Posibila problema la cabluri, in timp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poze nu ai cu instalatia prajita?
    sigpic

    Comment


    • #32
      Daca vine "autorul necunoscut din parcare" si iti da foc la masina poti sa te bucuri de CASCO ,daca masina iti ia foc de la cablu prost izolat de fabricant se considera defect de proiectare si poti sa mergi cu ea la constructor sau asta iti va recomanda asiguratorul.Despagubire nu prea ai sa primesti

      Cum poate demonstra...???Poate...Prima persoana care va da verdictul este chiar mr. Pompier
      EX : + =

      Comment


      • #33
        Originally posted by valeriuciprian View Post
        Poze nu ai cu instalatia prajita?
        Din pacate nu am inca; promit ca in momentul ridicarii din service a masinii o sa cer pozele care le-au trimis la fabrica pentru a da verdictul daca se schimba sau nu cablurile si le voi posta(oricum acele poze le voi cere).

        Comment


        • #34
          Doar o parere... S-ar mai putea izola firele cu furtun special (copex) pentru cabluri electrice, care este si ignifugat. Pretul lui este infim, si se gasste la diametre variate. Se poate taia pe lung si imbraca acele fire, dupa care se strange cu bride cat mai strans.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #35
            M-am apucat sa dau cu aspiratorul prin masina , deorece carasem cu ea si papagali si se varsasera seminte sub bancheta. Am gasit una din izolatii usor roasa de o agrafa care tine capitonajul.Asa ca am bagat inca un strat sanatos de izolier band. Pana la furtunele, sa fiu linistit zilele astea...N-ar fi rau sa va aruncati un ochi sub bancheta din spate! Numai bine!
            LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

            Comment


            • #36
              Pana acum n-am auzit nici o problema la firele respective, nu a luat nici o masina foc pana acum din cauza aia.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Am promis poze cu cablul de la sonda de combustibil . Dupa cum se vede este destul de presat de nervurile tablei si de capacul de plastic al sondei
                Attached Files
                Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                Andreea Trifu

                Comment


                • #38
                  Asa e nea IASHCA, le-am infasurat si pe alea intr-un strat de izolier band. Sa fie!
                  LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                  Comment


                  • #39
                    @iashca: Invelisul ala e foarte rezistent, chiar daca e presat. Eu garantez ca n-are ce sa se intample daca sta asa.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Refuz sa cred ca esti atat de priceput in ale izolatiilor electrice, incat sa dai un verdict atat de sigur!Stii macar ce material electroizolant este? Nici daca ar fi din silicon, nu l-as lasa asa!
                      la variatiile de temperatura si la cata greutate si frecare are parte tubul electroizolant.care imbraca firul electric respectiv,eu personal nu sfatuiesc pe nimeni sa gandeasca ca tine .Intamplator am tangenta, sa zicem doar atat, cu acest domeniu si am vazut multe scurcirciute la viata mea , datorate tocmai acestor fenomene de presare si frecare, coroborate cu variatiile de temperatura mai sus amintite!
                      Last edited by iashca; 24 July 2008, 14:44.
                      Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                      Andreea Trifu

                      Comment


                      • #41
                        Bun, sa zicem ca e un material prost izolator, dar atunci, de ce nu a existat nici o problema cu el, de 4 ani incoace? Ca doar sunt sute de mii de Loganuri care au la fel, si nu mai sta nimeni sa le izoleze.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Nu ai inteles ce am spus eu: nu m-am referit la calitatile de bun izolator sau nu a materialului, ci mai mult la cele care i-ar conferi rezistenta la cea mai afurisita solicitare: la oboseala.
                          cand auzi de un scurt, parca incepi sa te gandesti si la ce e mai rau.
                          ca nu a luat foc nici un logan in 4 ani ,te linistese pe tine asa de tare? Pe mine nu! Si nu sunt un carcotas in ceea ce priveste loganul,ba dimpotriva.
                          o masura de siguranta nustrica, asta sustin eu.
                          tu daca esti atat de linistit ,nu ma lua in seama.
                          poate o fac altii.
                          Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                          Andreea Trifu

                          Comment


                          • #43
                            Azi am luat masina din service dar nu am putut obtine inca pozele (au "motivat" ca au calculatorul stricat); am insistat sa le trimita pe adresa de mail si a ramas ca le voi primi(sper), eu o sa-i pistonez pana le voi obtine si atunci le voi posta;

                            pentru andrei: de luat nu a luat foc masina, dar am ramas fara cabluri(datorita scurtcircuitului); m-am mai interesat si am aflat de inca trei cazuri precum cel al lui gusi(eu am fost mai ghinionist, nu le-am observat in timp util)

                            Comment


                            • #44
                              Salut! Sincer, daca nu citeam ce ai patit, cine stie cand ma holbam sub bancheta. Asa am ridcat bancheta si le-am urmarit, mai ales unde bancheta le preseaza si am vazut ca unul era "ciupit" de agrafa care tine tapiteria. Asa ca am izolat toate firele de sub bancheta din spate...
                              LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by emhoria View Post
                                de luat nu a luat foc masina, dar am ramas fara cabluri(datorita scurtcircuitului); m-am mai interesat si am aflat de inca trei cazuri precum cel al lui gusi(eu am fost mai ghinionist, nu le-am observat in timp util)
                                Cred ca esti singurul cu problema asta. In 4 ani n-am auzit pe nimeni, si crede-ma ca aflu multe, mai ales la capitolul probleme tehnice. La tine posibil sa fi luat foc de la un capat si sa fi ars tot firul. Care a fost verdictul celor din service? Ce defectiune au trecut in carentul de garantii si care a fost motivul?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google