Ok...Ce am citit pana acum aici, ma lasa un pic rece...Si nu vorbesc de cristi_xp sau altii care au un dram de bun simt in raspunsurile lor ( nu vreau sa jignesc pe nimeni ).
dar...Un accident tot un accident ramane...Poate pleca de la o piatra de pe carosabil si poate termina cu o explozie intr-un copac...
un accident e ceva imprevizibil, cat de cat, dupa parerea mea, si o data inceput, daca se poate zice asa, nu se stie cum se termina, e doar o serie nefericita de intamplari ( an unfortunate series of events ) care nu se stie ce creanga mica de pe marginea drumului, daca nu era acolo nu-i intra soferului, in timp ce se rasturna, in ochi, si sa-l omoare pe loc, el poate, cand se oprea masina din rostogol, daca nu era creanga, era in viata...
mi se pare intr-adevar din partea lui Rick, ceva de genu : ce masini proaste, si nesigure aveti voi...DACIA sucz...Etc...
dar accidente ciudate, bizare si care nu se intampla decat o data la 10.000 accidente, din cauza circumstantelor, se intampla in toata lumea, cu diverse marci de masini si se poate intampla oricui...Deci Rick nu generaliza cu DACIA ca iei teapa...
parerea mea, poate rezervorul o avut un punct slab, intre 4 suduri, era tabla mai nu stiu cum...Si era totul ok pana la accident, cand din cauza inpactului, si fortelor din accident, acolo s-a slabit si in combinatie cu un scurt asta a fost...
si in legatura cu centura, ca s-o rupt...Acum oi fi morbid eu...Dar mai bine ca s-au rupt, ca altfel mureau si ele...Un fel de sansa in nesansa ( gluck im ungluck ).
Aaa...Si inca ceva, ai zis ca a intrat in derapaj la iesirea dintr-o curba...Avea viteza prea mare? Nu s-a incadrat bine in curba si poate a intrat pe pietris si de aceea a derapat? Etc
in cazul asta, soferul este de vina...Nu uzina...Daca sarea o roata, se rupea ceva la directie, atunci era de vina uzina producatoare...De aia se judeca cazul de atatia ani...Pentru ca a intrat in derapaj, nu s-a intamplat ceva aiurea cu masina si de-aia a intrat in derapaj... ;)
abea acum am citit inca o data ce ai zis si mi se parea ceva ciudat...
scuze de raspuns unul dupa altul...Dar au trecut cele 10 minute, am stat si am analizat cele spuse de Rick ...
si @Blackufo : am citit de accidentul tau...e stupid cum s-a intamplat, cu ruda sefului etc...
de-aia eu in astfel de cazuri, doamne fereste sa fiu in astfel de situatie...dar eu as intra cu inima impacata in ala care e in asa o depasire decat sa intru intr-un copac si sa mor, sau sa dau peste alta masina nevinovata, sau mai grav sa omor un om din cauza celui care depaseste. in cazul tau slava domnului ca ai avut doar de platit ( multi bani ) tabla masinii tale decat sa se fi intamplat una din cele mai sus enumerate...
dar...Un accident tot un accident ramane...Poate pleca de la o piatra de pe carosabil si poate termina cu o explozie intr-un copac...
un accident e ceva imprevizibil, cat de cat, dupa parerea mea, si o data inceput, daca se poate zice asa, nu se stie cum se termina, e doar o serie nefericita de intamplari ( an unfortunate series of events ) care nu se stie ce creanga mica de pe marginea drumului, daca nu era acolo nu-i intra soferului, in timp ce se rasturna, in ochi, si sa-l omoare pe loc, el poate, cand se oprea masina din rostogol, daca nu era creanga, era in viata...
mi se pare intr-adevar din partea lui Rick, ceva de genu : ce masini proaste, si nesigure aveti voi...DACIA sucz...Etc...
dar accidente ciudate, bizare si care nu se intampla decat o data la 10.000 accidente, din cauza circumstantelor, se intampla in toata lumea, cu diverse marci de masini si se poate intampla oricui...Deci Rick nu generaliza cu DACIA ca iei teapa...
parerea mea, poate rezervorul o avut un punct slab, intre 4 suduri, era tabla mai nu stiu cum...Si era totul ok pana la accident, cand din cauza inpactului, si fortelor din accident, acolo s-a slabit si in combinatie cu un scurt asta a fost...
si in legatura cu centura, ca s-o rupt...Acum oi fi morbid eu...Dar mai bine ca s-au rupt, ca altfel mureau si ele...Un fel de sansa in nesansa ( gluck im ungluck ).
Aaa...Si inca ceva, ai zis ca a intrat in derapaj la iesirea dintr-o curba...Avea viteza prea mare? Nu s-a incadrat bine in curba si poate a intrat pe pietris si de aceea a derapat? Etc
in cazul asta, soferul este de vina...Nu uzina...Daca sarea o roata, se rupea ceva la directie, atunci era de vina uzina producatoare...De aia se judeca cazul de atatia ani...Pentru ca a intrat in derapaj, nu s-a intamplat ceva aiurea cu masina si de-aia a intrat in derapaj... ;)
abea acum am citit inca o data ce ai zis si mi se parea ceva ciudat...
scuze de raspuns unul dupa altul...Dar au trecut cele 10 minute, am stat si am analizat cele spuse de Rick ...
si @Blackufo : am citit de accidentul tau...e stupid cum s-a intamplat, cu ruda sefului etc...
de-aia eu in astfel de cazuri, doamne fereste sa fiu in astfel de situatie...dar eu as intra cu inima impacata in ala care e in asa o depasire decat sa intru intr-un copac si sa mor, sau sa dau peste alta masina nevinovata, sau mai grav sa omor un om din cauza celui care depaseste. in cazul tau slava domnului ca ai avut doar de platit ( multi bani ) tabla masinii tale decat sa se fi intamplat una din cele mai sus enumerate...
Comment