Nu stiu cum au m uitat sa spun ce soferi ma enerveaza cel mai mult: aia din Iasi.
Zilele cand ploua zici ca suntem in Bombay, asa se circula. Numai ca nu sunt ricse si motociclete. 62 km/h o fi media pe splaiuri, unde toata lumea ii da in goarna cu 80/ h si inca ar mai merge, dar apare cate un semafor, o intersectie.
In rest, media e 15-16 km/h.
Situatia se poate extrapola la orice oras din tara, culminand cu capitala.
De fapt , ”Şoferii romani sunt şmecheri, grăbiţi şi au maşini proaste".
O categorie de soferi care devine din ce in ce prezenta in trafic sunt gagicile intretinute, cu SUV-uri de ultima generatie pe care le conduc fix ca pe niste carute, nu stiu sa se incadreze cu ele, nu stiu sa le parcheze, si mai au si tupeu, ca daca dai 3.14da la unul influent, ai imunitate in fata militiei.
”Şoferii ieşeni sunt şmecheri, grăbiţi şi au maşini proaste!” Rezultatele unui studiu
Niciuna din măsurile pentru combaterea poluării adoptate în ultimii cinci ani nu a dus la îmbunătăţirea calităţii aerului din oraş. Dimpotrivă, situaţia se agravează. Agenţia pentru Protecţia Mediului a prezentat ieri la Prefectură un raport de-a dreptul alarmant privind starea mediului în judeţ. Depăşiri ale valorilor maxime admise s-au înregistrat constant la pulberile în suspensie. A fost înregistrată pentru prima oară depăşirea valorii limită pentru protecţia sănătăţii umane la dioxid de azot. Concentraţiile de benzen au crescut în ultimii cinci ani cu peste 50%, situându-se totuşi sub limitele maxim admise. „Toţi aceşti factori poluanţi sunt cauzaţi de traficul auto. Traficul în Iaşi este ciudat. Şoferii ieşeni sunt şmecheri, grăbiţi şi au maşini proaste. Traficul trebuie fluidizat. Să mai lăsăm faptul că se circulă cu 62 km la oră şi să ne uităm la dopurile în trafic, la parcările pe două rânduri. Acestea generează ambuteiaje şi poluare“, a declarat directorul APM Iaşi, Bogdan Davideanu.
In rest, media e 15-16 km/h.
Situatia se poate extrapola la orice oras din tara, culminand cu capitala.
De fapt , ”Şoferii romani sunt şmecheri, grăbiţi şi au maşini proaste".
O categorie de soferi care devine din ce in ce prezenta in trafic sunt gagicile intretinute, cu SUV-uri de ultima generatie pe care le conduc fix ca pe niste carute, nu stiu sa se incadreze cu ele, nu stiu sa le parcheze, si mai au si tupeu, ca daca dai 3.14da la unul influent, ai imunitate in fata militiei.
Comment