Care soferi va enerveaza cel mai tare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benveurile in general nu-s prevazute cu semnalizare. Paradoxal, buton de avarie au


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Keep walking...

    Comment


    • 20161121_125749.jpgNo comment.

      Comment


      • De "handicapati" ce sunt, au parcat si invers.

        Comment


        • 1. Cretinopatii cu proiectoarele aprinse noaptea, fara motiv (atunci cand nu este ceata). Culmea, toti astia au farurile reglate prost, unul bate dupa ciori, altul prin canale

          2. Soferii de camion care se tarasc cu 30km/h fara motiv, pe centura care este si asa aglomerata. Pe statie ii auzi ca se plang ca se merge greu, ca se termina diagrama, ca ii alearga patronul, insa ei stau si dorm pe drum.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • off:@dsign cand vei fi sofer de camion,vei intelege.
            on:Ce soferi ma supara:cei neatenti si cei tupeisti.
            Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

            Comment


            • Culmea, toti astia au farurile reglate prost
              Pai d-aia aprind si proiectoarele, ca sa vada si ei strada pe care merg

              Comment


              • Originally posted by Old Driver View Post
                off:@dsign cand vei fi sofer de camion,vei intelege.
                on:Ce soferi ma supara:cei neatenti si cei tupeisti.

                Pentru ca nu cred ca voi apuca vreodata sa fiu sofer de camion, ajuta-ma sa inteleg : DE CE?

                Hai sa-ti spun partea mea de poveste :

                - soseaua este si a mea, nu numai a soferului de camion/tir/autotren, etc
                - daca ai o problema (tehnica, fiziologica sau de orice alta natura) te opresti si rezolvi

                In schimb, ii vezi cum butoneaza telefonele sau fumeaza in timp ce cu cealalta mana tin telefonul la ureche, iar volanul matahalei de 40+ tone e manevrat doar de cotul idiotului.

                PS: Respect aceasta meserie, respect oamenii implicati in transportul rutier, stiu ca nu este usor - mai ales la noi in tara - sa faci parte din aceasta categorie.

                Nu pot sa tolerez nesimtirea - si nu-mi spune ca nu exista la soferii de cursa lunga, ca nu te cred.


                Pe de alta parte, grabitii de diagrama au o problema cu mine cand incetinesc la rosturile de dilatatie ale pasajelor, ii cam incurca masina mea care nu poate sa zboare peste santuri. Eu am un motiv clar ca buna ziua, ei ce motiv au sa mearga la pas cand nu au nimic in fata, nu e ceata, nu e polei, etc?
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Sa fim obiectivi; uscaturi sunt peste tot si nu e drept sa generalizam ca soferii de camioane sunt niste idioti iar spuma se afla printre noi. E ca si cum ai spune ca intr-o anume breasla se alfa cei mai corecti oameni din lume.
                  Eu spun ca unii, preocupati de comportamentul altora, nu reusesc sa vada barna din ochiul propriu.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • extrapoland, in breasla soferilor germani se afla cei mai corecti, pentru ca germanii sunt cei mai corecti si lucrul german e cel mai bine facut. aha, pacat ca nu prea au marmote in gemania, ca se cacao alea pe ele de atata cicolata invelita in staniol
                    revenind la subiect, idiotii (poate in acelasi procentaj, dar ceva-mi spune ca exista o tendinta de afi mai bou cu cat masina e mai mare) din loganuri, golfuri, fabii si trabanturi fac pagube impreuna cat face un singur idiot cu 40 de tone dupa el. pt asta ar trebui ca aia cu 40 de tone in carca sa fie "spuma". romanii, turcii si bulgarii se bazeaza (multi dintre ei) ca toti se feresc de mastodont si pe motivul asta (partial intemeiat) conduc ca niste retardati mintal. da, au viata grea, nu contest, dar asta n-ar trebui sa te faca idiot sef peste 40 de tone de fier si sa ai asteptari ca toti sa-ti faca loc, cand, unde si cum ai tu chef. 3 din 5 tiruri iti vor da flash daca mergi cu 50-60 prin localitati si-i intarzii pe ei. adica eu sa merg cu 80, ca atat vrea ciobanul, nu? altfel se posteaza cu bara lui fata la 30cm de stopurile tale si semnalizeaza (ca-i bou cu tzatze) cu faza lunga. cu aia scurta nu iese destul in evidenta cat e de prost, iar daca nu-ti dai seama cu cine te-ai pus, iti aprinde si toate proiectoarele de pe cabina, sa se vada de la departare ca vine un bou mare cu 12 roti si creieri cam cat un caras auriu. scuze pestisorilor ca ii compar cu unii tiristi...apoi te depaseste pe trecerea de pietoni, scoate doua masini de pe sosea ca doar are table groasa si aia normal ca se feresc sa nu-I calce prostu. pt el nu conteaza ca-n prima suta de metrii dupa ce se termina localitatea l-ai "executat" scurt si toata munca si nervii lui au fost degeaba. oricum nici bucuria ta nu tine mult, ca vine alta localitate si dai de alt bou cu 12 roti...
                    Last edited by Seba; 23 November 2016, 23:31.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Sa fim obiectivi; uscaturi sunt peste tot si nu e drept sa generalizam ca soferii de camioane sunt niste idioti iar spuma se afla printre noi. E ca si cum ai spune ca intr-o anume breasla se alfa cei mai corecti oameni din lume.
                      Eu spun ca unii, preocupati de comportamentul altora, nu reusesc sa vada barna din ochiul propriu.
                      Am spus cine ma enerveaza si am argumentat.
                      De asemenea, am precizat ca respect aceasta breasla. Ba chiar am o multime de prieteni implicati in aceste activitati, o parte din ei colegi din aceasta comunitate.

                      Asadar, cine a generalizat?

                      Daca vrei sa fii obiectiv, combate cu contra - argumente ceea ce am sustinut mai la deal.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Eu care fac drumul Tupilati-Motca destul de des, m-am intalnit cu "soferii mastodontilor de 40t". Un sofer profesionist aflat la pensie, mi-a spus ca pe timpul lui sa dadeau teste psihologice periodice, pe bune, sefu, dimineata, inainte de a urca la volan, purta o scurta discutie cu fiecare sofer in parte, cum parea ceva dubios, il trimitea acasa/control.
                        Acum vad tot felul de pustani care cara nisp de la balastiere, opreste radarul pe cei care merg cu 61km/h in localitate, iar ei trec pe langa "plut. adjutant", de-i zboara sapca...(fapt real). Sunt platiti la nr. de curse, nu mai sunt controlati, ba se mai lauda prin sat ca a dat masina si la vecinu de 14ani sa faca o "tura".
                        Este o problema grava de educatie cu "next generation", pe care noi o sa o decontam.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • o decontam deja de vreo 5-10 ani, dar destul de multi inca nu realizeaza...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Pe vremea mea, ca sa iei "permis de profesionist" trebuia sa ai minim 5 ani de "categoria B" si minim 25 de ani, exceptand scolile profesionale unde faceai scoala de soferi adevarata cu zeci de ore de condus si legislatie.
                            In epoca asta se ia permisul de "profesionist" la "fara frecventa", sau telefonic (unul din cazurile concrete: Piedone - toate categoriile luate intr-o juma' de ora).
                            P.S. Ieri am vazut un alt flacau (pe la maxim 25 de ani) cu BMW pisicuta tunata (cu numere de AGent) parcat pe unul din locurile speciale pentru o anumita categorie de persoane. Din pacate pentru el, se vedea pe fata lui ca are dizabilitati (mintale desigur).
                            Last edited by Fanez; 24 November 2016, 11:56.

                            Comment


                            • Am vazut pe viu o depasire efectuata de un TIR, pe linie continua, pe timp de noapte, in curba, in urcare spre Oituz.
                              Ce a depasit: pai 2 autoturisme si alte 2 TIR-uri.
                              Printr-un noroc mare pe contrasens a aparut abia cand depasea ultimul TIR, o alta masina care a ramas blocat pe faza lunga si a reusit sa opreasca, sa treaca pilotul de F1.

                              Pana la Poiana Sarata l-am tot vazut pe pante, in coborare cum mergea, taind orice curba. Omul avea masina goala si se grabea.

                              Intr-adevar, pana nu o sa fiu sofer de camion, nu o sa inteleg ce a facut ala.

                              Comment


                              • Ala avea o scuza: era beat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google