Eugen, ma regasesc si eu in situatia ta.
Inca de anul trecut am luat hotararea sa schimb masina cu o compacta.
Pentru ca de japoneza pe care o doream eu (adica honda civic) nu ma puteam apropia datorita pretului, inevitabil am ajuns la tripleta germana golf-focus-astra.
Dupa foarte multa munca de informare pe forumuri, si mai multe teste cu diverse modele/motorizari ale tripletei de mai sus am reusit sa elimin astra.
Lupta intre focus si golf a fost foarte dura si de lunga durata, insa in cele din urma a castigat golful, ce-i drept intr-o mare masura si datorita parerii sotiei.
Si eu am masina de serviciu o octavia II din 2007 (aceeasi platforma cu a golfului V) si este totusi o masina foarte OK.
Acum ramasese motorul....Pana la urma se pare ca a iesit castigator motorul de 1,6 MPI care a castigat lupta fata de 1,6 FSI tot datorita fiabilitatii legendare.
Cred ca au trecut aproape doua luni de zile de cand oscilez zilnic intre MPI si FSI.
Mi-am facut cont pe vwforum si vorbeam cu posesorii motoarelor in cauza: ba azi FSI era cel mai tare: trage, impinge, suna frumos, consuma putin, etc.. ba a doua zi se balbaie, se aprind martorii din bord, sare distributie de la punct cu toate ca e pe lant, maraie, paraie, etc.
Pana la urma am ales MPI, pentru ca ala macar e constant: consuma mai mult, e mai puturos, insa cel putin merge cu orice fel de benzina si...merge, merge, merge.
Ce vreau sa spun e ca totul e relativ cu motoarele si masinile astea, depinde de norocul fiecaruia, insa cel mai important e sa te simti bine in masina.
Condu mai multe modele si opreste-te la cel care iti vine ca o manusa, la masina in care te simti natural si din care nu iti mai vine sa te dai jos.
La mine asta a fost golful.....la urma urmelor am inteles de ce clasa compacta se numeste totusi clasa golf si de ce masina asta e considerata regele compactelor.
Asta o spune un infocat anti-VAG, cum eram eu inainte.
Insa VAG-urile astea sunt ca o pereche de pantofi vechi si comozi: nu arata iesit din comun, sunt banale, sunt plictisitoare, sunt cum vrei, insa atunci cand incalti pantofii sau conduci masina nu iti mai vine sa ii dai jos sau sa te dai jos.....intelegi ce spun
Asa ca daca iti place passatul.....pe ala trebuie sa-l iei.
Ca poate va exploda motorul 1,8 TSI sau poate nu...nimeni nu stie.
Ce e sigur: cu orice masina vei avea probleme, insa cu o masina pe care o iubesti treci mai usor peste ele.
Asa am ajuns eu din anti-VAG amator de VAG
Asta spun acum, poate ca daca as fi incercat si modele din seria audi-bmw-mercedes, preferintele mele s-ar fi schimbat spre alta marca din cele de mai sus.
Sper ca nu te-am incurcat mai tare.
O seara buna!
Inca de anul trecut am luat hotararea sa schimb masina cu o compacta.
Pentru ca de japoneza pe care o doream eu (adica honda civic) nu ma puteam apropia datorita pretului, inevitabil am ajuns la tripleta germana golf-focus-astra.
Dupa foarte multa munca de informare pe forumuri, si mai multe teste cu diverse modele/motorizari ale tripletei de mai sus am reusit sa elimin astra.
Lupta intre focus si golf a fost foarte dura si de lunga durata, insa in cele din urma a castigat golful, ce-i drept intr-o mare masura si datorita parerii sotiei.
Si eu am masina de serviciu o octavia II din 2007 (aceeasi platforma cu a golfului V) si este totusi o masina foarte OK.
Acum ramasese motorul....Pana la urma se pare ca a iesit castigator motorul de 1,6 MPI care a castigat lupta fata de 1,6 FSI tot datorita fiabilitatii legendare.
Cred ca au trecut aproape doua luni de zile de cand oscilez zilnic intre MPI si FSI.
Mi-am facut cont pe vwforum si vorbeam cu posesorii motoarelor in cauza: ba azi FSI era cel mai tare: trage, impinge, suna frumos, consuma putin, etc.. ba a doua zi se balbaie, se aprind martorii din bord, sare distributie de la punct cu toate ca e pe lant, maraie, paraie, etc.
Pana la urma am ales MPI, pentru ca ala macar e constant: consuma mai mult, e mai puturos, insa cel putin merge cu orice fel de benzina si...merge, merge, merge.
Ce vreau sa spun e ca totul e relativ cu motoarele si masinile astea, depinde de norocul fiecaruia, insa cel mai important e sa te simti bine in masina.
Condu mai multe modele si opreste-te la cel care iti vine ca o manusa, la masina in care te simti natural si din care nu iti mai vine sa te dai jos.
La mine asta a fost golful.....la urma urmelor am inteles de ce clasa compacta se numeste totusi clasa golf si de ce masina asta e considerata regele compactelor.
Asta o spune un infocat anti-VAG, cum eram eu inainte.
Insa VAG-urile astea sunt ca o pereche de pantofi vechi si comozi: nu arata iesit din comun, sunt banale, sunt plictisitoare, sunt cum vrei, insa atunci cand incalti pantofii sau conduci masina nu iti mai vine sa ii dai jos sau sa te dai jos.....intelegi ce spun
Asa ca daca iti place passatul.....pe ala trebuie sa-l iei.
Ca poate va exploda motorul 1,8 TSI sau poate nu...nimeni nu stie.
Ce e sigur: cu orice masina vei avea probleme, insa cu o masina pe care o iubesti treci mai usor peste ele.
Asa am ajuns eu din anti-VAG amator de VAG
Asta spun acum, poate ca daca as fi incercat si modele din seria audi-bmw-mercedes, preferintele mele s-ar fi schimbat spre alta marca din cele de mai sus.
Sper ca nu te-am incurcat mai tare.
O seara buna!
Comment