Hho

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Foarte interesant ce vrei sa faci.. vad ca esti pasionat de chimie, fizica... atat de pasionat incat neglijezi cursurile de Limba Romana.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #32
      @kenterprise citesc in cele scrise de tine prezenta unei urme de antreprenor.
      Sistemul asta va fi functional in momentul in care energia consumata pentru obtinerea hho va fi mai mica decat energia produsa prin arderea hho.Alti au pierdut ani din viata pentru cercetare si nu au reusit nimic, iar alti cu spirit antreprenorial au ''colorat'' un asfel de dispozitiv nefunctional(fara randament) l-au trecut prin pulberea magica numita marketing si il vand pe 200-300 $ celor creduli.

      Comment


      • #33
        de acord cu crull. oameni buni, nu veti castiga nimic cu dispozitivul asta. energia consumata pt desfacerea moleculei de apa in hho este egala cu energia cedata in momentul in care se va forma molecula de apa (bilantul energetic este egal cu un 0 mare de tot, incat ma si mir ca nu se vede!). toate astea se obtin consumand benzina si mai trebuie tinut cont si de randament care este subunitar. nu va lasati pacaliti de cei care vor sa va vanda chestii din astea
        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by area51_vs View Post
          caut oameni Inteligentzi si care au habar in chimie fizica si matematica si ex 3 pers 1 mate, 1 chim ,1 fiz ma pricep la toate dar mai vreau mintzi sclipitoare care s ama ajute si s afacem ceva bani in preuna pt ca ff rapid aceasta va fi viitorul energiei metanolui este scump Curentul lafel bio all lafel + restu deci cei interesatzi
          adica ,pentru cei care nu au inteles, anuntul este de felu
          caut inca trei baieti destepti care sa se dea intelectuali sa le luam bani la frairi ca e multi si au lovele
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #35
            eficienta

            1.6_mpi si crull, aveti dreptate cu eficienta...dar nu trebuie sa judecati in felul acesta. daca incercati si voi cu mai multe detalii si amanunte cu electronica adecvata (PWM) etc.. pe un motor pe carburator (sa nu mai fie probleme cu sonda lambda) o sa va lamuriti. da este adevarat nici un sistem nu are randament unitar sau chiar supra unitar .. ar fi ceva inafara legii conservarii energiei. dar ganditi-va.... motorul pe ardere are randament de cat? : 0.3 ..0.34 max? daca sistemul mareste randamentul motorului ai un castig....si nu numai...prin intermediul HHO ca si gaz ma refer se curata motorul singur pe dinauntru. stiu un caz de motor diesel care "before" scotea fum de vai si amar ai zice ca e euro -10 .."after" motorul s-a auto curatat si merge ft bine. fa bine dute la dezmembrari ia un motor de tir vechi care ii mai puturos fal sa merga ca la carte nu-i face intretinerea dai numai ce trebuie sa merga si incerca singur.... pt o traeba si mai k lumea foloseste ulei ars de bucacarie .
            si lamuriti-va

            am uitat sa mai precizez ceva.
            stie careva cum functioneaza exact alternatorul auto? caci de acolo alimentam noi celula nu?
            ei bine va spun eu. alternatorul auto se numeste
            defapt generator sincron (cu sau fara magneti permanenti) cu poli gheara. sau pe scurt GSPG. ei bine ca orice generator are nevoie de excitatie , care poate fi aprovizionata de magneti permanenti sau de un poli magnetici (bobina cu miez feromagnetic din tole sau masiv), care evident trebuie alimentat cu tensiune.
            de unde credeti ca se alimenteaza excitatia la GSPG? va spun eu de la baterie.
            deci alternatorul auto reuseste sa se autosustina si sa "alimenteze" autoturismul si sa incarce bateria.
            bun, spre deosebire de generatoarele sincrone de la hidrocentrale care functioneaza la turatii constante, GSPG-ul nostru functioneaza la turatii variabile nu? doar nu mergem cu motorul la turatii constante.
            aici intervine cum excitam generatorul ca sa ne poata sustine amperajul cerut de consumatori si regulatorul de tensiune caci fara el am avea nu 14 v ci 50 sau 60 v depinde de turatie.
            deci cu un alternator care ar putea sustine si autoturismul si celula HHO am putea avea un randament ridicat. unitar sau supra unitar niciodata, dar ridicat. un generator cu magneti permanenti (M.P.) nu ar consuma energie electrica deci randament si mai ridicat. de aceea am spu ca trebuiesc studiate treburile. nu vom avea randament unitar niciodata. de supra unitar nici vorba. problema este ca media randamentelor a tutror sistemelor de sub capota este mica. daca ridicam randamentu a unuia dintre sisteme cum este motorul de ardere alimentandul cu hho ridicam randamentu total de sub capota.
            ridicam fiabilitatea. reducem costurile de intretinere. ba chiar putem schimba uleiul la motor mai rar desi nu as indica nimaniu dar se poate.
            eu as face urmatoarele:
            alternator de 100 de amperi audi, bosch sau oridecare + cel mai eficient sistem HHo cu tot cu electronica PWM + bineinteles un motor fara sonda lambda ca asa nu reusim nimic, daca se poate chiar diesel fara turbo.
            spor la treaba

            @ vangard
            problema romanului este ca astepta rezultate pe loc fara un pic de efort si munca in plus.

            inca ceva.
            masinile electrice (adica motoarele electrice si generatoarele si transformatoarele)
            au randamentele cele mai ridicate. 0.9++ documentaiva in cataloagele emerson sau siemens.
            ganditiva daca aia de la emerson reusesc sa mareasca randamentu la un motor electric cu 0.09 nu pare a fi ceva extraordinar, dar la nivel global se simte ar scadea consumul de energie ft muuuult. asa sa va ganditi si la sistemele energetice de sub capota, cum maresti randamentul la unul singur scade un consum.
            Last edited by flu883r; 9 May 2010, 14:06. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              uite asa se face

              Originally posted by maus View Post
              Am cautat foarte multa documentatie si in cele din urma am reusit sa construiesc un dispozitiv hho cu tot ce ii trebuie (generator - 15 placi inox , bubbler , valva de sens etc ... ) productia este buna DAR pe masura ce se incalzeste apa creste si productia si deasemenea si temperatura apei iar dupa cc 2 ore de functionare se produce aburul; apa la temperatura atmosferei indica un consum de 6a pe masura ce se incalzeste depaseste 15a adica un cosum de ~200w. Ptr moment nu il mai folosesc pana nu gasesc o solutie care sa mentina temperatura apei undeva sub 70grade . Am incercat diferite concentratii ale electrolitului dar este o treaba de compromis (productie/consum) ca si efect de la un consum de 6.2 in oras am ajuns la un 5.7-5.8 .
              +nnnnn- o placa direct la + 5 neutre si una la- fiecare in incinte separate
              caderea de tensiune pe fiecare placa trebuie sa fie max 2,4v
              cu sistemul asta vei avea 40 grade o viata
              concacteaza ma daca vrei detalii

              a nu se comfuna aportul de o si h pentru o ardere mai eficienta(completa) cu perpetum mobile sunt lucruri total diferite al 2 lea inca ne inventat
              Last edited by gabigg; 4 January 2011, 05:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Daca inca mai sunt pasionati, doresc sa "reinviez" acest topic.
                Pana acuma s-a vorbit despre celule pentru obtinerea HHO, construite pe principiul Wet Cell, cu dezavantajul supraincalzirii electrolitului suficient cat sa nu mai fie eficienta celula in sine. Probabil ca unii mai experimentati si mai cu multe cunostinte au montat celula in fata radiatorului ca sa poata fi racita de aerul care raceste si apa in motor (nu sariti ca apa in motor sta la 86-90*C ca asta e o temperatura tinuta de termostat!!!).
                Exista si alte principii de design si constructie a unei astfel de celule de HHO, anume Dry Cell, numlt mai eficienta in ceea ce priveste acest aspect al temperaturii electrolitului (e adevarat, depinde si de concentratia de KOH sau NaOH folosit).
                Ca idee, va fac cunoscut ca astfel de celule se calculeaza in functie de necesarul de HHO pentru capacitatea cilindrica a motorului respectiv. Astfel, deosebim celule numai bune pentru motoare sub 1.4L, celule pentru motoare intre 1.4 si 2.8L si celule pentru motoare intre 2.8 si 3.2L, toate acestea oferind un volum de 1LPM, 2LPM si, respectiv, 3LPM de gaz HHO.

                Inca ceva: A NU SE CONFUNDA HIDROGENUL CU HHO, denumit si HIDROXIL sau GAZ BROWN etc !!!

                Cine doreste mai multe detalii, sa puna intrebari legat de constructie, productie, curent necesar, tensiune alimentare, dimensiuni si suprafete utile, cum se confectioneaza o instalatie profi si altele.

                Eu m-am axa pe designul DRY CELL . Mai exista si Inducted Wet Cell, unde se folosesc ceva bobine si control in frecventa pentru a crea un camp inductiv (o bobina e in afara recipientului, cealalta in interior, ca un fel de trafo cu miez de electrolit).
                De asemenea, exista si Coiled Cell, formata din doua spirale concentrice din inox, de 6mm diametru.

                Inca un aspect foarte important: intotdeauna polul NEGATIV se va conecta la baza recipientului in cazul Wet Cell !!!

                Comment


                • #38
                  Am citit acest thread (si nu numai) despre aceasta alimentare suplimentara, ca sa-i zic asa (nu radeti, ca nu ma pricep la tehnica!). In ciuda parerilor sceptice, in Romania a inceput deja montajul acestor instalatii HHO, pe sistemul Dry Cell, care cica sunt eficiente mai ales la disel. Si-a montat cineva o asemenea instalatie prin Bucuresti? O foloseste de ceva timp? Cam care ar fi pretul cu montaj inclus?
                  LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                  Comment


                  • #39
                    Eu lucrez la un astfel de sistem DryCell; nu e gata si nu e pentru Diesel, cu pentru benzinarul meu. Dupa ce termin voi pune si imagini, si detalii despre ce si cum se petrece pe la motoras, poate reusesc si un consum ceva... Momentan trebuie sa termin cateva proiecte foarte importante, legate de locuinta.
                    Voi reveni la timpul potrivit.
                    Imi pare rau ca nu am noutati care sa te intereseze pe tine in mod direct (sau poate... cine-stie?!).

                    Comment


                    • #40
                      domnilor, cand sunteti gata, faceti un demo clar, ca suntem destui sceptici. mai ales dupa ce unii fosti posesori de instalatii hho au spus ca si-au prajit alternatoarele si ca n-au castigat nimic din sculele cumparate de pe net sau facute acasa.
                      Siconi, daca ai timp si chef de discutii, lasa-mi pm, ca parca prea multi se agita cu instalatia. in ciuda reticentei, trebuie sa recunosc ca am ceva semne de intrebare "pozitive", daca se poate spune asa.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Siconi View Post
                        Daca inca mai sunt pasionati, doresc sa "reinviez" acest topic.
                        Pana acuma s-a vorbit despre celule pentru obtinerea HHO, construite pe principiul Wet Cell, cu dezavantajul supraincalzirii electrolitului suficient cat sa nu mai fie eficienta celula in sine. Probabil ca unii mai experimentati si mai cu multe cunostinte au montat celula in fata radiatorului ca sa poata fi racita de aerul care raceste si apa in motor (nu sariti ca apa in motor sta la 86-90*C ca asta e o temperatura tinuta de termostat!!!).
                        Exista si alte principii de design si constructie a unei astfel de celule de HHO, anume Dry Cell, numlt mai eficienta in ceea ce priveste acest aspect al temperaturii electrolitului (e adevarat, depinde si de concentratia de KOH sau NaOH folosit).
                        Ca idee, va fac cunoscut ca astfel de celule se calculeaza in functie de necesarul de HHO pentru capacitatea cilindrica a motorului respectiv. Astfel, deosebim celule numai bune pentru motoare sub 1.4L, celule pentru motoare intre 1.4 si 2.8L si celule pentru motoare intre 2.8 si 3.2L, toate acestea oferind un volum de 1LPM, 2LPM si, respectiv, 3LPM de gaz HHO.

                        Inca ceva: A NU SE CONFUNDA HIDROGENUL CU HHO, denumit si HIDROXIL sau GAZ BROWN etc !!!

                        Cine doreste mai multe detalii, sa puna intrebari legat de constructie, productie, curent necesar, tensiune alimentare, dimensiuni si suprafete utile, cum se confectioneaza o instalatie profi si altele.

                        Eu m-am axa pe designul DRY CELL . Mai exista si Inducted Wet Cell, unde se folosesc ceva bobine si control in frecventa pentru a crea un camp inductiv (o bobina e in afara recipientului, cealalta in interior, ca un fel de trafo cu miez de electrolit).
                        De asemenea, exista si Coiled Cell, formata din doua spirale concentrice din inox, de 6mm diametru.

                        Inca un aspect foarte important: intotdeauna polul NEGATIV se va conecta la baza recipientului in cazul Wet Cell !!!
                        Originally posted by kenterprise View Post
                        Salut! Incearca sa ma combata pe mine si citeaza afirmatia ca gazul brown arde la temperatura de circa 300 de grade.
                        Leading edge Browns Gas Technology from the worlds foremost Browns Gas authority George Wiseman.

                        Aici este una din sursele mele de informare.

                        Sunt de aemenea multe altele sub forma mai "stiintifica" dar nu am abilitatea sa le caut acum si sa le postez.
                        Celor care inca se indoiesc le recomand sa caute despre acest gaz - Brown Gas - si sa evite "filmuletele de pe Yoy Tube facute cu telefonul" in favoarea unor rezultate ale unor studii facute de cineva cu autoritate.
                        Dupa ce trec de confuzia comuna intre HHO ( gaz Brown ) si hidrogen sau oxigen luate separat poate vor reusi sa-si dea o explicatie necesara gandirii lor bazate pe rigurozitate si dovezi calculabile.

                        De acolo ii astept cu solutii practice in utilizarea lui pe Dacia Logan.
                        Problema de rezolvat este implementarea unui astfel de generator pe Dacia Logan.
                        Astfel generatorul meu, dupa revizie si schimbarea electrolitului cu un amestec de acid boric si soda caustica scoate o spuma alba - curata, cal putin pana acum.
                        Si - ca sa ma raportez la o postare anterioara - instantaneul la 80 Km/ora este 2.7-2.9 L.100 Km, sau 3.0-3.1 cu AC si trei presoane la bord!

                        Sonda de temperatura insa- fiind amplasata pe capac declanseaza cam repede..Apa e inca "rece" si doar carcasa se incalzese la 70 de grade ( probabil si de la contactul cu furtunele de lichid de racire ale motorului ) .
                        De aceea o sa o mut mai jos, imersata in electrolit.
                        Intrebam de cei doi martori din bord.Nu are nimeni o solutie?
                        - hidroxilul este un amestec de gaze in diferite proportii de hidrogen si oxigen.
                        - nu stiu ce surse de informatii sunt alea dar va garantez ca poate atinge temperaturi de ardere apropiate de 7000 grede celsius nicidecum 300 grade
                        - in aer liber hidrogenul arde la 3000 4000 grade deoarece nitrogenul in proportie de 80 % in aer atenueaza arderea.
                        - Seba v a zis din punct de vedere mecanic ca este imposibila scaderea consumului prin instalatii dastea artizanale.
                        - nu am chef acum sa va explic de ce este imposibil din punct de vedere chimic pentru ca as umple 2 pagini. din punctul meu de vedere HHO poate sa se ia de mana cu Filcor

                        Comment


                        • #42
                          HHO este exact ca si filcoru' , mai mai ca iti vine sa si crezi. HHO pe benzinar intampina niste probleme din cauza sondei lambda ca si filcor.

                          Comment


                          • #43
                            la benzinar e tare sa injectezi gaz dasta cosmic in corpu clapeta sa ai o lambda care lucreaza in banda mai mare si ECU sa poata mari timpul de injectie cat ai nevoie.

                            Comment


                            • #44
                              si totusi, cu timpii de injectie mariti, consumul scade. hai noroc!
                              ps: de-asta astept niste explicatii clare. probabil daca vaz cu ochiu meu ca experimentul repetat de cateva ori in conditii cat mai aproapiate de "identice", atat cu hho si fara hho, scoate in evidenta superioritatea neta a instalatiei, mai ca are sens sa-mi pun problema amortizarii instalatiei. personal recunosc ca-s sceptic, asta elegant spus.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                la benzina in viata vietilor lu' HHO nu o sa scada consumul. da diesel poate. poate am zis. arzand la 5 6 mii grade ... posibil

                                la benzinar ma refeream ca e forta sa faci asta. ce turbo, axe, chiuloase, remapari, trasee si soareci pe admisie. da i oxigen in admisie si face cat 10 turbine. asta daca nu se scurg pistoanele lingouri pe toba

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google