Fiabilitate Masini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Buna ziua, mi.am dat comanda de un renault captur 1.5 dci cutie manuala. Versiune expression. Cum vi se pare motorul si restul ,vorbind de fiabilitate?. Reviziile sunt din 30 in 30000 km.prima gratuita.multumesc mult

    Comment


    • #77
      Pai tu prima data comanzi masina cu acesta motorizare si dupa incepi sa intrebi de fiabilitate ??

      In principiu sunt ok atat timp cat ii faci revizia la timp si nu pui motorina "Eco" , vezi sectiunea cu Motorina apa 50/50.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #78
        Am multe info despre masina dar avand in vedere ca am si un logan si forumul asta mi.a fost de ajutor .. Am intrebat si aici...nu prea imi place ca are dpf..dar are si 120000km sau 4 ani garantie .sper ca va fi ok

        Comment


        • #79
          Despre motor si cutie iti pot spune ca sunt foarte ok , am mers cu un Fluence cu acesta motorizare (cutie manuala 5 trepte , 1.5 dci 90 CP) , masina are in bord aprox 20.000 km fara absolut nici o problema , la iarna care a fost a plecat la sfert . Sunt putini km ca sa te pronunti asupra lui ca fiabilitate , dar uite ca mai avem prin firma vreo 2 aceeasi motorizare care se apropie de 140 k , la fel fara probleme la motor sau cutie.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #80
            E misto masinuta, mecanica e rezistenta, dar plasticele prin interior cica se cam zgarie, sunt dure.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #81
              Originally posted by eugenmanea View Post
              Imi zicea un prieten ca a facut test drive cu Peugeot 508 si i s-a parut f tare- chiar mai misto decat Audi A4 la unele capitole.
              Am vazut ca au super reduceri- in jur de 5,000 EUR. Cu 22,000 EUR iti iei Peugeot 508 2.0 163 cai diesel cu dotati de sta matza in coada.

              Sambata ma duc sa fac si eu un test drive.
              Mie nu mi-a placut.
              Uita-te la C5, ca aia e o frantuzeasca ce merita!



              La 19840 iei o scula, nu o copie a unei scule (peugeot 508).

              Iar in varianta 1.6thp e chiar perfecta: 0 -100 in 8.6
              Consum decent. Pret ok.
              Last edited by Cezar; 8 April 2014, 17:17. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Sfatul meu Toyota avensis 1.8 sau 2.0 benzina. E o masina statioasa, extrem de fiabila si un consum de 6-7 afara si cel mult 12 in oras. Sigur gasesti una in 17 000€; Sau o Honda accord tot benzina care are cam aceleasi caracteristici.

                Comment


                • #83
                  Sorry dar nu imi place Avensis. O fi fiabila si intr adevar are un consum f f bun afara, dar la fel ca si Mondeo e o masina anosta.
                  Stiu ce vorbesc ca am 2 la serviciu- una cheala doar cu AC si alta aproape full option.
                  Nu mai zic de frane care sunt mai slabe fata de Proceed ul meu.
                  Honda- nu am condus dar am inteles ca e o masina ok.
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • #84
                    Pai daca nu vrei anost in clasa amintita atunci dupa parerea mea ai 2 optiuni: noua Mazda 6 sau Honda Accord, fix in ordinea asta.
                    Dar pentru mine noua Mazda 6 nu se incadra in buget, iar Honda Accord nu avea motor de 2.0 dizal. Decat 2.2.
                    Oricum si BMW seria 3 2012 (F30) mi se pare misto, desi poate un pic mai anosta decat noua Mazda 6.

                    Comment


                    • #85
                      O masina super tare si non- anosta este Subaru Legacy.
                      Dar din pacate sunt destul de rare pe meleagurile noastre si f putine la vanzare.
                      Si Mazda 6 aia veche arata bine.
                      Passat ul de 160 cai nu mi se pare deloc anost
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #86
                        b6 e uratel, pe cuvant.
                        Insa ia ce iti pofteste inimioara. Nu este important sa faci cea mai buna alegere, cat e important sa fii convins de asta.

                        Comment


                        • #87
                          Astazi am facut testdrive cu Pug 508.- cutie automata 2.0 163 cai
                          Am ramas impresionat f placut, mai ales de motorul de 2.0 HDI 163 cai. Trage motorul ala super bine plus ca masina e un etalon de silentiozitate- pur si simplu nu iti dai seama ca esti intr un diesel (nu exista acel marait sacadat de tractor ca la TDI urile de 1.9 sau 2.0 sau HDI ul de 140 cai).

                          Ce mi-a placut
                          - Motorul - e f f silentios si trage f bine
                          - Antifonarea masinii- v am zis daca nu stii ca e diesel pur si simplu nu iti dai seama, e mai silentioasa ca benzinara mea
                          - Scaunele bine profilate
                          - Materiale de calitate la interior, interior frumos nu anost ca la Avensis, portbagaj mare, tinuta de drum buna, suspensiile filtreaza f bine gropile dar masina nu e barca
                          - Sistem audio f ok
                          - Pretul f bun: 23,000 EUR echipare Allure (cam tot ce ii trebuie)- redus 5,000 EUR (plus ca mai poti folosi si rabla)
                          Ce nu mi- a placut
                          - Suspensiile un pic zgomotoase la gropi
                          - Masina de test avea un greieras prin bord- reprezentantul vanzari zicea ca nu se aude intotdeauna su poate e ceva de la AC (dupa ce prima oara a zis ca e din boxe, l am pus sa inchida sustemul audio si tot se auzea )
                          - Volanul tragea putin dreapta (nu stiu dc e de la DN1- o fi inclinat- dar a mea nu trage). Masina avea 7,000 km.
                          Deformatie profesionala- am urmarit un pic si procesul vanzarii. A fost Ok overall, cu mici exceptii.
                          Gen m-a intrebat ce masina am eu. A zis ca a condus si el o Kia Ceed 1.4 si nu l-a impresionat cu nimic. (o regula de aur spune niciodata in procesul vanzarii sa nu critici concurenta). M am abtinut cu greu sa ii spun ca si eu am mers cu Pug 206 si Pug 107 si ambele mi se par niste porcarii de masini...m am rezumat in a I spune de greieras
                          A doua chestie naspa este ca dupa drive test el deja 'ma punea sa aleg culoarea' . Cand a auzit ca eu sunt in faza de testare si ca mai vreau sa merg si la alte marci, deja si-a pierdut interesul si mai avea un pic si imi zicea 'hai ca mai am o intalnire'.

                          In perioada urmatoare vreau sa testez si Passat ul, C5 ul, Subaru Legacy, Mazda 6.
                          Din pacate...sau ma rog...din fericire sunt f aproape sa inchei o afacere imobiliara, asa ca anul asta daca imi iese nu mai schimb masina.
                          Last edited by eugenmanea; 12 April 2014, 19:09.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #88
                            Revin cu un 'avion' pe bune
                            Mi s-a ivit ocazia sa cumpar un Saab 9-5 Aero 2.3 benzina 260 cai iar la kick down ajunge la 300 cai.
                            Masina este un pic vechiuta- Dec 2006, dar e tipla- are 56,000 km reali, carte service, in ultimii 3 ani a mers 1,000 km si a fost tinuta in garaj. (singurele zbenghiuri sunt pe aripa dr spate unde a cazut o scara pe masina si i a facut 2 zgarieturi).
                            Este full option cu piele crem, ventilatie in scaune, xenon pilot oglinzi ce se pliaza..super sistem audio...ce sa mai o bijuterie nu altceva si e ultimul model inainte sa isi bage GM ul coada si sa scoata 9-5 pe sasiu de Opel.(a costat vreo 45,000 EUR de noua)

                            Problemele ar fi urmatoarele:
                            - Eu acum chiar nu am niciun ban- mi-a promis ca mi-o pastreaza pn la anu' (e un prieten)
                            - Impozit - vreo 800 lei pe an la prima strigare- Dumnezeu stie ce ne mai pregateste Pontacu
                            - Consuuuuuuum - din ce am inteles ia cam 10% pe autostrada. Si aici trebuie sa ma interesez cat de pretabil e acel motor turbo ptr GPL
                            - CASCO- aici am o mare problema- am primit o oferta de la Groupama de... 1,800 EUR PE AN!!!! WTF??!!! Trebuie sa mai sap- maxim 600 eur as da altfel nu ma complic ptr ca eu nu o tin fara CASCO
                            - taxa de prima inmatriculare cam 3,000 EUR- dar o las pe numele proprietarului.

                            Ce stiti de Saab?
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #89
                              Masini bune/foarte fiabile, dar cu o istorie recenta sa zic asa tumultoasa (prag de faliment parca acu vreo 3-4 ani, vanduta, revanduta) .

                              Dar problemele reale sunt la tine cred, adica nu prea ti-o permiti.

                              Comment


                              • #90
                                Eugen, cati bani dai pe ea?

                                Acum doi ani ma convinsese un prieten sa-i cumpar masina - identica cu asta a ta, doar ca era din 2003. Masina a fost cumparata de noua de tatal lui, avea 130k la bord, cu carte service si de vreun an statea pe dreapta; o mai scoteau din cand in cand la plimbari scurte. A tinut-o o gramada de timp la vanzare; toti cei care veneau s-o vada ziceau ca daca nu avea cutie automata o luau. Masina avea multe becuri aprinse in bord - necesita o diagnoza - iar el zicea ca n-are timp sa umble cu ea.
                                Zicea ca mi-o da cu 3000E sau schimb cu Logan-ul meu pentru ca avea nevoie s-o bage la munca pe firma. Dotari avea cam tot ce se putea (inclusiv piele si trapa).
                                A zis ca mi-o lasa o saptamana de proba, sa vad daca imi place si eventual sa ma duc cu ea prin service-uri sa o verifice sa nu cumva sa cred ca ma pacaleste.
                                Dupa 200 km de mers prin oras i-am dus-o inapoi si i-am zis sa se spele cu ea pe cap. Consum de 17-18 l/100km in oras, in conditiile in care Logan-ul meu consuma 9-10 l/100km?!

                                E o masina buna, fiabila, bla bla, dar treaba e ca nu prea gasesti meseriasi care sa-si bage nasul in ea, iar cu piesele after market e cam nasol, pentru ca nu prea se gasesc.

                                Asadar, daca iti permiti consumul exagerat de mare pentru ce stie sa faca (in opinia mea) si service-ul la reprezentanta, da, merita. Daca nu, nu.

                                A luat-o pana la urma alt prieten, a tinut-o 6 luni si a vandut-o, exasperat de consum.
                                Last edited by vitriol; 16 July 2014, 19:33.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google