezi lumea. Mai grav e ca unii cred, ceea ce nu e bine...
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Faza este ca masina cand sta pe loc acceleratia este 0, senzorul se inchide in momentul in care apare o accelerare/decelerare brusca de la x*g (x>3; g=acceleratia gravitationala) in sus . O accelerare brutala a motorului masinii nu ajunge la o asemenea valoare.

        @dani030669: Nu dezinforma lumea. Ce am scris mai sus in postul #23 este din sursa foarte sigura.
        Last edited by vali007; 8 May 2008, 20:08. Reason: update

        Comment


        • #34
          Alex nu prea am inteles eu ce vrei sa zici , dar daca masina sa proptiti in groapa inseamna ca a apaurt o deccelerare brusca si daia au sarit...

          vali tu pana acum ai dreptate , teoretic dani ar trebui sa primeasca un warn ptr ca induce lumea in eroare...

          si totusi vali nu ti dau dreptate eu cred ca computeru de la airbaguri nu citeste si acceleratia... parerea mea....

          sigpic

          Comment


          • #35
            Deci era o canalizare ridicata vreo 5 cm fata de asfalt si in jurul ei o groapa cam de 10 -15 cm...masina a intrat in groapa si sa infipt cu dedesubtul in acea canalizare...si de aici rezulta o deccelerare brusca... dar cititi in cartea de instructiuni ale masinii(cartea e la masina nu stiu sigur pagina) si o sa vedeti ca scrie ca daca se lovesc borduri,pietre si gropi cu dedesubtul masinii exista posibilitatea ca airbagurile sa se declanseze deci nu cred ca deccelerarea declanseaza airbagurile.
            Sony ala mi-a zis in service ca au sarit din cauza ca am indoit lonjeronul.

            Comment


            • #36
              Bine bine voi ati castigat ... deci daca sa discutat pe atatea forumuri si au aparut scanari cu cartea tehnica a masini voi ziceti ca e altfel

              sigpic

              Comment


              • #37
                Originally posted by SoNyKeL View Post
                si totusi vali nu ti dau dreptate eu cred ca computeru de la airbaguri nu citeste si acceleratia... parerea mea....
                Ba are accelerometru incorporat.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  Bine si accelerometrul ala ce citeste? Adica citeste si acceleratia si decceleratia?

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Computerul de airbag-uri nu citeste acceleratia masini, are un senzor direct pe PCB (Printed Circuit Board) care face asta, el e situat ca in desenul atasat.

                    L.E. @sonykel: raza lui de actiune este +/-800*g. Pentru el totul este o acceleratie dar este cu + sau cu -
                    Attached Files
                    Last edited by vali007; 8 May 2008, 21:09.

                    Comment


                    • #40
                      Am trimis un mesaj la VC si i-am intrebat cum functioneaza airbag-urile si unde sunt senzorii(si care sunt aia).Cand imi trimite mail il copii aici.

                      Comment


                      • #41
                        OFF-TOPIC:Puteti sa-mi traduceti si mie ce discutati asa de aprins?!
                        LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                        Comment


                        • #42
                          Nedeclansarea airbag-urilor in accidentul din postul nr 1
                          Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                          Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                          Comment


                          • #43
                            va rog nimeni nu mai explica nimanui nimic, pt cateva zile, ca va certati ca chiorii. unu are un singur lonjeron (sony, doar bicicletele au unul singur), altul are cristale de quartz incorporate in lonjeron...
                            unda de soc se transmite in toata structura de rezistenta a masinii, deci senzorul din ecu airbag o simte. si daca te ia tirul in bot (Doamne fereste), senzorul ala declanseaza airbagurile.
                            eu am dat in dalma aia de pamant care m-a rasturnat cu traversa de sub bara de plastic si s-au deschis airbagurile. bara de plastic nu s-a spart
                            ascultati de vali, (daca altii vrobim degeaba) omul asta chiar stie ce spune. e printre aia care lucreaza in industria de electronica auto, adica firma lacare lucreaza el proiecteaza, testeaza si mai si produce diferitele ecu-uri dintr-o masina...si-i face concurenta la aia unde lucrez eu
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by avionulnegru View Post
                              Azi dimineata, pe sos. Petricani, in drum spre servici. Nu sarise airbagu deloc. Doamne fereste.

                              PS capota era undeva pe trotuar in dreapta nu a incaput in cadru, nu am putut sa fac decat poza asta ca era coloana.
                              in curba aia mereu se gasesc unii sa se faca pulbere. prin martie erau vreo 5 care se facuseara praf.

                              de obicei cauza e cam aceeasi:
                              depasirea coloaneai peste linia dubla continua in curba.
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment


                              • #45
                                Merci Seba, o completare, firma noastra produce ECU-ul de airbag pentru Logan.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google