Nebun Cu Logan 1.4 Mpi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @danyelferrari bai baiatule tu faci recorduri mondiale..frateeeeeeee scuterul Piagio consuma 2 % si tu imi arati mie aberatia aia de pe cb....facem un pariu ca nu scoti consumu ala in veci....dar verificam pe pompa...astept pm daca esti de acord pe ce vrei tu ;)

    Comment


    • #32
      pt bad Wolf

      Scopul meu nu e sa arunc cu pareri si idei false. Stiu foarte bine cum poti sa induci in eroare pe oricine nu se pricepe. Insa nu sunt genu care sa posteze doar de dragu de a posta ca sa nu ma plictisesc. Foarte bine puteam posta o poza cu consum de 2% sau 1%... era poza..deci era reala, nu? Am spus si mai repet, ca sa ajungi la un consum de 3% cum am reusit eu( cu mare greutate) trebuie sa ai nervi si rabdare. Sper ca ti ai dat seama ca acest consum e valabil doar pe o portiune de drum din afara orasului si fara trafic. Daca nu ma crezi, te invit la un test in Galati cu cea mai mare placere, ca sa ti dovedesc ca nu vorbesc prostii.
      Numai bine!

      Comment


      • #33
        Originally posted by danyelferrari View Post
        Scopul meu nu e sa arunc cu pareri si idei false. Stiu foarte bine cum poti sa induci in eroare pe oricine nu se pricepe. Insa nu sunt genu care sa posteze doar de dragu de a posta ca sa nu ma plictisesc. Foarte bine puteam posta o poza cu consum de 2% sau 1%... era poza..deci era reala, nu? Am spus si mai repet, ca sa ajungi la un consum de 3% cum am reusit eu( cu mare greutate) trebuie sa ai nervi si rabdare. Sper ca ti ai dat seama ca acest consum e valabil doar pe o portiune de drum din afara orasului si fara trafic. Daca nu ma crezi, te invit la un test in Galati cu cea mai mare placere, ca sa ti dovedesc ca nu vorbesc prostii.
        Numai bine!
        gata eu vreau sa vad asta....dar repet nu verificam asta la cb ci la pompa

        Comment


        • #34
          alte detalii

          Am sa fac si testul cu pompa, mai nasol e ca tre sa i fac plinu. Insa consumul nu e exagerat de mic, asa cum ti se pare (tinand cont ca e acelasi motor ca pe renault clio- sper sa nu ma insel ). Partea cea mai nasoala e ca acest consum de 3% valabil doar pe o bucata de drum din afara, unde nu era nici trafic si nici cine stie ce pante.
          In general, in oras la diesel 1,5 65 cp am consum cam 5% si cu 1.6mpi 8v am undeva la 9,2 - 10 l %, iar in afara orasului cu dieselul am undeva pe la 4,3% 4,5 , iar cu 1,6 in jur de 6,5 - 7%. Sper ca am fost cat se poate de concis. Numai bine!

          Comment


          • #35
            @danyelferrari dap asta mi se pare ok...dar e diferenta intre ce ai zis acuma si ce ai zis inainte ;)

            Comment


            • #36
              Da ! Consumu asta mai merge, daca tot vrei sa fi baiat smecher si sa ne dai pe toti pe spate , fa si tu un filmulet la displayu ala si deruleaza: consumu la suta , pe ce distanta este facut, cati litrii ai consumat , media vitezei etc. ...daca nu io zic ca nu are rost sa mai iti testezi nervii de otel Numa' bine !
              sigpic

              Comment


              • #37
                Ciudatenii

                Citesc si ma mir...Spre exemplu:
                "5.2L% pe traseul Valea Doftanei - Campina - Bucuresti, ruland cu viteze de la 60km/h, chiar pana la 140Km/h" (e vorba de 1.4 MPI) mama lui de motoras...cat de economic ai conduce, nu poti sa scoti un asemenea consum mai ales la asa viteze...
                cat despre "danyelferrari Am spus si mai repet, ca sa ajungi la un consum de 3% cum am reusit eu( cu mare greutate) trebuie sa ai nervi si rabdare." mi se pare hilar.

                Daca ar auzi cei de la Renault...si-ar concedia soferii de teste.
                Ia sa va dau eu ceva de rumegat:
                <<http://www.automarket.ro/stiri/renault-a-inverzit-logan-ul-6639.html>>
                cititi cu maaaare atentie! E vorba de un autoturism logan, cu aerodinamica imbunatatita, plus modificari de motor, plus un sofer ff experimentat in asemenea teste. Motor de 1.5 dci

                Eu va dau un sfat: lasati indicatiile de CB la o parte, va poate induce f mult o satisfactie inutila, bazata pe ceva partial adevarat. Cel mai frumos test e sa golesti circuitul de carburant, sa il umpli cu o cantitate fixa, si sa pornesti la drum lung, constant; se apropie de realitate un asemenea test
                Aaaa si sa nu uit...am o propunere! Sa mergem in permaneta cu frana de motor! Fie deal, fie munte, fie ses, fie oras,,,ce ziceti?

                va doresc consumuri cat mai greu de citit (datorita micimii cifrelor )!
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #38
                  77 sky , iti dau dreptate . Daca resetezi cb-ul la vit medie de 120 - 140 iti va arata un consum mediu de 7-7.5 l/100km . Ca sa mergi cu a 5 a la 60 sa scoti un consum mic rupi masina in 5.2 parti fratioare fie ea dci sau mpi . Mai bine mai dau 5 lei la peco in plus decat sa omor masina pt un amarat de consum . Daca vreau consum mic imi iau altceva , Punto , Fabia , Spark , ceva cu motor maxim 1.2 dar la care daca vreau sa merg cu 140 accelerez din Bucuresti pana in Urziceni .
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • #39
                    1 se poate dar daca mergi ca un mos de 100 ani
                    2 nu are cum o
                    3 cu consum ZERO e stupid adica motorul se invarte fara sa consume nimic nici macar un gram?????? sunt de parerea lui streulea tinde catre o + ce se consuma normal la relanti
                    ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                    YO2MKL
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mishu_wrc View Post
                      In frana de motor injectia se inchide pentru ca rotile invart motoru, astfel ca in cilindri intra doar aer

                      cum sa intre doar aer????
                      ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                      YO2MKL
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by wildserb View Post
                        cum sa intre doar aer????
                        Ai dreptate , nici un motor nu poate functiona decat cu aer . Daca ai o coborare mai lunga de 100 200 300 metri , pe distanta asta motorul consuma doar aer ? As vrea si eu o explicatie dar nu in dodii .
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by 77sky View Post
                          Citesc si ma mir...Spre exemplu:
                          "5.2L% pe traseul Valea Doftanei - Campina - Bucuresti, ruland cu viteze de la 60km/h, chiar pana la 140Km/h" (e vorba de 1.4 MPI) mama lui de motoras...cat de economic ai conduce, nu poti sa scoti un asemenea consum mai ales la asa viteze...
                          cat despre "danyelferrari Am spus si mai repet, ca sa ajungi la un consum de 3% cum am reusit eu( cu mare greutate) trebuie sa ai nervi si rabdare." mi se pare hilar.

                          Daca ar auzi cei de la Renault...si-ar concedia soferii de teste.
                          Ia sa va dau eu ceva de rumegat:
                          <<http://www.automarket.ro/stiri/renault-a-inverzit-logan-ul-6639.html>>
                          cititi cu maaaare atentie! E vorba de un autoturism logan, cu aerodinamica imbunatatita, plus modificari de motor, plus un sofer ff experimentat in asemenea teste. Motor de 1.5 dci

                          Eu va dau un sfat: lasati indicatiile de CB la o parte, va poate induce f mult o satisfactie inutila, bazata pe ceva partial adevarat. Cel mai frumos test e sa golesti circuitul de carburant, sa il umpli cu o cantitate fixa, si sa pornesti la drum lung, constant; se apropie de realitate un asemenea test
                          Aaaa si sa nu uit...am o propunere! Sa mergem in permaneta cu frana de motor! Fie deal, fie munte, fie ses, fie oras,,,ce ziceti?

                          va doresc consumuri cat mai greu de citit (datorita micimii cifrelor )!
                          ar trebui cei de la dacia sa intre aici pe forum si sa angajeze soferi de aici ca cei de la ei sunt varza

                          Comment


                          • #43
                            1.4 mpi laureate 2005
                            bacau-iasi
                            130 km
                            mers batrineste
                            consum aratat de computer bord-5.3&#37;

                            Comment


                            • #44
                              Am si eu o intrebare.daca astepti pe cineva 5 minute,cum e mai bine lasi motorul sa mearga in relanti sau il opresti.Consuma mai mult cand ii dai cheie decat cand il lasi 5 minute in relanti?

                              Comment


                              • #45
                                A postat dublu de ce oare ??? am baut eu si sa dilit calculatoru)). se poate sterge

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google