Am Inceput Scoala Moto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ady_p View Post
    Plasticele alea au si ele rolul lor. Aerodinamica mai buna, implicit, consum mai mic, plus functia de protectie impotriva vantului. De pe un sport/tourer te dai jos jos fara nici cea mai mica urma de oboseala sau amortire chiar si dupa drumuri mai lungi.
    eu vorbeam strict de vitezane, care numai comode nu sunt la drumuri lungi, dupa 100 de km cu o vitezana, nici paharul de apa la gur anu poti sa-l mai duci.
    pe cand pozitia pe un naked e destul de lejera.
    daca e s ana luam moto pentru confort,si protectie la vant, atunci e foarte buna si o jawa de 350 dinaia cu paravanturi din plastic cum aaveau mosii pe alea cu atas.
    sau mai nou o honda goldwing<care printre altele nici nu poti sa o tavalesti> :P
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #32
      Singurele sfaturi pe care pot sa ti le dau, sunt sa inveti cat mai mult si sa ai grija la condus dupa ce iei A-ul.
      Intradevar sanzatia este unica.
      Pana acum ai condus scuter sau ceva ?
      Anunturi auto

      Comment


      • #33
        Echipamentul PROFI pentru motociclisti, au si ceva gadgeturi, care iti reduc temperatura formata intre corp si costum, deci pe 40 de grade sa te dai cu motorul nu e chiar un chin, precum precizeaza altii...

        Comment


        • #34
          Ma repet ..... Ca am vazut ca ai STERS postu meu de azi
          fratelo nu ne intereseaza pe noi ca ai inceput scoala .....!!!! Eu iti doresc sa iei din prima
          numa bine
          ps: nu mai imi sterge posturile
          Mereu superiori unui sat cu caini si oi

          Comment


          • #35
            Originally posted by vitriol View Post
            Sa nu te urci pe doua roti. Eu sunt impotriva motoarelor.
            Ce ziceam eu acum doi ani. Defapt asta ziceam pana acum 2 luni, cand o don'soara care are un Suzuki GSXR 400, a cedat intr-un final insistentelor mele de a ma invata sa merg cu motorul si a avut curajul sa ma lase sa-i conduc mobra in poligon.
            Ei bine, dupa experienta aia, m-am apucat si eu de scoala de soferi pentru mobre.
            Never say never!
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #36
              vitriol: ce sa iti zic.... esti infectat!!! Totusi daca te apuci de sportul asta in romania, dupa o vreme s-ar putea sa incepi sa ai dubii. Acum depinde si ce vei face cu motoreta aia. Plimbari scurte sau lungi.
              Succes la scoala, si pe urma citeste cateva carti despre tehnici de pilotaj. Si apoi exerseaza ce gasesti scris pe acolo!
              Don't touch! Never ever steal
              Unless you're in for the kill

              Comment


              • #37
                Motoreta aia probabil va fi ori Honda CBR 600 F4i, ori Suzuki GSX R 600 sau 750, ambele dupa 2001, si o voi folosi pentru plimbari in oras, poate chiar voi merge cu ea la serviciu pe timp de vara. Inca nu ma gandesc la plimbari in afara orasului.
                Si desi multi au spus ca e imposibil sa ma abtin sa merg tare, eu cred ca voi merge asa cum merg cu masina, poate chiar mai prudent.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #38
                  esti sigur? te credeam daca nu spuneai acum 2 ani ca nu te sui niciodata pe motocicleta. ce te impiedica sa mergi tare sau in afara orasului?
                  oricum, ramane de vazut
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Pai deocamdata ma impiedica lipsa de experienta. Ce se face in scoala moto... e o plimbare in cerc pe o suprafata de 300 mp si inveti cum sa ocolesti niste jaloane. Examenul e floare la ureche, adevaratul examen este atunci cand iti iese unul de pe cedeaza sau cand iti taie fata in trafic, ala e adevaratul examen.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #40
                      corect! dar nici atunci cand ai fost prima data singur la volan, fara ajutor, nu a fost simplu.
                      si eu imi doresc sa ma plimb prin tara cu o motocicleta
                      totul are un inceput.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Nu e vb ca nu te poti stapani sa nu mergi tare, dar cu cat motorul e mai mare cu atat viteza nu prea se simte. Una e sa mergi cu 120 cu o moto de 125, unde zici ca lesina, iar cea de 600 (750 e deja nesimtit ) ) la 120 nici nu intre in plaja de turatii la care are putere. Dar daca ai experienta pe 4 roti, si ai, totul e mai usor. nu e ca si cum te ai sui prima data la volan singur.

                        @bogdan_1984: Tara e frumoasa, si e o placere sa te plimbi, dar cu o moto adecvata pt genul de drumuri. Eu am un naked si crede-ma ca am injurat de toti sfintii pe unele drumuri. Dar pe unde e asfalt bun, e o placere.
                        Don't touch! Never ever steal
                        Unless you're in for the kill

                        Comment


                        • #42
                          Pai eu as fi vrut un Kawasaki 250 R, ca e mai domol asa, si e bun pentru incepatori. Dar m-am urcat pe unul la scoala si au sarit toti instructorii pe mine ca nu am ce sa caut eu pe asa ceva, nu pentru ca e slaba motorizarea, ci pentru ca nu aveam loc pe ea. Imi dadeam cu genunchii in gura si nici nu puteam schimba vitezele (am 1.88 si 93kg). Si toti au zis, ceva de 600 cmc, fara discutii.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #43
                            Eu nu am zis ca nu e bun 600, am incercat sa dau un exemplu in ceea ce priveste diferenta dintre cele 2. La inaltimea ta, trebe o motoreta mai maricica, altfel e incomod tare.
                            Don't touch! Never ever steal
                            Unless you're in for the kill

                            Comment


                            • #44
                              Cate intrebari sunt la chestionarele de categoria A?

                              Comment


                              • #45
                                Sunt 20 de intrebari, iar pentru a fi declarat admis trebuie sa raspunzi corect la cel putin 17 dintre ele.
                                Mai am 4 sedinte de practica si incepand cu data de 11 octombrie ma pot prezenta la sala.
                                Last edited by vitriol; 30 September 2010, 19:23.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google