Renault Laguna 2 Vs Opel Vectra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dnu Samy0338...Se pare ca iti e cam lene sa citesti.Am spus clar,topicul l-am facut pentru un prieten care mai are 2 3 luni pana face 18 ani.Am spus ca detine o Laguna 2...Dar el este fan Opel Vectra...a vrut doar o parere...Asa ca pariezi degeaba...;)
    sigpic

    Comment


    • #32
      laguna. am facut naveta 2 ani cu megane, iar alti colegi cu laguna. surprinzator, masinile s-au tinut foarte bine, contrar asteptarilor ca or sa cada in 2 luni, ca-s tiganii frantuzesti si alte cocalarii de-astea. cu vectra am mers 4 luni, zilnic, are un interior demn de logan, cu exceptia versiunilor de varf, exagerat de scumpe. bordul ala cu un carton colorat ca la fiat albea e de toata jena pe o masina de 20000+ de coco. nu stiu motoarele cum sunt, le stiu pe alea de astra dizal si sunt ca dci-urile de 70cp de la logan. adica praf...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Laguna 2 adusa din DE (1.9 DCi cu "de toate"; cu revizie full + schimbat subansamble cu problema) avea 200.000 acum 4 ani; acum are 280.000 si merge impecabil.
        Masina are doar reviziile obligatorii facute de cand a fost adusa.

        Nu inteleg de ce Renault = Lipsa fiabilitate ... iar legat de americani: abia acum au invatat si ei sa faca motoare si sa nu mai foloseasca motoarele de tractor (3L+) :-))

        S.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #34
          Asta e o remarca exagerata (sa nu-i spun altfel). Intr-o lume a corporatiilor cu mai mult cash decat orice stat de pe planeta asta, a spionajului industrial, nu exista limite in a face orice vrei. Problema cilindreii, peste ocean tine de traditie, de cultura care s-a format in paralel cu celelalte. Nu e nici o problema in a face un motor de 1 litru si 120 de cai, nicaieri in lumea asta sau a face un motor de 3 tot cu 120 de cai. Nu te opreste absolut nimic, constructor de masini fiind. Piata dicteaza, deci vorbim de a vinde un brand, de a face o imagine, etc.

          Renault = lipsa fiabilitate, ca marca, pentru ca majoritatea produselor le face in tari din lumea a 3-a, cu mana de lucru ieftina. Renault are o politica de a face profit pe seama cheltuielilor scazute ( nu e singura ), de productie. Sunt destule articole care ataca problema asta si niciodata nu iese fum fara foc. Exemple sunt de ambele parti.
          Ironia face ca si Opel face parte din aceeasi oala, fiind vorba de o corporatie mai mare, de data asta, General Motors.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #35
            darksid3, pana la urma piata cere putere/cuplu si nu cilindree. Si ca sa ramanem strict pe domeniul auto degeaba ai bani daca nu ai experienta. Anii de cercetare in domeniu nu pot fi accelerati cu bani. La multe capitole sunt superiori insa nu si la cel auto. (cum nu sunt nici la electronica cei mai buni si exemplele pot continua).

            Iar legat de Renault, mai spune-mi o marca, in afara de cele de top cu segment dedicat, care nu se incadreaza in tiparul expus de tine? Pana la urma fiabilitatea nu e data de reviste si review-uri (obiective sau subiective) ci de realitate...totusi lipsa de fiabilitate e mult spus; cel putin motoarele au dovedit mult si bine ca sunt fiabile in schimb, da, au anumite probleme la alte subansamble.

            S.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #36
              Cand realitatea se bazeaza pe 2-3 exemple, ignorand "articolele dubioase", reciproca este valabila.

              Cuplu, putere? Piata cere ce i se da sub nas, sa fim seriosi.

              LE: Renault au motoare fiabile, masinile per ansamblu sunt taxabile, in general.
              Last edited by darksid3; 9 May 2012, 00:06.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                Ma bazez pe realitatea din teren deoarece articolele "dubioase" de multe ori sunt influentate. Prea putine surse de incredere gasesti. Sunt sigur ca Renault are multe puncte negative DAR nicio marca lipsita de fiabilitate nu cred ca este... (la nivel mondial stau totusi bine ...)

                Legat de piata: intr-un sistem normal piata se regleaza prin cerere si oferta; prin urmare si oferta se pliaza pe tendinta cererii daca doreste sa ramana competitiva;

                Intr-adevar exista si exceptii, una din ele Romania, si in general pietele unde puterea cererii este mai mica decat cea a ofertei. Dar astea sunt alte discutii, alte domenii :-)

                S.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by chris-chris View Post
                  Dnu Samy0338...Se pare ca iti e cam lene sa citesti.Am spus clar,topicul l-am facut pentru un prieten care mai are 2 3 luni pana face 18 ani.Am spus ca detine o Laguna 2...Dar el este fan Opel Vectra...a vrut doar o parere...Asa ca pariezi degeaba...;)
                  Un minor nu detine nimic. Si la 18 ani va avea ce-i va cumpara taicasu.
                  Eu zic sa-l sfatuiesti sa-si faca mana pe o masina sub 100 CP. Nu sa faca scoala pe Matiz si apoi sa dea in gard cu Laguna sau Vectra.

                  Comment


                  • #39
                    ))))))))
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google