Nebun Cu Logan 1.4 Mpi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    N-am citit ce sa mai scris dar am facut niste teste cu 1.6 16v-al meu , de curand i-am montat un bord cu consum instant...
    acelasi drum aceleasi conditii meteo test repetat de 2-3 ori in frana de motor sa zicem de la 100km/h in a5a o las in frana de motor deja pe la 85 ajunge la consum 0% , acelasi drum tot asa ajung la 100km/h in a5a calc ambreiaju si o las la relantii consumul ajunge undeva la 2.8% - 3.2%

    sigpic

    Comment


    • #47
      Originally posted by dannyel87 View Post
      Ok am probat in aproximativ 8 km cine cunoaste Resita stie unde este km 6....cand cobori de acolo este peco pe stanga....am bagat benzia de 1 leu si 22 de bani ...deci consuma
      NU CONSUMA IN FRANA DE MOTOR (IN FRANA DE MOTOR TRE SA AI CEL PUTIN VREO 2700-3000rot/min) si automat cand calci un pic ambreau iti consuma....banuiesc ca atunci cand ai pornit la vale i-ai dat 1-2-3 deci o consumat...FRANA DE MOTOR NU SE FACE IN A 5-A la 1500rot/min....sau mai e o varianta benzina bagata de 1leu si 22bani ai consumato cand ai urcat panta)).

      PS: ca veni vorba de alimentari de bani putin, e adevarat ca ai voie sa alimentezi minim 2L de combustibil
      ...de doi lei :p

      Comment


      • #48
        Oameni buni nu mai vorbiti prosti un motor de oricetip ar fi ( disel sau benzina) ca sa se invarta sa mearga trebuie sa consume combustibil NU se poate altfel este ilogic sa nu consume nimic nici un motor nu pote merge fara sa consume ceva!!!!

        motoarle electrice daca mergi cu ele in frana de motor sa zic pot produce energie se comporta ca un dinam de bicicleta dar si el consuma ceva ca sa faca curent consuma enerfia cinetica a vehiculului.....
        ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
        YO2MKL
        sigpic

        Comment


        • #49
          in cazul franei de motor rotile invart motoru si astfel nu e nevoie sa arda combustibil
          ...de doi lei :p

          Comment


          • #50
            @mishu_wrc motorul pornit arde combustibil ...deci tot ce se spune despre frana de motor ca nu consuma deloc sunt aberatii....consuma putin dar NU DELOC

            Comment


            • #51
              La aceasta frana de motor nu cumva ne trebuie compresie?Compresia cum se formeaza ?Ne trebuie sigur combustibil si scanteie.LOgic?

              Comment


              • #52
                Daca in cilindru iti intra (sa zicem) doar aer...tot vei avea compresie...insa nu vei avea EXPLOZIE!Bineinteles...ma refer la o motorizare pe benzina!
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #53
                  @darksid3 am vorbit cu un mecanic de 30 de ani ... a zis asa ....consuma putin dar consuma ....un motor cand porneste arde benzina...daca intra doar O2 nu mai poate merge motorul....dupa chimia mea O2 intretine arderea dar nu arde...ce e asa de greu???

                  Comment


                  • #54
                    Eu am pus de fata doar o "chestie" ipotetica...era vorba de COMPRESIE...nu de cat consuma!Stiu perfect ca are un oarecare consum chiar si in frana de motor...MAI MIC insa decat la ralanti!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #55
                      Ma bucur ca imi dai dreptate

                      Comment


                      • #56
                        hai gata ca voi ati reinventat roata , pai in primu rand dannyel ai consumat benzina cand ai pornit motoru si cand ai iesit din peco , deci in frana de motor consumul este 0 barat dar daca va place sa va contraziceti nu este 0

                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by darksid3 View Post
                          Eu am pus de fata doar o "chestie" ipotetica...era vorba de COMPRESIE...nu de cat consuma!Stiu perfect ca are un oarecare consum chiar si in frana de motor...MAI MIC insa decat la ralanti!
                          consuma mai mult decat in relanti e mai turat ......deci consuma mai mult
                          ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                          YO2MKL
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Wildserb adica vrei sami zici ca computerul meu ma minte pe fata adica in frana de motor scade la 0.0 si sta acolo pana accelerez si cu ambreiajul calcat sub 2.2 nu vrea sa scada... dar tu sustii contrarul , ai argumente?????

                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by SoNyKeL View Post
                              hai gata ca voi ati reinventat roata , pai in primu rand dannyel ai consumat benzina cand ai pornit motoru si cand ai iesit din peco , deci in frana de motor consumul este 0 barat dar daca va place sa va contraziceti nu este 0


                              ca iti arata tie 0 cb e altceva daca nu consuma incearca sa cobori o panta cu masina in viteza si cu alimentarea de la pompa de benzina scoasa sa vazi cu o sa merga ???
                              ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
                              YO2MKL
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                N-are cum sa consume mai mult in frana de motor prin simplul fapt ca e mai turata....logica are mai multe straturi si daca cauti mai in amanunt exista :
                                - computerul nu e oligofren sa-ti arate consum 0 daca motorul consuma MAI MULTA benzina
                                - benzina se consuma in functie de pedala de acceleratie
                                - motorul nu e in sarcina...defapt e invers, rotile transmit forta motorului altfel nu s-ar mai tura
                                - vezi la motoarele noi celebra tehnologie pt. economisirea combustibilului ( la ralanti se alimenteaza DOAR un cilindru - celelalte pistoane tot functioneaza dar nu produc energie cinetica, funtioneaza ca sunt actionate DOAR de acel piston al carui cilindru e alimentat)
                                Cred am am expus destule puncte (nu toate)
                                Last edited by darksid3; 19 May 2008, 01:03.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google