Dacia-Renault In Pragul Unei Condamnari Istorice In Justitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia-Renault In Pragul Unei Condamnari Istorice In Justitie

    Reclamaţiile privind condiţiile de siguranţă ale maşinilor Dacia-Renault fabricate în uzinele de la Piteşti se ţin lanţ. Mulţi clienţi descoperă, de cele mai multe ori prea târziu, că autoturismele achiziţionate de la acest producător au defecte de fabricaţie şi elemente-cheie de siguranţă nefuncţionale. Lunile trecute, compania a trebuit să explice în instanţă de ce airbagul unui Logan nu s-a deschis la impactul provocat de un accident care s-a soldat cu rănirea gravă a unui bărbat.
    Un alt accident cauzat de un defect de fabricaţie stă la baza unui proces ce se derulează încă din anul 2005 la Judecătoria Fălticeni.

    Cei implicaţi în accident se luptă în instanţă de trei ani de zile, fără să îşi piardă speranţa că verdictul care se va da în cauză va fi acela de condamnare a Automobile Dacia SA la plătirea unor daune. Pe data de 6 septembrie 2008 ar urma ca instanţa să dea o sentinţă în acest proces. Accidentul în cauză a fost grav şi a lăsat traume. Cei implicaţi au ales să lupte în Justiţie pentru drepturile lor şi pentru cei care au murit din cauza deficienţelor de fabricaţie şi a nepăsării unor companii neinteresate de siguranţa clienţilor, ci doar de profit. Accidentul s-a produs în anul 2002, cu un automobilul Supernova (fabricat la uzinele Dacia din Piteşti), încă sub garanţie. Aflată la volanul maşinii, Apetre Mihaela Carmen a intrat într-un derapaj la ieşirea dintr-o curbă, unde a pierdut controlul vehiculului, izbindu-se de o altă maşină ce a aruncat-o de pe carosabil răsturnându-se de câteva ori.

    A ars de viu

    La momentul accidentului, în maşină se mai aflau sora Mihaelei, aşezată pe scaunul din dreapta, şi soţul acesteia, pe bancheta din spate. În urma impactului centura de siguranţă a Mihaelei s-a desprins, aceasta fiind aruncată din maşină. Bilanţul traumatismelor suferite, provocate de deschiderea nejustificată a centurii de siguranţă, au fost multiple şi au necesitat luni întregi de recuperare medicală. Aceasta nu este adevarata tragedie a accidentului. Automobilul a explodat la scurt timp după impact, iar cumnatul Mihaelei Apetre a ars de viu pe bancheta din spate. Nimeni nu a putut face nimic pentru el, martorii aflaţi la faţa locului neavând curaj să se apropie de maşină, de teama unei explozii.

    Dosar penal pentru ucidere din culpă

    După ce întreaga familie a suferit o traumă greu de depăşit la pierderea tânărului bărbat, Mihaelei Apetre i s-a întocmit dosar penal pentru omor din culpă. Numai că, după o primă expertiză criminalistică, s-a stabilit că intensitatea incendiului s-a datorat unei deschideri pe linia de sudură a rezervorului, deci, cu certitudine, un viciu de fabricaţie. În această expertiză se mai găseşte şi faptul că deschiderea pe linia de sudură a fost atât de mare încât rezervorul a pierdut 40 litri de benzină în numai câteva secunde. În urma necropsiei s-a stabilit ca şi cauză exclusivă a decesului combustia, deci nu a fost găsită nicio leziune cauzatoare de moarte datorată impactului.


    Sursa :www.Curentul.Ro

  • #2
    De dat in judecata dau multi...Sa-i vad cine le da castig de cauza...Si chiar daca o sa aibe castig de cauza,o sa se ajunga la intelegeri,de genu Dacia le da 100 mii euro...Si toata lumea tace din gura,si noi ne agitam pe forumuri sa ne contrazicem ba ca e adevarat ,ba ca e fals...Etc
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Cazuri grave sunt si la alte firme mult mai mature!Nu dau nume!
      Last edited by darksid3; 7 August 2008, 21:31.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Sa presupus ca a fost si la Dumitru Tinu un defect de fabricatie la masina iar pana la urma nu s-a mai scris nimic in presa de asta
        sigpic

        Comment


        • #5
          Saptamana trecuta am lovit mcv in sectiunea unei balustrade de protectie , am intrat intr-o curba unde din sens opus a intrat unul in depasire la o combina agricola ,decat sa intru frontal in el am franat si am ales parapetul , nu stiu viteza 70-80 cu cat am intrat in parapet ,noroc cu centura dar nu a sarit airbagul ,impactul a fost undeva in dreptul farului din stanga .......... Poate au senzori montati in alta parte de nu au sarit balonasele
          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

          Comment


          • #6
            @kata_dog: daca avea logan, mama mama ce se scria...
            adevarul ca nici la bmw-uri nu se deschid tot timpul airbagurile, ford si jaguar au retras masini de pe piata, pana si super toyota si-a data cu mucii-n fasole (defectiune grava la frane la lexus), asa ca hai sa vorbim. In majoritatea cazurilor, sistemele de siguranta isi fac treaba pe orice masina. Exceptii sunt peste tot, nu trebuie generalizat. Asta nu inseamna ca loganul e infailibil...

            @blackufo. nu trebuie loviti senzorii direct, trebuie doar sa se inregistreze o deceleratie peste limita prescrisa in ecu airbag. mie de exemplu mi-au sarit airbagurile la 50km/h cand am dat intr-un sant...depinde foarte mult cum se absoarbe socul in masina si-n obiectul lovit. fii sigur ca daca Doamne ferste loveai un pom, sareau airbagurile, ca pomul nu se deformeaza si preia masina toata forta impactului
            Last edited by Seba; 7 August 2008, 22:15.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              @kata dog,la Volvo? N-as prea crede.
              Last edited by Cromatic; 7 August 2008, 22:14.

              Comment


              • #8
                @Cromatic am mai scris azi pe undeva.....Eu personal stiu un caz cu un volvo s40, coliziune frontala cu un tir, si nu s-a deshis niciun airbag......Deci cum spunea si seba..... "Exceptii sunt peste tot, nu trebuie generalizat."

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Trebuie recunoscut ca lumea nu are ce are cu marcile de masini straine, cat are cu DACIA...Ce nu va convine fratilor? Personal stiu si eu un accident cauzat de un preot in localitatea Marcus, jud Brasov, cand acest preot a luat la ocazie un fost coleg de munca cu mine...Si preotul mergea cu 160 km/h si intr-o usoara curba la dreapta a pierdut controlul volanului si a iesit in decor...Persoana din dreapta pe care a luat-o la ocazie a iesit prin parbriz CU TOT CU CENTURA ! ! ! Si a murit strivit de masina care a venit in urma lui si i-a zdrobit corpul...Mentionez ca nu era logan, ci o masina straina, parca OPEL ! ! ! Deci nu se intampla numai la supernova sa se rupa centura, ci si la 'case mai mari'.

                  @Rick: mai bine nu intrai pe forum decat sa vi aici cu critici care oricum se intampla la toate marcile...Airbagurile tin de partea electronica...Si la fel ca si in locuinta ta, se poate produce un scurtcircuit cu toate ca ai instalatia de 2 ani(spre exemplu)...Daca ai ceva cu DACIA, sau cu LOGAN spune-le mosilor care joaca sah in parc sau discuta cu familia sau prietenii...E limpede ca ti-ai facut cont ca sa arati ceea ce defapt se intampla si la altii...Spre exemplu, chevrolet aveo...E la fel ca loganul..Dar de el nu te mai iei nu? Normal, doar nu e DACIA (LOGAN)...Sincer, mie personal mi-e scarba de oamenii ca tine...Oi fi avand tu passat, octavia sau ce ai la motorizarea aia, dar vezi-ti de ale tale si lasa-ne pe noi, muritorii de rand in pace.
                  Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                  Comment


                  • #10
                    Usor oameni buni va aprindeti prea tare si mult prea usor...Cristi_xp a spus ceva inteligent in postul lui de mai sus...Si are foarte multa dreptate.....Stati calmi...
                    0.9 tce SL plus

                    Comment


                    • #11
                      Alindrgn, lasa scarba deoparte ca vine "premiul"...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Parerea mea este ca daca nu te dai mare cu masina ta(exemplu rick ,care banuieste ca ca ne-a facut un mare favor ca s-a coborat din turnul lui de fildes cu 1.9 tdi-ul sau sa ne arate ce masini de cacao detinem noi) nu ajungi sa te intrebi daca declanseaza sau nu airbagul.
                        nu conteaza marca masinii ci: KILOMETRUL CARE URMAEZA!!!!!
                        Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                        Andreea Trifu

                        Comment


                        • #13
                          Din cate tin eu minte, a fost un accident acum 2 luni parca intre cernavoda si ce urmeaza in directia constanta, cand un opel astra clasic a intrat intr-un pom (deoarece a avut explozie la un cauciuc) si al luat foc. Si apropo de Logan sa va spun ce am patit. La 2 luni dupa ce mi-am luat masina de la dealer am avut surpriza sa vad ca toate liniutele de la apa erau aprinse. Imediat am fost cu ea la service (IPSO Otopeni) ,au bagat-o baietii pe calculator si ,supriza, lor le arata ca totul e ok. Au lasat-o cu motorul pornit cca45min si nu s-au mai aprins liniutele de la apa. Bun. Plec eu de la service si la nici 2 min de mers, iar, s-au aprins toate liniutele. In urmatoarele 4 luni am fost de 6 (sase) ori in service cu problema asta. Timp de 4 luni (iarna) prin bucuresti trebuia sa merg cu caldura la maxim si cu geamurile deschise de frica sa nu sara apa. Cum inchideam caldura cum sareau liniutele de la apa, iar saracii astia de la ISPO imi spuneau caz totul e ok. Pana nu i-am amenintat pe astia de la IPSO ca o sa merg cu ea asa pana fierbe motorul si vor fi nevoiti sa imi dea masina noua (inca era in garantie) nu au facut nimic. Subit au trimis fax la DACIA pitesti in care explicau problema. Dupa 2-3 zile ma suna de IPSO ca sa vin la ei. Ma duc, si imi flutura in fata o hartie,vezi Doamne ,trimisa de DACIA in care astia spuneau ca nu stiu ce cablu de masa e subdimensionat si ca d-aia imi arata mie mai mult pe bord, iar la astia in service ca totul e OK. Intr-o saptamana mi-au inlocui acel cablu si de atunci totul e OK. Nu stiu ce sa cred! O fi adevarat sau nu, ideea e ca pana nu ii ameninti nu fac nimic. Eu cred cei care dau in judecata orice constructor de auto si nu numai au de castigat. Cata debandada sa mai fie si in tarisoara asta????
                          Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

                          Comment


                          • #14
                            @usurelu_okok: daca le fluturai de la inceput niste bani pe sub nas, te rezolvau din prima...La fel ca la doctor, pana nu scoti banul, astepti sa mori
                            @iashca: ai mare drepatate...Cat despre rick, crek e un om care isi da aere toata ziua si altceva nu face decat sa se dea mare cu troaca lui, pana intr-o zi cand de atata mandrie o sa aiba ghinion cu ea
                            @csebalyn: astept si eu premiul
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • #15
                              @alindrgn: de ce sa le dau bani? Daca era din cauza mea mai ziceam. Dar asa? Si parca prea toti sunt dupa spaga.
                              Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google