Fiabilitate Masini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eugen, ma regasesc si eu in situatia ta.
    Inca de anul trecut am luat hotararea sa schimb masina cu o compacta.
    Pentru ca de japoneza pe care o doream eu (adica honda civic) nu ma puteam apropia datorita pretului, inevitabil am ajuns la tripleta germana golf-focus-astra.
    Dupa foarte multa munca de informare pe forumuri, si mai multe teste cu diverse modele/motorizari ale tripletei de mai sus am reusit sa elimin astra.
    Lupta intre focus si golf a fost foarte dura si de lunga durata, insa in cele din urma a castigat golful, ce-i drept intr-o mare masura si datorita parerii sotiei.
    Si eu am masina de serviciu o octavia II din 2007 (aceeasi platforma cu a golfului V) si este totusi o masina foarte OK.
    Acum ramasese motorul....Pana la urma se pare ca a iesit castigator motorul de 1,6 MPI care a castigat lupta fata de 1,6 FSI tot datorita fiabilitatii legendare.
    Cred ca au trecut aproape doua luni de zile de cand oscilez zilnic intre MPI si FSI.
    Mi-am facut cont pe vwforum si vorbeam cu posesorii motoarelor in cauza: ba azi FSI era cel mai tare: trage, impinge, suna frumos, consuma putin, etc.. ba a doua zi se balbaie, se aprind martorii din bord, sare distributie de la punct cu toate ca e pe lant, maraie, paraie, etc.
    Pana la urma am ales MPI, pentru ca ala macar e constant: consuma mai mult, e mai puturos, insa cel putin merge cu orice fel de benzina si...merge, merge, merge.
    Ce vreau sa spun e ca totul e relativ cu motoarele si masinile astea, depinde de norocul fiecaruia, insa cel mai important e sa te simti bine in masina.
    Condu mai multe modele si opreste-te la cel care iti vine ca o manusa, la masina in care te simti natural si din care nu iti mai vine sa te dai jos.
    La mine asta a fost golful.....la urma urmelor am inteles de ce clasa compacta se numeste totusi clasa golf si de ce masina asta e considerata regele compactelor.
    Asta o spune un infocat anti-VAG, cum eram eu inainte.
    Insa VAG-urile astea sunt ca o pereche de pantofi vechi si comozi: nu arata iesit din comun, sunt banale, sunt plictisitoare, sunt cum vrei, insa atunci cand incalti pantofii sau conduci masina nu iti mai vine sa ii dai jos sau sa te dai jos.....intelegi ce spun
    Asa ca daca iti place passatul.....pe ala trebuie sa-l iei.
    Ca poate va exploda motorul 1,8 TSI sau poate nu...nimeni nu stie.
    Ce e sigur: cu orice masina vei avea probleme, insa cu o masina pe care o iubesti treci mai usor peste ele.
    Asa am ajuns eu din anti-VAG amator de VAG
    Asta spun acum, poate ca daca as fi incercat si modele din seria audi-bmw-mercedes, preferintele mele s-ar fi schimbat spre alta marca din cele de mai sus.
    Sper ca nu te-am incurcat mai tare.
    O seara buna!
    Last edited by mariusnicolae; 24 March 2014, 23:30.

    Comment


    • #32
      Originally posted by eugenmanea View Post
      Foarte interesant Passatul asta! E cumva 1.8 turbo de pe A4?

      Comment


      • #33
        @Marius- nu m-ai incurcat deloc si esti in asentiment cu mine: cel mai important este sa te simti tu bine in masina pe care ti-o cumperi...restul e can can.
        Am o colega la munca cu Golf 1.6 benzina- din 2007 de cand a luat o pana acum nu i-a schimbat absolut nimic neprevazut.

        PCH eu sunt la inceput cu sapatul despre VAG uri si motoarele lor dar - da- din cate stiu eu...exista un singur 1.8 TFSI de 160 cai.
        Pare ok si vanzatorul- se vede clar ca masina nu e pregtita pentru vanzare (numai cand te uiti la jegosenia de pres ).
        Ideea e ca nu am bani disponibili acum- ar trebui sa o vand pe a mea super repede si nu cred ca am prea mari sanse.
        Si oricum trebuie sa mai sap despre aceste motoare. Ce vroiam sa subliniez- este ca gasesti masini cu putini kilometri in bani ok- benzinare.
        Sunt foarte multe multinationale mai ales banci care isi iau masinile pe benzina si le vand dupa 4-5 ani.
        Last edited by eugenmanea; 25 March 2014, 00:00.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #34
          Originally posted by Kojak View Post
          omu' nu vrea vito, inca n-are familie asa de numeroasa din ce am inteles...da' nu se stie niciodata, e bine gandesti in perspectiva

          eu l-am luat cu locuri,dar il folosesc pentru mobila iar scaunele le pun doar cand plecam in excursii,dar vreau sa zic in general ca eu unu pe viitor as alege tot un mercedes..sunt foarte confortabile,silentioase,placute la condus..sincer in scaunele din spate din vito stau mai bine decat in cele de logan..
          Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
          Cine este interesat ma poate contacta pe privat
          sigpic

          Comment


          • #35
            Chevrloet cruze e la fel de american cum e opelu, e o koreenarie la fel cum e si kia, doar ca mai low cost.
            Injectie directa de benzina nu as lua neam, mai ales la SH. Un Mercedes GLK saucum naiba se cheama SUvulala mai mic nu te intereseaza? In afara de pompe de apa erau destul de ok, si alea le schimba Merc pe banii lor din ce am auzit.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #36
              Da e interesant si ala- ce motor recomanzi?
              Am o mica retinere vis a vis de Mercedes deoarece am un prieten care lucreaza la garantii Mercedes si zicea ca in ultimul timp e cam jale- Mercedes a cam lasat garda jos la calitate.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #37
                Am un foarte bun prieten care deţine o Skoda Octavia 2 FL, maşină cumpărată de nouă (iunie 2011), motorizare 1,8 TSI, 160 Cp!

                ÃŽn general este foarte mulţumit de maşină, pe care o foloseşte mai mult în Week-end şi mai ales în concedii (mai deţine un Renault Megane 1,4 16V, 100 Cp pentru "frecuşul" zilnic). Motorul este mai mult decât suficient pentru infrastructura de la noi, puternic, bine echilibrat şi prin prisma cilindreei (nu este aşa de forţat), trage încă de la 1.500 Rpm şi parcă nu oboseşte niciodată!
                Am condus şi eu maşina lui vreo 70 de kilometri pe o porţiune din A2 şi până în Drumul Taberei şi pot spune că te dai jos din maşină cu un zâmbet mare pe faţă!

                Singurul impediment al acestei motorizări (şi din câte am înţeles este cam tendinţă generală pentru TSI-uri) este consumul de ulei.
                La 12.000 de kilometri i s-a aprins prima dată în bord becul de ulei, a verificat joja şi nivelul de ulei era sub minim, a completat cu exact 1 litru. După 6.000 de kilometri a mai completat cu 500 ml, consumul de ulei fiind stabilizat momentan la aceste valori!

                ÃŽn rest maşina merge perfect, motorul îşi face cu prisosinţă datoria, amicul meu este în continuare entuziasmat de ce depăşiri poate să facă (cum spune el în treapta a III-a este rachetă), iar în prezent are parcurşi cu Octavia în jur de 25.000 de kilometri.

                Comment


                • #38
                  Era prin autobild un test de fiabiltate si cu ala, parca 2,2 diesel era ok, sau mai ok decat X1. Ma gandesc ca poate gasesti o masina SH la un dealer Mercedes, cu garantie de masina de ocazie pe motor si cutie 1 an.
                  Hyunday I40 nu-ti place? Designul e super misto, la habitabilitate nu stiu cum e.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #39
                    Mda m-am uitat un pic pe autovit si sunt extrem de scumpe GLK urile. Masini cu peste 100,000 km costa in jur de miim 20,000 EUR.

                    Suna bine 1.8 TSI ul asta. Poate ajung intr un weekend la un test drive. Cam ciudat cu uleiul... totusi consuma cam mult ulei.
                    Referitor la Hyundai- da e o masina frumoasa. Dar parerea mea personala hiba majora la masinile coreene este directia. Cel putin la ultimele modele Hyundai Kia au zbarcit o rau cu acest buton City/ Sport/ Standard- toti se vaita ca e foarte artificiala directia.
                    Cel putin la a mea directia e OK (se intareste la viteza), dar e sub Renault Megane Coupe- ce am mai condus eu in 2 usi.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #40
                      Lancer x nu iti place?
                      Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                      Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Lancer X masina de familie? hmmmmmm. Plus ca la interior e cam spartan.
                        Ar mai fi Nissan Qashqai dar am eu o vaga impresie ca e mic portbagajul- nu stiu cum se prezinta la finisaje.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #42
                          Eu as lua un Citroen C5 break. Si mi-as pastra 10.000 euro pentru alte lucruri
                          BMW-ul are intretinerea scumpa, si trebuie sa te duca buzunarul sa o faci, altfel plangi.
                          Eu am platit pentru schimb ulei motor, cutie, filtre si placute, 3200 lei. Si asta la un service unde nu am avut adaos comercial.

                          De ce C5 break ori berlina:
                          - exceptional de frumoasa
                          - fiabilitate
                          - o masina careia nu-i cedeaza picioarele
                          - optiuni demne de masini premium
                          - un confort la rulare deosebit!

                          Deci, de ce sa dai 15.000 euro pe una similara, doar ca-i bine cotata de piata si de cocalarii din Romania?
                          eu as da mai putin, si mi-as pastra acei bani pentru alte lucruri.
                          Sa iei o masina SH cu 15.000 euro, trebuie sa produci in jur de 3000-4000 euro pe luna.
                          Daca faci asta, atunci ia-o, si nu te doare capul.
                          Produci mai putin - uita-te in ograda masinilor de pana in 10.000, unde C5 este cea mai buna varianta.

                          Comment


                          • #43
                            Asta era urmatoarea mea intrebare: dar de duetul Peugeot 407- Citroen C5 ce ziceti?
                            Eu 1 stiu asa: frate miu a avut 407 140 cai diesel de nou si s-a lasat cu jale si injuraturi.
                            L a vandut la 20,000 km dar pana atunci
                            - a schimbat turbina
                            - a schimbat nu stiu ce sincroane pe la cutie si alea cu galagie ca nu vroiau sa le schimbe pe garantie (dimineata iarna nu intra decat in vitezele 1-2)
                            - s-au blocat usile cu motorul pornit cand a iesit pana afara la munte de a fost nevoit sa apeleze la un prieten sa ii aduca cheia de rezerva din B
                            - cand a vandut o se aprindea iar becul ala care semnaleaza o problema la turbina.
                            However- inclin sa cred ca a avut el super ghinion de o masina facuta vineri seara... Stiu ca HDI urile sunt destul de fiabile plus ca sunt prezente si pe Volvo si pe Ford daca nu ma insel.
                            De altfel masina super super misto- cu piele crem... parca plutea la 200 la ora, insonorizare super- mi-a placut mult de tot.
                            La C5 nu prea stiu cum sta cu suspensiile alea complicate.

                            @Cezar eu zic ca exagerezi un pic cu 3- 4,000 EUR ptr o masina de 15K.Bine- depinde si ce cheltuieli adiacente ai gen chirie , daca te duci des la restaurant etc.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #44
                              Deci sa schimbi turbina la 20.000 km masina luata de noua + probleme la cutie scuza-ma ca spun asta dar nu te cred.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by eugenmanea View Post
                                - s-au blocat usile cu motorul pornit cand a iesit pana afara la munte de a fost nevoit sa apeleze la un prieten sa ii aduca cheia de rezerva din B
                                Nu era mai simplu si mai ieftin sa sparga un geam decat sa-si consume toata motorina din rezervor asteptand + cheltuielile si drumul prietenului din B pana la munte cu cheile de rezerva?
                                Zic si io, ca idee...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google