Io creca te referi la enduro.....motoru` de CROSS nu se inmatriculeaza....nu se merge pe sosea cu el nici semnalizari nu are are doar far si un stop acolo de pozitie
Am Inceput Scoala Moto
Collapse
X
-
Eu vorbeam de alea de CROSS adevarat asemanatoare cu cele de competitie .....ca mai sunt imitatii care le-au pus emnalizari si stop pe frana e alta treaba.....dar un CROSS adevarat nu se paote inmatricula ....pe deasupra si zgomotul pe care il face .....mai primesti RAR-ul cu ala ?sigpic
Comment
-
Exista cross-uri cu tot ce trebuie pe ele. ktm 660rally, care are rezervor ma mic, far, stop, semnalizari.
parte cu incadrarea unei motociclete intr-o categorie e cu dus si intors.
de exemplu care-i diferenta intre un cross, un supermoto si un enduro?
Comment
-
# 1 Construcţie
* 1.1 Cadru
* 1.2 Suspensii
* 1.3 Frâne
* 1.4 Motor
* 1.5 Transmisie
# 2 Tipuri de motociclete
* 2.1 Motociclete de stradă
o 2.1.1 Standard/Naked
o 2.1.2 Cruiser
o 2.1.3 Chopper
o 2.1.4 Sport
o 2.1.5 Touring
* 2.2 Motociclete pentru teren accidentat
o 2.2.1 Enduro
o 2.2.2 Dual Sport
* 2.3 Motociclete de competiţie
o 2.3.1 Cross
o 2.3.2 Dirt-track
o 2.3.3 Superbike
o 2.3.4 Supersport
o 2.3.5 Supermoto
* 2.4 Altele
o 2.4.1 Scuter
o 2.4.2 Moped
# 3 Conducerea motocicletei
* 3.1 Comenzile
* 3.2 Particularităţ
cum e cu supermoto aia?
Supermoto
Supermoto
Aceste motociclete sunt un hibrid între motocicletele de viteză pe circuit şi cele de cross. Concurează pe trasee mixte de cross cu asfalt.
Comment
-
Motociclete de stradă
Categoria cea mai răspândită, înglobează multe tipuri de motociclete.
Standard/Naked
standard
Aceste motociclete sunt destinate preponderent mediului urban şi au o formă clasică, generică. Acest tip de motocicletă este recomandat începătorilor, deoarece sunt manevrabile şi în majoritatea cazurilor nu au motoare foarte puternice .
Cruiser
cruiser
Motociclete destinate plimbărilor lungi, în afara oraşelor. Şaua joasă, ghidonul lat şi un motor de cilindree mare, optimizat pentru cuplu maxim la turaţii mici arată că accentul este pus în principal pe confortul motociclistului şi mai putin pe performanţele sportive.
Chopper
chopper
Adevarate bijuterii, chopperele sunt motociclete modificate de proprietar pentru satisfacerea gustului său estetic. Un chopper e o motocicletă joasă, cu cadrul alungit şi furca roţii este mult mai înclinată. Motoarele folosite sunt preluate de pe cruisere (Harley Davidson).
Sport
sport
Aceste motociclete sunt optimizate pentru viteza si performante sportive, asemănătoare motocicletelor de curse din care sunt derivate. Folosesc motoare puternice de turatie mare, au carene in jurul cadrului pentru reducerea rezistenţei la înaintare, frâne puternice şi impun motociclistului o poziţie specifică, cât mai ascuns în spatele parbrizului si carenelor.
Touring
sport
Motociclete destinate parcurgerii unor distanţe mari. Spre deosebire de cruisere, acest tip de motociclete prezintă şi caracteristicile unei motociclete sport.
Motociclete pentru teren accidentat
Enduro
enduro
Destinate exclusiv deplasărilor în teren accidentat. Nu sunt dotate cu faruri şi semnalizatoare, circulaţia lor nefiind permisă pe drumurile publice. Pot fi recunoscute după silueta înaltă, garda mare la sol, roata faţă mai mare şi cauciucurile cu crampoane. Cele destinate exclusiv deplasarilor în teren accidentat si care nu sunt dotate cu far si semnalizatoare sunt Cross cele care au far si sunt inmatriculabile sunt enduro.
Dual Sport
dual
Denumite si soft-enduro sau touring-enduro aceste motociclete sunt un hibrid între motocicletele touring şi cele enduro. Sunt adaptate atât ieşirilor în teren accidentat cât şi şoselelor.
Motociclete de competiţie
Cross
Asemănătoare motocicletelor enduro, sunt folosite în competiţiile de motocross, pe trasee de pământ special amenajate cu obstacole şi trambuline.
Dirt-track
sport
Motociclete foarte simple, fără cutie de viteze şi frâne (!), cu care se concurează pe piste ovale special amenajate.
Superbike
Motociclete sportive de 1000cc, derivate din modele de serie puternic modificate de constructori. Această clasă oferă un bun prilej constructorilor de a prezenta modelele de serie pe care le vând.
Supersport
Similar clasei superbike, motocicletele supersport sunt modele de serie de capacitate cilindrică mai mică şi cu mai multe restricţii asupra modificărilor ce pot fi făcute pentru a le putea înscrie în competiţie.
Supermoto
Aceste motociclete sunt un hibrid între motocicletele de viteză pe circuit şi cele de cross. Concurează pe trasee mixte de cross cu asfalt.
Comment
-
Eu sunt impotriva motoarelor,cu toate ca am un scuter pe care l-am odificat si fuge cu 90-100 km/ora,il folosesc pt. plimbari scurte, si la viteza asta este periculos sa cazi,dar la 150-200 km/ora,cred ca popa te mai face bine.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Si eu am A-ul de vreo 2 ani, am mers foarte putin si incet ca nu erau motoretele mele. Senzatia e placuta, dar sa mergi prin bucuresti la 40 de grade echipat complet e putin cam mult. Una peste alta calculand riscuri, inconfort si finantele pe care le bagi in acest sport parca nu prea renteaza pentru orase mari si aglomerate; asta e doar parerea mea.
Eu nu am inca o motoreta, dar m-as orienta clar spre ceva naked undeva intre Suzuki Bandit sau SV de 650 sau Honda Hornet de 650. sunt acceptabile ca greutate sunt destul de zvelte si in nici un caz nu as lua una noua la km foarte putini pe care ii am.
Ca sa raspund si eu unor posturi de mai sus, CROSS-ul nu se poate inmatricula din motivele de mai sus (nu au far, stopuri semnalizatoare, etc.) dar enduro da, si pentru romania mi se pare cea mai buna alegere, dar trebuie sa iti si placa genul asta de motor.
BaftaDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Cred ca si eu imi iau motor, deja nu se mai poate cu traficul in Bucuresti. M-am orientat catre ceva SH mic ca cilindree. Mai exact catre Kawasaki ZZR, aici gasesti motoare de 250 - 400 cc, foarte fiabile, usor si ieftin de intretinut. Primele doua poze postate sunt cu Kawasaki, cea argintie e de 250, cea albastra e de 400. In cea de-a treia poza e un MZ 1000s, cea mai frumoasa vitezana, dupa parerea mea.
Comment
-
Nu-m plac plasticele, daca mi-as lua vitezana as face-o street fighter. Dar inca ma uit dupa un naked acceptabil.
Comment
-
Plasticele alea au si ele rolul lor. Aerodinamica mai buna, implicit, consum mai mic, plus functia de protectie impotriva vantului. De pe un sport/tourer te dai jos jos fara nici cea mai mica urma de oboseala sau amortire chiar si dupa drumuri mai lungi. De pe naked ... Mai greu. Bineinteles, aici intervine si utilitatea urmarita si gustul fiecaruia. Daca o vrei de mers la serviciu si cu noii prieteni ( de pe forumurile moto ) in plimbari scurte e ok. Daca vrei si serpentine, pe care motorul iti ofera super senzatii, sunt de parere ca e mai nimerit un sport tourer. Deja am auzit de la mai multe persoane ca o varianta faina de motocicleta cu care sa incepi, docila, economica si fiabila ar fi Suzuki GSX 600F. Am mers cu una, dar foarte putin si n-am reusit sa-mi fac o parere. Sper ca data viitoare sa ma dau mai mult sa vad diferenta fata de Kawa de 400 cmc.
Comment
Comment