Dacia-Renault In Pragul Unei Condamnari Istorice In Justitie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok...Ce am citit pana acum aici, ma lasa un pic rece...Si nu vorbesc de cristi_xp sau altii care au un dram de bun simt in raspunsurile lor ( nu vreau sa jignesc pe nimeni ).
    dar...Un accident tot un accident ramane...Poate pleca de la o piatra de pe carosabil si poate termina cu o explozie intr-un copac...
    un accident e ceva imprevizibil, cat de cat, dupa parerea mea, si o data inceput, daca se poate zice asa, nu se stie cum se termina, e doar o serie nefericita de intamplari ( an unfortunate series of events ) care nu se stie ce creanga mica de pe marginea drumului, daca nu era acolo nu-i intra soferului, in timp ce se rasturna, in ochi, si sa-l omoare pe loc, el poate, cand se oprea masina din rostogol, daca nu era creanga, era in viata...
    mi se pare intr-adevar din partea lui Rick, ceva de genu : ce masini proaste, si nesigure aveti voi...DACIA sucz...Etc...
    dar accidente ciudate, bizare si care nu se intampla decat o data la 10.000 accidente, din cauza circumstantelor, se intampla in toata lumea, cu diverse marci de masini si se poate intampla oricui...Deci Rick nu generaliza cu DACIA ca iei teapa...
    parerea mea, poate rezervorul o avut un punct slab, intre 4 suduri, era tabla mai nu stiu cum...Si era totul ok pana la accident, cand din cauza inpactului, si fortelor din accident, acolo s-a slabit si in combinatie cu un scurt asta a fost...
    si in legatura cu centura, ca s-o rupt...Acum oi fi morbid eu...Dar mai bine ca s-au rupt, ca altfel mureau si ele...Un fel de sansa in nesansa ( gluck im ungluck ).

    Aaa...Si inca ceva, ai zis ca a intrat in derapaj la iesirea dintr-o curba...Avea viteza prea mare? Nu s-a incadrat bine in curba si poate a intrat pe pietris si de aceea a derapat? Etc
    in cazul asta, soferul este de vina...Nu uzina...Daca sarea o roata, se rupea ceva la directie, atunci era de vina uzina producatoare...De aia se judeca cazul de atatia ani...Pentru ca a intrat in derapaj, nu s-a intamplat ceva aiurea cu masina si de-aia a intrat in derapaj... ;)
    abea acum am citit inca o data ce ai zis si mi se parea ceva ciudat...
    scuze de raspuns unul dupa altul...Dar au trecut cele 10 minute, am stat si am analizat cele spuse de Rick ...

    si @Blackufo : am citit de accidentul tau...e stupid cum s-a intamplat, cu ruda sefului etc...
    de-aia eu in astfel de cazuri, doamne fereste sa fiu in astfel de situatie...dar eu as intra cu inima impacata in ala care e in asa o depasire decat sa intru intr-un copac si sa mor, sau sa dau peste alta masina nevinovata, sau mai grav sa omor un om din cauza celui care depaseste. in cazul tau slava domnului ca ai avut doar de platit ( multi bani ) tabla masinii tale decat sa se fi intamplat una din cele mai sus enumerate...
    Last edited by darksid3; 10 August 2008, 11:08. Reason: post consecutiv
    Life is short...play more!
    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

    Comment


    • #17
      Totusi sa nu tabaram pe bietul rick chiar asa. Omul a spus ce stie si el. Adevarul il stim cu totii, avem niste masini modeste, totusi. Important e ce facem cu ele, fiindca e ca si cu scula: nu neaparat daca o ai mai mare ca altul e si mai eficienta. :P
      Nu neaparat unul cu 1,9 merge mai bine decat unul cu 1,5.

      In legatura directa cu subiectul, propun sa ne amintim cate masini foarte pricopsite am vazut facute varza. Poti sa ai si x5 si q7 si volvo, ca tot armonica ajunge daca nu stii sa mergi si dai intr-un tir cu 200 la ora sau ai un ghinion.

      Cred ca cel mai important este sa nu ne bazam in conducere pe sistemele de siguranta ale masinii, ci pe altele, de genul:

      BSE - adica Bunul Simt Elementar. Daca ai Logan, stai catinel cu 120 pe ora, ca de pe la 140 nu prea mai are stabilitate corespunzatoare, asta o simte orice sofer cu experienta.
      Nu te avanta in depasiri, respecta regulamentul, gandeste-te la siguranta tuturor si asta va fi cea mai buna aparare. Ca daca ti-e sa o patesti, adoarme turcul din tirul din fata si intra in tine si tot o patesti, si cu Solenta si cu Logan si cu Mercedes S 550.

      MDC- Maturitate, Discernamant, Competenta. Adica nu cere, prin conduita de conducere, masinii tale ce nu poate da. Condu functie de masina, drum, propria experienta, si nu in ultimul rand, legislatie. In privinta competentei, incearca mereu sa-ti imbunatatesti abilitatile prin invatarea de la cei experimentati. Fa cursuri de pilotaj pentru a fi mai responsabil, mai precaut si mai pregatit in caz de ceva, nu pentru a-i pune pe ceilalti si mai mult in pericol prin conducere iresponsabila.
      Sa nu uitam: prin forta fizicii, masina este in primul rand o arma. Oricat de luxoasa pe dinauntru, este tot un fier de 1-2-3 tone si mai mult care merge repede.

      Deci, cred ca sistemele BSE si MDC sunt cele mai bune.

      cu stima, Toba.

      Comment


      • #18
        Ce vă mai atacaţi!!!!N-am zis nimic de dacia,tot ce-am făcut a fost să postez o informaţie apărută în ziarul curentul(vezi sursa)pentru a afla părerile voastre,n-am vrut să deranjez pe nimeni...

        P.S. Passatul nu este al meu,e al tatălui meu..Până la apariţia prestigeului mă gândesc dacă merită să iau un logan sau să mai fac ceva economii pentru alta

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google