Care soferi va enerveaza cel mai tare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca facuse stanga in intersectie chiar ca v-ati luat degeaba de el.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • conform regulamentului, mai pe scurt, daca nu vine tramvai din spate poti ocupa si banda aceea numai daca e montat semnul de ocolire prin ambele parti
      sigpic

      Comment


      • Delimitarea benzilor este clară. Banda a 3-a (cu linia de tramvai) e circulabilă chiar dacă e tramvai acolo. Și, da, refugiile se pot ocoli prin ambele părții.
        În zonele în care nu ai voie pe șine, e trasată linie continuă în dreapta liniei de tramvai, pe sensul de mers, firește. Din fericire, zonele acestea au rămas puține, fluiditatea circulației având de câștigat.

        Originally posted by B997NDL View Post
        ...asta in care dintre categorii se incadreaza ?
        În categoria "dacă tăceai, filozof (aiurea!) rămâneai".
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Art. 103
          Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului langa axul drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by ursamajor View Post
            În categoria "dacă tăceai, filozof (aiurea!) rămâneai".
            lasa ca nimeni nu-i usa de biserica :https://www.youtube.com/watch?v=iSJpccU-Phk
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • Ahahhahaha.
              Prevad ca ramanem fara "filozofi" la cate pilde se dau pe aici.

              Eu personal sunt impotriva posibilitatii de ocolire prin ambele parti a peronului de tramvai pentru ca e o lipsa de securitate pentru persoanele de pe peron. Daca partea dinspre strada are elemente de siguranta pentru persoane, pe partea dinspre linia de tramvai a peronului nu e nimic, din motive lesne de inteles.
              La mine in oras de obicei e interzisa circulatia prin stanga peronului, ca si asa multi au pupat aparatorile peroanelor. In general cei care vin din orase fara tramvaie, nu cunosc circulatia in asemenea conditii si depasesc aiurea, trezindu-se brusc in fata peronului. Noroc pentru cei de pe peroane de faptul ca sunt instalate ditamai tampoanele, dar le vezi indoite si te gandesti ce carnagiu ar fi putut fi.
              Last edited by mr.K; 28 January 2016, 21:28.

              Comment


              • eu imi pun singur cenusa in cap. de cand merg cu masina de firma nu mai incetinesc la gropi , nu mai reduc din timp , acceleratie si frana , atat
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Originally posted by ursamajor View Post
                  În categoria "dacă tăceai, filozof (aiurea!) rămâneai".
                  scuze... asta din cauza ca eu n-am vazut niciunde in bucuresti semnul ala inaintea unui refugiu. dimpotriva, am vazut multe echipaje care ii asteptau pe cei care mergeau pe sina de tramvai si ocoleau refugiul prin stanga, ca sa-i omeneasca. nu cred sa existe vreo exceptie pe aici.
                  dar probabil, la braila, traficul e atat de aglomerat, incat trebuie fluidizat cu metode din astea.
                  are dreptate mr.K, n-ar trebui sa se treaca in nicio situatie prin stanga refugiului. poate iesi urat intr-o multime de situatii.
                  Last edited by B997NDL; 29 January 2016, 11:50.

                  Comment


                  • +1 NDLule, ca asa ma gandeam si eu.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Dacă se trece cu atenţie, cu viteză redusă, conducând preventiv, de ce nu? Aaa, nu, noi ne credem pe pistă, la concurs, mergem cu viteza maximă posibilă (59 la oră că, deh, toleranţa radarului/Poliţiei), uneori chiar peste, că nu ne vede nime'...
                      Eu sper să fie adoptate modificările şi completările acelea la Codul rutier şi, mai mult, mi le-aş dori şi aplicate.
                      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                      Comment


                      • si cu viteza redusa, cu 10 km/h daca lovesti un copil poate avea urmari grave
                        dealtfel ne dam atotcunoscatori, ce mama dreacu
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • pe sina de tramvai aluneci ca naiba, poti sa reduci viteza cat vrei. daca le incaleci, topaie suspensia de la dalele de beton/pitara cubica si iar e rau.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Aşa e, ne dăm cunoscători, deci realizezi probabil că poţi lovi copilul ăla şi dacă se circulă doar prin dreapta refugiului. Dacă are mâncărici şi nu l-a-nvăţat mă-sa şi ta-su' nimic despre regulile de circulaţie (că şcoala n-o mai face), îţi poate sări în faţă de oriunde.
                            Datoria şoferilor este de a conduce preventiv, cum se spunea odată, cu viteză redusă PLEOP (până la limita evitării oricărui pericol). Deşi acum e desuet deja termenul fiind înlocuit cu o sintagmă tembelă, "reducerea vitezei pentru evitarea unui obstacol previzibil", conducerea prudentă cu viteză redusă PLEOP e necesară tocmai în situaţiile precum aceasta cu refugiile de tramvai şi nu numai (pieţe, treceri de pietoni etc.).

                            einstein,
                            Nu e cazul Brăilei să mai aibă zone cu piatră cubică ori supraînălţate (fuse odată aşa), să trebuiească să le încaleci. Sunt la nivel cu şoseaua, spaţiile dintre şine fiind una cu şoseaua, asfaltate. Nu derapezi, nu aluneci. Unde şinele nu sunt la nivel cu şoseaua şi mai au şi piatră cubică, trebuie să fii puţin sărit din frecvenţă să le încaleci; mai ales pe timp ploios sau umed.
                            Last edited by ursamajor; 29 January 2016, 12:38.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Genial primar aveti, in loc sa asigure cale libera/separata tramvaiului ca sa lase lumea masina acasa pentru un mijloc de transport mai rapid si nepoluant, inghesuie masini in fata acestuia... Asta merita un premiu (Darwin).
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • E si uite cu toate aceste modificari ala Braila , n-am vazut tramvaiul sa stea dupa masini.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google