If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
sa nu ne hazardam si sa generalizam...astea-s cazuri izolate totusi. se intampla si la marcile cele mai de top.
cum bine zicea cineva p-acilea, e un fel de loterie chiar si cu masinile noi, mai ies si lozuri necastigatoare.
Era cam naspa sa vina fara geam iarna de la munte
Vorbesc foarte serior- nu ar avea rost sa mint (referitor la turbina).
Mai naspa e ca l-a lasat in drum spre Grecia asa ca pana in Grecia a mers cu maxim 90 la ora ca mai mult nu mergea.)
S_a dus in Grecia la reprezentanta i-au dat aia cu un spray a mers bine vreo 50 km si apoi iar cu maxim 90 )))))))
Oricum e un caz izolat zic eu- nu poti sa iei ca etalon in conditiile in care sunt atatea HDI uri cu sute de mii km .
Ma uit pe autovit si vad preturi f mari la Citroen C5- in jur de 13- 14K EUR la masini sub 80,000 km.
In banii astia prefer totusi Passat 1.8 tfsi.
Lodgy si tot ce este mai jos ca Kia sau in apropiere ca si clasa/ confort/ performante (Opel Astra, Chevy toate, Dacia toate, Ford Focus vechi, Golf- aceeasi clasa) nu intra in discutie- vreau upgrade no offence. Mai bine o pastrez pe a mea stiu cu ce se mananca, stiu ca am intretinut o...
La fel cum ies si avioanele cu motoare de peste 2,000
iti spun un singur lucru , Dacia a evoluat muuult cu noile generatii , asta nu inseamna ca se poate ridica la nivelul masinilor enumerate mai sus , poate nu la toate
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Dacia a evoluat raportat la ce-a fost in trecut.Spre ex acum avem navigatie din fabrica , esp , Bluetooth , comenzi pe volan , antifonare mai bunatot e ceva decat deloc
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Şi s-au scos:
- reglaj lombar scaun şofer
- buton impuls geam şofer
- lumină (bec) torpedou
- mochetă interior părţi laterale portbagaj
- jantele aliaj apar numai ca opţiune, chiar dacă ai comandat versiunea de top Laureate
- scumpire vopsea metalizată cu 60 de Euro faţă de Logan Ph2
Dacă mai sunt şi alte "omisiuni", rog colegii să completeze desfăşurătorul!
dap a evoluat si culmea a inceput sa scoata si masini frumoase. Sandelu Stepway e chiar frumos foc.
Totusi..mai e mult pana departe. Masina pe care o vreau trebuie sa fie peste actuala la toate capitolele si 'is a must' sa aiba
- xenon din fabrica
- pilot automat
- 5 stele la siguranta
Bine...ESP ABS nu le mai precizez ca deja sunt cam standard
Asta era urmatoarea mea intrebare: dar de duetul Peugeot 407- Citroen C5 ce ziceti?
Eu 1 stiu asa: frate miu a avut 407 140 cai diesel de nou si s-a lasat cu jale si injuraturi.
L a vandut la 20,000 km dar pana atunci
- a schimbat turbina
- a schimbat nu stiu ce sincroane pe la cutie si alea cu galagie ca nu vroiau sa le schimbe pe garantie (dimineata iarna nu intra decat in vitezele 1-2)
- s-au blocat usile cu motorul pornit cand a iesit pana afara la munte de a fost nevoit sa apeleze la un prieten sa ii aduca cheia de rezerva din B
- cand a vandut o se aprindea iar becul ala care semnaleaza o problema la turbina.
However- inclin sa cred ca a avut el super ghinion de o masina facuta vineri seara... Stiu ca HDI urile sunt destul de fiabile plus ca sunt prezente si pe Volvo si pe Ford daca nu ma insel.
De altfel masina super super misto- cu piele crem... parca plutea la 200 la ora, insonorizare super- mi-a placut mult de tot.
La C5 nu prea stiu cum sta cu suspensiile alea complicate.
@Cezar eu zic ca exagerezi un pic cu 3- 4,000 EUR ptr o masina de 15K.Bine- depinde si ce cheltuieli adiacente ai gen chirie , daca te duci des la restaurant etc.
Bre, eu ziceam cum o vad eu Daca imi iau masina SH de 17.000 euro trebuie sa produc atat ca sa nu ma doara capul de ea. Produc mai putin, incep sa-mi fac griji si ajung cu mai putin par ca oricum se va intampla ceva, candva.
Revenind la topic.
Nu-ti trebuie masina cu suspensii complicate, ci cea cu suspensie "metalica". Sunt extrem de confortabile.
Un C5, motorizat 2.0 hdi, sau 1.6 hdi (nu este motorizat precum ar parea), este o masina excelenta.
Uita de povestile cu 80.000 km. Majoritatea au 150.000. Cauta la un samsar sa ti-o aduca din Belgia. Acolo au multe optiuni, km ceva mai putini ca in Franta si masinile sunt intretinute corespunzator.
iti spun un singur lucru , Dacia a evoluat muuult cu noile generatii , asta nu inseamna ca se poate ridica la nivelul masinilor enumerate mai sus , poate nu la toate
A evoluat la pret, da. Ramane in continuare alternativa cea mai ieftina, cat de cat decenta.
Este foarte clar ce vinde Dacia si cat de bine s-a mulat pe nevoile sau pe ceea ce cred oamenii ca au nevoie.
Pana la urma nu Dacia este de vina, ci cei care o cumpara: vor sa arate a masina "straina" dar sa coste putin. IEFTIN si BUN nu exista, nu a existat si nu va exista vreodata!!!
Last edited by Cezar; 25 March 2014, 23:01.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment