Fiabilitate Masini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiabilitate Masini

    Ma gandea ca in vara viitoare (nu asta) sa imi schimb masina- vreau ceva mai mare si in 4 usi plus portbagaj mare sa incapa si carutul (in caz de necesitate).
    Oricum...nu as vrea sa imi mai cumpar masina noua pentru ca devalorizarea e mult prea mare- deci as opta pentru una sa aiba 3-4 ani si in jur de 50,000 km.
    La ce m-am gandit eu..
    1. BMW X3 (asta ar fi idealul- dar trebuie sa bag minim 17,000 EUR ca sa iau ceva calumea)
    2. BMW X1 (cam aceeasi problema + portbagaj micut)
    3. VW Passat 1.8 TFSI motor 160 cai si sa il pun pe GPL.(astea sunt destul de ieftine in 11,000 EUR iei unul chiar tanar si cu putini km)

    Totusi.... citind pe forumurile dedicate m-am cam ingrozit! Vad ca e o parere unanim acceptata ca X3 u are probleme cu distributia- ca e defect general; iar de VW nu mai zic...cel putin motorul ala de 140 cai diesel pur si simplu te ingrozesti probleme grave aparute la 60-70K km...
    Eu care consideram ca BMW u e State of the art in materie de fiabilitate motoare....nu prea imi vine sa cred!
    Iar la VW mi-a zis un nene care se ocupa de diagnoze ca sa raman la Kia mea aspirata si simpla si sa fug ca de necuratu dee TFSI uri TSI uri si alte T uri... ca se strica la greu!
    OK si la Kia mea am mai avut ceva probleme (noroc cu garantia), dar la motor am 98,000 km din care 34,000 pe gaz si nu am schimbat un arc!
    Chiar asa pacatoase sunt noile motoare ca sunt VW BMW etc?
    Voi aveti cunostinte , prieteni cu unul din cele 2 motoare
    BMW 2,0 diesel 177/184 cai
    VW 1.8 TFSI 160 cai
    ?
    Stiti ceva de fiabilitatea lor?
    Ce masina ati recomanda in intervalul 15-17K EUR?

    Multumesc
    Saab 9-5 Aero

  • #2
    TFSI+GPL = scump, costa instalatia mult, e greu de montat si intretinut (injectie directa).
    BMW seria 3 cu dieselul de 2 l din 2007 cunosc, spre 90 000 km fara probleme in afara de o turbina in garantie.
    De ce zici ca vrei masina cu 3 usi si apoi de X3 si X1 cand alea sunt masini cu 5 usi?
    Teste de anduranta vezi in autobild pentru modelel astea, posibil si in AMS.
    Nu inteleg exact ce te lauzi atat cu kia la 100 000 km unde ai schimbat bord, ambreiaj si caseta de directie, chiar daca s-au platit in garantie tot defecte se cheama. Taxiuri Logan cu motoare nedesfacute sunt cateva la 200 000-300 000 km, sa vad si cate kia ajung la performanta asta.
    Apropo, bmw diesel la 4 ani 60 000 km nu prea cred sa gasesti, aia de le au merg cu ele, ca de aia au diesel. Poate spre 100 000 mai degraba.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Sa dau 17mii pe o masina sh, nu mi se pare o afacere.
      Daca tot dispui de banii astia, mai strange 2-3mii si iti iei octavia 2.0tdi 150cp combi eventual, NOUA. Ai spatiu ptr. ce vrei tu, ai tot ce vrei si e o masina mai mult decat decenta.
      Nici beamveu nu mai e ce-a fost...

      Uite totusi o masina (nu neaparat asta din anunt) care merita o iei si sh la un car de bani
      Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


      Pacat ca te nenoroceste la taxe motoru' ala de 5 litiri.
      Last edited by Kojak; 24 March 2014, 16:47. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Originally posted by einstein1984 View Post
        TFSI+GPL = scump, costa instalatia mult, e greu de montat si intretinut (injectie directa).
        BMW seria 3 cu dieselul de 2 l din 2007 cunosc, spre 90 000 km fara probleme in afara de o turbina in garantie.
        De ce zici ca vrei masina cu 3 usi si apoi de X3 si X1 cand alea sunt masini cu 5 usi?
        Teste de anduranta vezi in autobild pentru modelel astea, posibil si in AMS.
        Nu inteleg exact ce te lauzi atat cu kia la 100 000 km unde ai schimbat bord, ambreiaj si caseta de directie, chiar daca s-au platit in garantie tot defecte se cheama. Taxiuri Logan cu motoare nedesfacute sunt cateva la 200 000-300 000 km, sa vad si cate kia ajung la performanta asta.
        Apropo, bmw diesel la 4 ani 60 000 km nu prea cred sa gasesti, aia de le au merg cu ele, ca de aia au diesel. Poate spre 100 000 mai degraba.
        Deci am masina in 2 usi (Pro Ceed )si vreau in 4
        La motor nu s-a schimbat absolut nimic- asta am zis.

        Eu am vazut ca ar costa 4,200 lei instalatia- nu mi se pare mult- dar ma intereseaza daca acest 1.8 e fiabil- tine cel putin 200,000 km fara sa pice ceva important


        Si ca sa deviem de la subiect
        Bordul s-a schimbat din motiv de greieras pentru ca am umblat eu la consola
        Ambreiajul s-a schimbat de moft (la datul cu spatele avea un vajait)
        Coloana de directie - defect.
        Daca Loganurile alea de zici tu de ele troncane si au jde mii de greierasi inauntru- asta nu inseamna ca sunt fiabile ci ca nu se acorda atentie acelor defecte.
        Cat despre motor ai dreptate- motoarele aspirate ca sunt de Logan Kia vw sunt f fiabile- ai sa razi dar sunt si kia ceed destule cu 300,000 km la care nu s-a umblat la motor.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #5
          La VW am auzit ca sunt probleme, nu cunosc pe nimeni cu marca asta de masina, stiu ca e de evitat pe anumite motoare, eu personal nu as lua masina ce apartine de grupul VAG.

          La BMW stiu ABSOLUT sigur ca sunt probleme cu noul motor N47 (2000 motorina- dupa 2007) in special la distributie. Motorul este si pe seria 3 si pe X1, X3, etc. Este oarecum de evitat. Deci doar acest motor de la BMW....nu toate.

          De Octavia, ca zice cineva sus....eu as fugi. Focus berlina esta marisor, nu stiu cum e portbagajul raportat la nevoile tale, Mondeo in schimb este urias. Balena. Am un amic cu doi copilasi, si-a luat anul trecut un Mondeo, an 2009 cu 9000 euro, pana in 60.000 reali si nu are treaba. Sunt variante, ai un timp berechet sa te decizi, sa te documentezi! Bafta!

          Masini mari, dragute dar de care nu stiu mare lucru mai sunt Insignia, Mazda 6, etc
          Last edited by PCH; 24 March 2014, 17:52.

          Comment


          • #6
            la ceva de la mercedes nu te'ai gandit?
            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
            Last edited by faraonw; 24 March 2014, 18:14.
            Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
            Cine este interesat ma poate contacta pe privat
            sigpic

            Comment


            • #7
              Deocamdata prospectez piata sa imi fixez un target- ca sa stiu cat strang din .... 1 an juma'.
              Ideea e ca masinile pe benzina au mult mai putini kilometri fata de diesel- si un deal bun ar fi sa iau un benzinar si sa ii pun gaz (da stiu...sa pui gpl pe 1.8 TFSI sau pe Mercedes Benz sau pe BMW X3 e un sacrilegiu- considera unii-dar sincer eu nu vad niciun impediment).
              Mai e varianta sa iau X3/ X1 2.0 150 cai benzina si sa pun GPL. Totusi am auzit ca 150 cai pe X3 sunt cam putini.

              Variante gen Audi A8, motoare 5,000 cc cad din start- eu imi iau masina de familie nu avioane cu motor care inghit mii de EUR numai pe asigurari si impozite

              Ford Mondeo intr adevar e barca- si la propriu si la figurat- deci pica (totusi sunt destul de tanar, poate pe la 50 de ani ).
              Opel Insignia am auzit ca e plin de probleme.
              Mazda 6 e OK dar la piese e cam jale
              Focus- e in aceeasi clasa cu Ceed ul - compact. Dc tot e sa fac o schimbare- vreau sa schimb clasa.

              Momentan am in vizor X3, X1, Passat (doar dc ma conving ca 1.8 ala e fiabil- totusi nu pare f tras de el la 1.8 160 cai), sau Skoda Superb.
              Cu Mercedes ul nu stiu ce sa zic... parca nu m-ar atrage 100% dar e de luat in considerare. Nu ma intrebati de ce- dar parca nu se incadreaza pe tiparul meu.

              Rezumand- pe mine ma intereseaza strict fiabilitatea motorului- sa tina cel putin 200,000 km fara sa pice nu stiu ce pompa de presiune, injectoare, distributie etc. Un pivot daca mai pica nu e o tragedie.
              A- era sa uit- o alta varianta pe care o iau in considerare este Kia Sportage 2.0 184 cai. (7 ani garantie e sfant si deja stiu hibele service urilor).
              Problema e ca nu imi place deloc directia: au facut o gen Fiat Punto : modul cu 3 functii Sport, City si inca una. Bleah.
              Last edited by eugenmanea; 24 March 2014, 18:37.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #8
                Scuze, dar doar idiotii considera ceva iesit din comun sa ai S500 cu gpl....eu il consider un lucru absolut normal.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by PCH View Post
                  De Octavia, ca zice cineva sus....eu as fugi.
                  Nijte argumente, ceva?

                  Comment


                  • #10
                    Greieri, calitatea materialelor, motorizari VAG, etc, si la pret asemanator exista Focus pe care il consider NET superior din orice unghi privesc. Nu imi place.

                    Comment


                    • #11
                      Octavia asta noua pare chiar faina- cel putin pe afara.
                      Nu am studiat masina la interior si nici cu motoarele nu stiu cum sta (sunt aceleasi motoare de la VW care nu sunt prea 'renumite' in fiabilitate)
                      Octavia asta noua pare mult mai mare fata de Focus- cel putin asa pare.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #12
                        Asta noua, pentru mine personal, este apogeul urateniei. Nici nu stiu sa fac deosebirea intre ea si Rapid. Spatele si linia aia de pe portbagaj e :|

                        Octavia 2 Break Facelift, este intr-adevar mare si ok pentru cineva cu copii, e spatios si dragut!
                        Last edited by PCH; 24 March 2014, 19:08.

                        Comment


                        • #13
                          Chestie de gust pana la urma.

                          Nu stiu motoarele astea noi care vin pe ultimele modele de octavii cum sunt, dar stiu ca Tour-u' si O2, care a venit imediat dupa tour si-au dovedit la greu fiabilitatea. Vb. de tdi.
                          Legat de greieri si plasticaraie care troncane...apar pe toate masinile mai devreme si mai tarziu. focusu e cu o clasa mai mic decat octavia, corect ar fi sa comparam mondeo cu octavia si focusu cu rapidu sau fabia.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Kojak View Post
                            focusu e cu o clasa mai mic decat octavia, corect ar fi sa comparam mondeo cu octavia si focusu cu rapidu sau fabia.
                            Tin sa te contrazic, focusu e din aceeasi clasa cu octavia ;) Corect ar fi sa compari Superb cu Mondeo ;)
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • #15
                              Vorbesti de care TDI?
                              De 1.9 sau de 2,0?

                              Da teoretic Octavia e compacta. Dar cum si Logan e in clasa mica, dar nu poti sa il compari cu Hyundai I20 ... e cam la limita.
                              Stiu cel putin ca Octavia are un portbagaj imens!
                              Mie mi-a placut f mult Superb ul -cel putin la interior stai ca un rege. La exterior...hm... sa zicem ca nu e pe gustul meu 100%.
                              Last edited by eugenmanea; 24 March 2014, 19:18.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google