Salutari!
Am o problema cu un aparat de spalat cu presiune.Luna trecuta cand sa il pornesc s-a auzit un zgomot ciudat in pistol si a inceput sa curga apa din el,fara a impinge apa cu presiune;efectiv curge.
Pe data de 27 decembrie am dus produsul la magazinul de unde l-am cumparat.
Magazinul urma sa il trimita catre service-ul autorizat.
Problema este urmatoarea:astazi ( a 16a zi de cand am lasat produsul la magazin ) sunt sunat de catre un angajat al service-ului care imi comunica ca a reparat problema cu zgomotul care era la motor !?!? insa pistolul nu, pentru ca este considerat consumabil si este necesar sa imi dau acordul daca doresc inlocuirea lui contra sumei de 87 lei.Evident raspunsul meu a fost unul negativ si i-am mentionat ca defectiunea pistolului este un viciu ascuns,nu s-a stricat din cauza mea si ca aparatul nu avea nicio problema la motor.De asemenea i-am spus ca in cazul in care nu il readuce la starea initiala pe garantie voi refuza primirea produsului intrucat au trecut cele 15 zile calendaristice de cand l-am predat.Mi-a spus ca nu ma poate ajuta el si ca pentru asta trebuie sa iau legatura cu magazinul care mi-a vandut produsul.
Mai exact,vreau sa stiu ce pot face: pot solicita magazinului sa imi inapoieze suma pe care am platit-o pe produs sau inlocuirea lui cu unul nou avand in vedere ca au trecut cele 15 zile calendaristice mentionare in ceritificatul de garantie si mai ales ca nu mi-a rezolvat problema?
Am o problema cu un aparat de spalat cu presiune.Luna trecuta cand sa il pornesc s-a auzit un zgomot ciudat in pistol si a inceput sa curga apa din el,fara a impinge apa cu presiune;efectiv curge.
Pe data de 27 decembrie am dus produsul la magazinul de unde l-am cumparat.
Magazinul urma sa il trimita catre service-ul autorizat.
Problema este urmatoarea:astazi ( a 16a zi de cand am lasat produsul la magazin ) sunt sunat de catre un angajat al service-ului care imi comunica ca a reparat problema cu zgomotul care era la motor !?!? insa pistolul nu, pentru ca este considerat consumabil si este necesar sa imi dau acordul daca doresc inlocuirea lui contra sumei de 87 lei.Evident raspunsul meu a fost unul negativ si i-am mentionat ca defectiunea pistolului este un viciu ascuns,nu s-a stricat din cauza mea si ca aparatul nu avea nicio problema la motor.De asemenea i-am spus ca in cazul in care nu il readuce la starea initiala pe garantie voi refuza primirea produsului intrucat au trecut cele 15 zile calendaristice de cand l-am predat.Mi-a spus ca nu ma poate ajuta el si ca pentru asta trebuie sa iau legatura cu magazinul care mi-a vandut produsul.
Mai exact,vreau sa stiu ce pot face: pot solicita magazinului sa imi inapoieze suma pe care am platit-o pe produs sau inlocuirea lui cu unul nou avand in vedere ca au trecut cele 15 zile calendaristice mentionare in ceritificatul de garantie si mai ales ca nu mi-a rezolvat problema?
Comment