Nebun Cu Logan 1.4 Mpi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by alexgame View Post
    Am si eu o intrebare.daca astepti pe cineva 5 minute,cum e mai bine lasi motorul sa mearga in relanti sau il opresti.Consuma mai mult cand ii dai cheie decat cand il lasi 5 minute in relanti?
    testele sunt fcute si pt prob ta:daca stai mai mult de 130sec(opreste motoru),daca nu lasal sa mearga.
    si apropo,am vazut ca va certati pe prob cu consumul in frana de motor:este0pt ca rotile invarte cutia iar cutia automat motorul,deci nu e nevoie de aprindere!Daca nu credeti luati o dacia 1310 cu carborator,urcati o panta,scoateti furtunu de alimentare si sa vedeti ca consuma 0,si benzina care e in carborato este;)
    bafta la toti!Si cu consumu mediu.....depinde frate de sofer
    Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

    Comment


    • #62
      Originally posted by SoNyKeL View Post
      hai gata ca voi ati reinventat roata , pai in primu rand dannyel ai consumat benzina cand ai pornit motoru si cand ai iesit din peco , deci in frana de motor consumul este 0 barat dar daca va place sa va contraziceti nu este 0
      Ma gandesc ca nu cumva sa fie e chestie doar din software...adica sa fie calibrat ca intre anumiti parametrii sa functioneze eficient, iar tot ce iese din parametrii sa fie erori!Acel 0 afisat are mari sanse de a fi o eroare desi este impropriu spus "eroare" ( chit ca consuma real chiar si 0.1 L in frana de motor dar tot nu e 0 barat)!...oricum ai inteles ce vreau sa spun!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #63
        Doamne ce vad aici ....ma crucesc asa ceva nu am mai vazut niciodata...nu am rabdare sa va iau pe rand deci raspund la cateva intrebari

        1.cel cu dacia sa scot furtunu de la alimentare ...bai baiatule tu ai benzina in carborator....deci ai ce sa consumi....
        2.motorul ca sa mearga trebuie sa arda.....sunt cele mai mari aberatii ce spuneti voi pe aici....eu cand am coborat panta am umplut rezervorul ca nu sunt idiot sa ma fur singur....si daca cineva imi demonstreaza mie ca oxigenul arde eu ma spanzur.....baieti daca nu stiti numai vorbiti
        3.pentru cei care nu stiu computerul de bord si la BMW are eroare...mica dar o are....de ex un ford focus(ghia pentru cunoscatori) 2004 da eroare....daca cineva imi dovedeste mie ca computerul de bord nu are eroare eu il mananc


        EU AM PROBAT INAINTE SA ZIC TOATE ASTEA....UNII DINTRE VOI VORBITI NUMAI ABERATII.....daca sunteti siguri de ce spuneti astept pm cu pariuri de la voi....iauzi unu a scos consum de 3% cu logan diesel ....dati fratilor un mail la dacia sa va angajeze ca soferi de proba....altu cu 1.6 16v a scos 4.5...cand o sa vina unu sa zica ca a scos 2.5??...baieti care sunteti siguri de ce spuneti ....haideti faceti si voi un ban cinstit....accept orice pariu ....dinastea cu aberatii spuse de voi ....3L la% sau io mai stiu ce ati mai scos voi din gura pe aici...astept pm....

        Comment


        • #64
          Bine hai sa zicem ca in frana de motor nu o fi 0 barat tot timpu adica daca am pune consumul pe un grafic la un anumit moment si o anumita curba el va atinge zero ptr ca ECU injectie comanda asta , dar sa-mi spuneti ca in frana de motor consuma mai mult decat la relantii lasati-ne...
          si faza cu verificatu la pompa nu poti sa faci ceva fix ptr ca pompele au o marja de eroare si ele...

          da danyel un 1.6 16v poate scoate un consum de 4.5% dar cred ca doar pe o distanta de 4-5km drum drept fara accelerari bruste si pe la 70 in a5a

          sigpic

          Comment


          • #65
            @SoNyKeL pai astept pm de la cei cu 1.6 16 v ...sa faca si ei un ban cinstit....dar consumul se va verifica la pompa nu la jaful ala de cb....uitativa pe 4tunning sa vedeti acolo topic in care 90% spun ca are eroare ...si stiti si voi asta dar nu recunoasteti
            Last edited by dannyel87; 19 May 2008, 09:58.

            Comment


            • #66
              Nu vreau sa ma bag ca musca in*** dar de ce intereseaza pe cineva cat e consumu minim la 1.6 16v?Si-a luat cineva masina d-asta ca sa meraga cu ea pe la 1500rpm?a, ce sa zic, ca fapt general se pot obtine consumuri destul de mici( eu am obtinut cam 5% in modul cum zice sonykel, dar asta de amuzament-la drum lung nimeni nu va face asta, iar in oras nici atat).Ca daca incearca cineva sa mearga numa pt consum minim(subturat) s-ar putea sa aiba o discutie cu injectoarele in scurt timp
              Pe mine m-ar interesa mai degraba un consum optim pt ca in oras greu scot sub 10%...
              Partea cu frana de motor, iarasi nu o inteleg(adica polemica): mai, e mai sigur si mai bine sa mergem in frana de motor la vale sau cand incetinim? Da; e consumu mai mic decat la relanti? da; pai atunci din punctu meu de vedere gata discutiastiu ce am de facut
              Last edited by andrushk_mib; 19 May 2008, 11:40.
              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

              Comment


              • #67
                In frana de motor la tiruri spre exemplu, consumul e zero absolut. Motorul functioneaza ca un compresor - ajuta mult la franare.

                La masinile mici, stiu care au avut cica probleme (cazul opel) cand mai murea ralatiul in mom. in care era in frana de motor si o scotea din viteza (calc. masinii intarzia sa deschida alimentarea).
                Ati avut curiozitatea sa mergeti cu masina in frana de motor si sa apasati abreaju brusc sa vedeti cum se comporta turometru?

                Eu cred ca in frana de motor, alimentarea e taiata complet.

                Comment


                • #68
                  Amestecând puţin ideile:
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Ma gandesc ca nu cumva sa fie e chestie doar din software...adica sa fie calibrat ca intre anumiti parametrii sa functioneze eficient, iar tot ce iese din parametrii sa fie erori!Acel 0 afisat are mari sanse de a fi o eroare desi este impropriu spus "eroare" ( chit ca consuma real chiar si 0.1 L in frana de motor dar tot nu e 0 barat)!...oricum ai inteles ce vreau sa spun!
                  şi cea de mai sus Octavian___28 eu unul cred că ECU injecţie face un test simplu: frână de motor şi motorul are o turaţie mai mare de x rpm(unde x = [1200,1500] ) -> se sistează introducerea de carburant în blocul motor. Motivaţia este bineînţeles reducerea consumului.
                  Cauzele celor două condiţii sunt pe de o parte asigurarea energiei cinetice de acţionare în continuare a motorului care nu are nevoie de sursă internă de energie (arderea combustibilului) şi pe de altă parte siguranţa circulaţiei, pentru a avea resurse în caz de urgenţă (apăsarea ambreiajului are rolul eliminării sursei externe de energie cinetică şi automat modificarea parametrilor: motorul îşi reduce turaţia neavând sursa internă de energie însă la atingerea pragului de turaţie ECU injecţie realimentează cu combustibil aducând motorul în parametri).
                  Last edited by Squirrel; 19 May 2008, 14:30. Reason: corecţie de exprimare…

                  Comment


                  • #69
                    Nu mai am cuvinte cum sa nu consume nimic caoborati panta cu contactul luat daca nu poti opri alimantarea la pompa de benz
                    ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                    YO2MKL
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      - Infinit

                      Originally posted by Octavian___28 View Post
                      In frana de motor la tiruri spre exemplu, consumul e zero absolut.
                      Eu cred ca in frana de motor, alimentarea e taiata complet.
                      Ba...eu cred ca nu e 0 absolut, ci ca el tinde spre < - Infinit >

                      O discutie aprinsa, care, din pacate, nu poate fi argumentata pro sau contra, fundamentat, si care tinde spre < + infinit >, in ceata...
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #71
                        Ceva argumente au fost...si oricum daca ne apucam cifre si grafice nu cred ca s-ar intelege mare lucru!Problema e ca fiecare e cu "pasarica" lui!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #72
                          Era o vorbă bătr&#226;nească &#238;n stare să reflecte situaţia de fapt de pe acest topic şi care se referea la fapta unui singur om care influenţa viaţa altor zece…ceva cu o piatră-n baltă

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by 77sky View Post
                            Ba...eu cred ca nu e 0 absolut, ci ca el tinde spre < - Infinit >

                            O discutie aprinsa, care, din pacate, nu poate fi argumentata pro sau contra, fundamentat, si care tinde spre < + infinit >, in ceata...

                            pentru ultima data postez aici :

                            cred ca sunteti cu toti de acord ca un motor ca sa functioneze ii trebuie combustibil ( lichid, solid, aburi ........) de oricare ar fi el ...

                            cine nu crede ca motorul consuma benzina in frana de motor sa merga pana nu mai are benzina si la lase masina in continuare in deplasare sa asculte sunetul produs de un motor care se invarte FARA combustibil ........ aviz amatorilor sar putea rupe cureaua de distributie ..... suapae rupte pistoane sparte......

                            unicele motoare care nu consuma nimic in frana de motor ci schiar produc ceva sunt cele electrice care invartite fortat sa zic asa se comporta ca un alternator sau dinam de bicicleta .
                            Last edited by Seba; 20 May 2008, 10:23.
                            ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                            YO2MKL
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              In fine deci ECU injectie e un mincinos...

                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by dannyel87 View Post
                                ....iauzi unu a scos consum de 3% cu logan diesel ....dati fratilor un mail la dacia sa va angajeze ca soferi de proba....altu cu 1.6 16v a scos 4.5...cand o sa vina unu sa zica ca a scos 2.5??...baieti care sunteti siguri de ce spuneti ....haideti faceti si voi un ban cinstit....accept orice pariu ....dinastea cu aberatii spuse de voi ....3L la% sau io mai stiu ce ati mai scos voi din gura pe aici...astept pm....
                                @dannyel87: cei care ma cunosc de ceva vreme stiu ca nu-mi sta in caracter sa aberez, si mai ales aici pe forum. Eu vreau sa fac un ban cinstit, asa ca iti propun o chestie: facem un mic pariu (bineinteles daca te simti in stare si nu te limitezi doar la a posta diverse comentarii despre unul si altul). Vii pana aici in Timisoara ca nu este departe de tine, ne urcam in masina mea si facem un drum dus-intors Timisoara-Sannicolau Mare (distanta totala 120 km) asa cum vreau eu. Daca scot consum peste 4,5% am pierdut pariul. Miza este 100 euro+benzina. Astept raspuns. Numai bine!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google