Suna telefonul!
Din ce in ce mai raspandite, telefoanele mobile suna oriunde si oricind. Exista, insa, cateva reguli pe care trebuie sa le respectam atunci cand nu ne mai putem desparti de acest mijloc de comunicare.
-Nu este civilizat sa vorbesti la telefon in salile de spectacol, la cinema, in muzee, in lift si in spatiile inchise, in general (in sala de asteptare de la medic, stomatolog, in autobuz, maxitaxi).
-Persoanele din fata ta au prioritate fata de cele care te suna. Daca esti in mijlocul unei discutii si suna telefonul, persoana din fata ta s-ar putea simti neglijata daca vorbesti la telefon. Raspunde numai daca este un apel important si, fireste, scuza-te si scurteaza convorbirea.
-Nu incerca sa vorbesti la telefon in timp ce cumperi ceva, daca stai la o coada sau ai altceva de facut in acel moment.
-Este nepoliticos sa vorbesti la telefon in timpul unei intalniri, al unei sedinte, sau a unei discutii de afaceri, indiferent daca esti alaturi de superiori, colegi sau subordonati.
-Aminteste-ti ca toate convorbirile telefonice sunt personale, nu publice. Asa ca cei din jur nu sunt obligati sa auda strigatele, dialogurile sau rasul tau zgomotos.
-Nu purta niciodata o discutie telefonica plina de detalii intime in public.
Regleaza-ti volumul telefonului astfel incat sa auzi numai tu ce ti se transmite, nu si persoanele din jur.
-Foloseste mesageria vocala, iti va fi utila atat tie, cat si celor care te cauta.
-Nu alege sonerii galagioase sau suparatoare, care ii deranjeaza pe cei din jur. Daca telefonul tau iti permite, foloseste vibratiile in loc de sonerie.
-Atunci cand esti la volan, foloseste intodeauna sistemul "handsfree".
Din ce in ce mai raspandite, telefoanele mobile suna oriunde si oricind. Exista, insa, cateva reguli pe care trebuie sa le respectam atunci cand nu ne mai putem desparti de acest mijloc de comunicare.
-Nu este civilizat sa vorbesti la telefon in salile de spectacol, la cinema, in muzee, in lift si in spatiile inchise, in general (in sala de asteptare de la medic, stomatolog, in autobuz, maxitaxi).
-Persoanele din fata ta au prioritate fata de cele care te suna. Daca esti in mijlocul unei discutii si suna telefonul, persoana din fata ta s-ar putea simti neglijata daca vorbesti la telefon. Raspunde numai daca este un apel important si, fireste, scuza-te si scurteaza convorbirea.
-Nu incerca sa vorbesti la telefon in timp ce cumperi ceva, daca stai la o coada sau ai altceva de facut in acel moment.
-Este nepoliticos sa vorbesti la telefon in timpul unei intalniri, al unei sedinte, sau a unei discutii de afaceri, indiferent daca esti alaturi de superiori, colegi sau subordonati.
-Aminteste-ti ca toate convorbirile telefonice sunt personale, nu publice. Asa ca cei din jur nu sunt obligati sa auda strigatele, dialogurile sau rasul tau zgomotos.
-Nu purta niciodata o discutie telefonica plina de detalii intime in public.
Regleaza-ti volumul telefonului astfel incat sa auzi numai tu ce ti se transmite, nu si persoanele din jur.
-Foloseste mesageria vocala, iti va fi utila atat tie, cat si celor care te cauta.
-Nu alege sonerii galagioase sau suparatoare, care ii deranjeaza pe cei din jur. Daca telefonul tau iti permite, foloseste vibratiile in loc de sonerie.
-Atunci cand esti la volan, foloseste intodeauna sistemul "handsfree".
Comment