Nebun Cu Logan 1.4 Mpi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by huzzy1981 View Post
    nu am inteles ce vrei sa spui, sau sa imi spui. de ce off topic?
    ps: acum am vazut niste erori de scriere, sorry, eram la job! :P
    Off topic la mine pt ca am deviat de la subiect . Nu am vazut daca ai erori de scriere , nu la asta m-am referit .


    Bogdan , ai o eroare de calcul . Este posibil in cazul unui oras super gol ceea ce cred ca nu mai este posibil undeva .
    B -X X - DDF x 2

    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

    Comment


    • #17
      Originally posted by BOGDAN1709 View Post
      Eu am facut intr-o saptamana in oras 84 de km si am consumat 6l de benzina.

      off: sunt mai incepator in ale condusului, dar cum e cu frana de motor? mi-a explicat cineva, dar la mine se tureaza rau cand incerc
      off:Mie imi iese de obicei, dar sa nu te astepti sa o tii in frana de motor in pante foarte abrupte. Treaba e cam asa: trebuie sa apreciezi cam in ce treapta de viteza poti sa urci constant panta respectiva si s-o bagi in treapta aia, apoi iei usor piciorul de pe ambreiaj si frana si daca panta nu e foarte abrupta nu mai trebuie sa pui frana(cel putin asa fac eu)-masina e franata de motor.Avantajele ar fi doua: consum 0 si eviti incalzirea franelor in caz de coborari pe distante lungi.

      on: singura chestie ciudata mi se pare 1l/7h; in rest foarte plauzibile
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #18
        Acum am 260 de km facuti cu 17 l din care 110 in afara, dar eu zic sa terminam cu offtopicul ca exista un thread legat de consum

        Comment


        • #19
          In frana de motor UCE Injectie taie injectia si consumul e 0.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            O sa raspunnd in ordine inversa
            3. pe comp de bord se afiseaza 0 la frana de motor. explicatia exista si e cat se poate de simpla. consumul e mult mai mic decat daca lasi masina pe liber. nu e zero absolut, dar cb nu-l poate afisa de mic ce e. cum se taia injectia la supraturatie, asa se taie si-n frana de motor. pe incercate, ecu de injectie gestioneaza foarte bine regimul de lucru al motorului. soferii de duminica sau pensionarii ce vin de pe masini cu carburatie scot din viteza masian pt economie, pt ca in cazul carburatorului, debitul de benzina depinde direct de cantitatea de aer ce trece prin carburator si pt acele masini e mai mic consumul la ralanti decat in frana de motor. la injectie e total pe dos, de aceea frana de motor la injectie electronica e si mai eficienta decat la carburatie.
            2. consumul la ralanti e undeva la 0,6-0,7l/h. nu conteaza daca ai caldura pornita sau nu. oricum motorul incalzeste apa, e doar o chestiune de directionare a jetului de aer spre habitaclu sau nu. deci nu conteaza.
            1. loganul consuma 5% la vale, in frana de motor...adevaru-i ca mergand in afara cu 90-100 si-n oras cu 50, 1.6mpi a consumat sub 6% timisoara-szeged si retur. deci se poate...dar in conditiile in care orice accelerare se face proggreseiv, fara depasiri din scurt, mers de pensionar cu dacia 1300
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Nu stiu ce va omorati atat cu, consumul, eu cand am cumparat masina ma asteptam la 7,5 mediu si atat consuma,am un mers mai sportiv.La mine masina trebuie sa mearga bine si atat, nu ma intereseaza cat consuma.Am testat si eu,cand scoti pe liber si ai peste 30km/ora indica 1,8 si la frana de motor 0,0.
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #22
                In frana de motor injectia se inchide pentru ca rotile invart motoru, astfel ca in cilindri intra doar aer
                ...de doi lei :p

                Comment


                • #23
                  @dan.gutu stiu ca arata 0 la frana de motor...dar e imposibil sa nu consume nimic acuma ma duc sa probez si revin cu informatii

                  Comment


                  • #24
                    Ai probat este sau nu este cum spune lumea ca vad ca iara de iei in gura cu toti).

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dannyel87 View Post
                      @dan.gutu stiu ca arata 0 la frana de motor...dar e imposibil sa nu consume nimic acuma ma duc sa probez si revin cu informatii
                      Oricum ar fi, consumul in frana de motor este mai mic decat consumul la ralanti!Soferii aia profesionisti care scot din viteza in panta....ori sunt "lupi" batrani care folosesc niste mituri prafuite...ori niste "lupi" tineri care fac acelasi lucru!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        S-a mai spus ... consumul 0 indicat de cb este asa pentru ca senzorul nu poate detecta acel consum infim ... te-ar incanta un 0.3 &#37;? intradevar consuma infim ... daca nu ar arde benzina nu ar sta pornit motorul .. nu merge cu aer ... are un consum infim pe care cb nu il mai afisaza ... ok? restu sunt plauzibile nu si confirmate
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #27
                          Ok am probat in aproximativ 8 km cine cunoaste Resita stie unde este km 6....cand cobori de acolo este peco pe stanga....am bagat benzia de 1 leu si 22 de bani ...deci consuma

                          am lasat motorul pornit si am stat 4 ore la petrom....surpriza mi-a consumat am bagat benzina de 15 lei si ceva...deci nu are cum sa ii consume lu ala 1L la 7 ore ....

                          cat despre consum de 5 % eu chiar nu am reusit sa scot...l-am intrebat si pe tatameu si a zis ca s-ar putea sa scoti consumu ala cu benzina de 100 si daca o scoti din viteze o portine buna din drum si nici asa nu crede ca ar fi posibil....daca mergi asa ar insemna sa faci cam 100 de km in 2 ore....pai daca lasi masina la relantiu 2 ore iti ia cam 2 litri...aici nu are rost sa ma contrazic cu voi ....cine vrea sa imi demonstreze ca nu e cum zic eu....sa vina cu loganu lui sa imi arate si pleaca cu plinu facut....astep sa vad cine imi arata ca in frana de motor nu consuma...la relanti in 7 ore consumi un L....sau scoti 5% dar mers normal fara scos din viteze sau alta benzina.....asa a zis cel din oravita ca scoate.....

                          Va astept ;)

                          Comment


                          • #28
                            Consum 1,6 mpi

                            Eu cu 1,6 mpi am reusit un consum de 5.5% ( galati - bucuresti - pana la intrare in buc.), am mers cu a 5-a si n am sarit de 100 km/h in afara si in localitati tinuta in a 4 cu 60 km/h, bineinteles fara accelerari bruste si depasiri spectaculoase.

                            Comment


                            • #29
                              consum 1,5 dci 65cp

                              In schimb, la diesel, am reusit performanta ca sa zic asa sa scot 3 %. Trebuie sa mergi cu o viteza constanta, orice abatere de la viteza constanta, care era pe undeva pe la 55km/h - 65kmh facea sa creasca consumul. Oricum, iti trebuie nervi de otel la faza asta. Am atasat si dovada.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Daca vrei iti pun si eu poze cu Viteza maxima logan 1.4 , poza facuta din test mode acolo unde te uiti sa vezi cati litii de benzina/motorina mai ai si ceasurile incep sa faca cursa completa, daca vrei iti arat(poza consum de cat vrei tu &#37; la 1.4, resetez CB si fac poza la cat vreau eu dupa ce merg putin cu ea sau dupa ce stau un pic la relanti
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google