Daca facuse stanga in intersectie chiar ca v-ati luat degeaba de el.
Care soferi va enerveaza cel mai tare?
Collapse
X
-
Delimitarea benzilor este clară. Banda a 3-a (cu linia de tramvai) e circulabilă chiar dacă e tramvai acolo. Și, da, refugiile se pot ocoli prin ambele părții.
În zonele în care nu ai voie pe șine, e trasată linie continuă în dreapta liniei de tramvai, pe sensul de mers, firește. Din fericire, zonele acestea au rămas puține, fluiditatea circulației având de câștigat.
Originally posted by B997NDL View Post...asta in care dintre categorii se incadreaza ?Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostÎn categoria "dacă tăceai, filozof (aiurea!) rămâneai".o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Ahahhahaha.
Prevad ca ramanem fara "filozofi" la cate pilde se dau pe aici.
Eu personal sunt impotriva posibilitatii de ocolire prin ambele parti a peronului de tramvai pentru ca e o lipsa de securitate pentru persoanele de pe peron. Daca partea dinspre strada are elemente de siguranta pentru persoane, pe partea dinspre linia de tramvai a peronului nu e nimic, din motive lesne de inteles.
La mine in oras de obicei e interzisa circulatia prin stanga peronului, ca si asa multi au pupat aparatorile peroanelor. In general cei care vin din orase fara tramvaie, nu cunosc circulatia in asemenea conditii si depasesc aiurea, trezindu-se brusc in fata peronului. Noroc pentru cei de pe peroane de faptul ca sunt instalate ditamai tampoanele, dar le vezi indoite si te gandesti ce carnagiu ar fi putut fi.Last edited by mr.K; 28 January 2016, 21:28.
Comment
-
Originally posted by ursamajor View PostÎn categoria "dacă tăceai, filozof (aiurea!) rămâneai".
dar probabil, la braila, traficul e atat de aglomerat, incat trebuie fluidizat cu metode din astea.
are dreptate mr.K, n-ar trebui sa se treaca in nicio situatie prin stanga refugiului. poate iesi urat intr-o multime de situatii.Last edited by B997NDL; 29 January 2016, 11:50.
Comment
-
Dacă se trece cu atenţie, cu viteză redusă, conducând preventiv, de ce nu? Aaa, nu, noi ne credem pe pistă, la concurs, mergem cu viteza maximă posibilă (59 la oră că, deh, toleranţa radarului/Poliţiei), uneori chiar peste, că nu ne vede nime'...
Eu sper să fie adoptate modificările şi completările acelea la Codul rutier şi, mai mult, mi le-aş dori şi aplicate.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Aşa e, ne dăm cunoscători, deci realizezi probabil că poţi lovi copilul ăla şi dacă se circulă doar prin dreapta refugiului. Dacă are mâncărici şi nu l-a-nvăţat mă-sa şi ta-su' nimic despre regulile de circulaţie (că şcoala n-o mai face), îţi poate sări în faţă de oriunde.
Datoria şoferilor este de a conduce preventiv, cum se spunea odată, cu viteză redusă PLEOP (până la limita evitării oricărui pericol). Deşi acum e desuet deja termenul fiind înlocuit cu o sintagmă tembelă, "reducerea vitezei pentru evitarea unui obstacol previzibil", conducerea prudentă cu viteză redusă PLEOP e necesară tocmai în situaţiile precum aceasta cu refugiile de tramvai şi nu numai (pieţe, treceri de pietoni etc.).
einstein,
Nu e cazul Brăilei să mai aibă zone cu piatră cubică ori supraînălţate (fuse odată aşa), să trebuiească să le încaleci. Sunt la nivel cu şoseaua, spaţiile dintre şine fiind una cu şoseaua, asfaltate. Nu derapezi, nu aluneci. Unde şinele nu sunt la nivel cu şoseaua şi mai au şi piatră cubică, trebuie să fii puţin sărit din frecvenţă să le încaleci; mai ales pe timp ploios sau umed.Last edited by ursamajor; 29 January 2016, 12:38.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
Comment