Fiabilitate Masini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Cezar View Post
    Eu as lua un Citroen C5 break. ...
    ...
    - o masina careia nu-i cedeaza picioarele
    ...
    - un confort la rulare deosebit!
    Originally posted by Cezar View Post
    Nu-ti trebuie masina cu suspensii complicate, ci cea cu suspensie "metalica". Sunt extrem de confortabile.
    Confortul asta prea mare s-ar putea sa i se para un minus venind de pe Pro Cee'd.

    Suspensia "metalica" e mai putin predispusa la ruliu ca cea Hydractive 3+? E posibil sa fi fost setata pe confort la mine la test drive si pe asfalt sa fi trebuit sa modifc setarea.

    Recunosc ca pe drumurile de tara Hydractive 3+ este superba. "Metalica" n-am condus.

    Comment


    • #62
      Merci de sfat- dar eu prefer o masina care sa aiba sub 80,000 km. Da stiu ca sunt f multi tepari- dar masina nu o iau maine, am timp sa caut si na... cand o cumperi te mai uiti si dupa om. Un om normal la cap nu umbla prin service uri sa dea kilometri inapoi; plus ca dc o iei cu carte service si verificare in sistem la dealer... nu prea ai cum sa iti iei teapa.
      Anyway pentru moment ma gandesc la 2 posibilitati
      a) VW Passat 1.8 TFSI pana in 10,000 EUR si sa o pun pe GPL- asta in vara asta
      b) Ceva pe la 15- 17k BMW X1/X3 sau poate Mercedes C200 (am un coleg care si-a luat una din 2008 si e super multumit)- asta intr un an. Vreau sa strang banii cash ca m am cam saturat de credite.

      SI eu sunt de principiu ca trebuie sa iti iei masina pe care ti-o permiti- in sensul sa nu gafai dupa si sa te opresti la multe chestii gen calatorii etc doar ca sa faci revizia la BMW.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • #63
        Originally posted by madhorsefuzzy View Post
        Confortul asta prea mare s-ar putea sa i se para un minus venind de pe Pro Cee'd.

        Suspensia "metalica" e mai putin predispusa la ruliu ca cea Hydractive 3+? E posibil sa fi fost setata pe confort la mine la test drive si pe asfalt sa fi trebuit sa modifc setarea.

        Recunosc ca pe drumurile de tara Hydractive 3+ este superba. "Metalica" n-am condus.
        Nu... masina are ceva ruliu, insa ce conteaza cand ruleaza atat de bine?

        @eugen: mergi pe passat si lasa BMW-uri ca sunt scumpe la intretinere.
        1.8 tsi pe GPL este perfecta: suficienta putere, cu un cost minuscul.
        C200 benzina e un fas: consum mare, performante cucu, confort din parti si intretinere pe masura. Mie imi pare un esec masina aia.

        Legat de suvuri: uita de ele! daca nu ai ceva de carat mai mereu (catei, 2-3 copii, s.a.m.d., n-ai nevoie de ele). Ca sa simti ca merge bine, ai nevoie de un motor de cel putin 200 de cai. Sub, se simte fleasca. Eu am 270 si tot o simt lenesa.

        Vrei modelul asta de passat?
        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


        La un mondeo te-ai gandit?
        Last edited by Cezar; 26 March 2014, 00:09. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Dap. AM vazut si eu acel anunt- suna OK.(oricum pana la vara se da). Si poate pana in vara apare si ceva mai nout gen 2010 2011 chiar dc e mai scump.
          O sa merg intr un weekend sa fac un test drive cu un passat nou avand acest motor.
          Intre timp ma apuc de sapat pe net despre acest motor si cum se descurca pe GPL.
          Sotia vrea mai mult SUV-zice ca se simte mai in siguranta.
          Acum depinde si cate kilograme are SUV ul- daca are pe la 1700 kg nu cred ca e asa lesinat cu un 170 cai.
          Am facut test drive cu noul Kuga- dezamagire totala, masina avea peste 2 tone , 160 cai dar nu stiu unde ii tinea.
          Frate miu are X3 si pana acum e f incantat de el (bine...el l-a luat cu 4,000 km la bord).

          Mondeo nu imi place punct. Nu intrebati de ce- e o chestie de gust.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #65
            X5 are 2.2 t si 270 de cai.
            Cand ajungi pe la intalniri ti-l dau sa vezi cum este.
            Poate vedem diferit "lesinatura"

            Comment


            • #66
              Si mie mi se pare passatul alegerea mai buna dintre cele enumerate de Eugen.
              O posibila varianta ar mai fi skoda superb a doua generatie, incepand din 2008.
              Are acelasi motor de 1,8 TSI de pe passat dar banuiala mea e ca o poti gasi mai jos la pret decat passatul, sincer nu am verificat.
              Am avut ocazia sa calatoresc recent ca pasager cu un model 2010 insa pe motorina, motorul 2.0 TDI cu 170 de cai. Desi e cu filtru de particule, omul spune ca nu a avut probleme cu ea pana acum.....asta nu inseamna ca nu urmeaza sa aiba
              Personal, confortul pe care il ofera masina aia mi se pare foarte bun.

              Comment


              • #67
                Mda si mie imi place Superb ul dar e mai scump decat Passat
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #68
                  Despre Skoda Superb nu poţi spune decât că este o maşină "ministerială"!
                  Spaţiul interior este uriaş, iar confortul pasagerilor din spate dă impresia unei maşini construite pentru Directori sau Miniştri!

                  "Premiul “2008 Technobest“ acordat de către Clubul Jurnaliştilor Auto din Cehia pentru sistemul inovator TwinDoor. “Cea mai frumoasă maşină” Ã®n Polonia, “Cea mai bună maşină pentru companii“, în Croaţia, “Maşina anului 2008“, în Letonia şi “Cea mai bună maşină a anului 2008 pentru companii”, în Germania. Acestor distincţii din palmaresul Skoda Superb li se adaugă recentul „Großen Österreichischen Automobil-Preis”, un premiu decernat anual în Germania de către ARBÖ."
                  Åžtiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ÅŸtiri externe si interne în timp real, ÅŸtiri politice, ÅŸtiri economice, mondene, sociale si din sport.


                  Păcat că la noua generaţie de Superb, care din câte am înţeles va apare undeva în toamnă, au anunţat deja că vor renunţa la sistemul Twin Door (sistemul dublu de deschidere al portbagajului)!

                  Comment


                  • #69
                    1.8 TSI-ul este un motor ok.

                    Cele produse pana in saptamana 20/2010 sunt predispuse la probleme cu lantul de distributie (vezi acest TPI). Neglijarea acestui aspect are consecinte grave pentru motor

                    Motorul este destul de potent si foarte multa lume zice ca este detunat din fabrica. Majoritatea tunerilor ridica puterea (stage-1) la ~210CP si ~350Nm cuplu (si destui utilizatori au fost uimiti ca al lor motor pe dyno avea cam 175CP si nu 160CP)

                    Ceva informatii despre motor poti vedea aici.

                    Avand cuplul maxim de 250Nm intre 1500-4500RPM (80% din cuplu fiind disponibil de la 1250RPM) si puterea maxima intre 4500-6000RPM e destul de interesant de condus.

                    Eu am cam 31.000Km cu al meu si pana acum merge ok. E unul din putinele TSI-uri la care se recomanda benzina cu cifra octanica 91/95 (majoritatea sunt min. 95). Eu am incercat mai toate sortimentele de benzina de pe la noi (95 si 95+ de la diverse statii) si n-am observat nicio diferenta.

                    Oricum, sa-l iei la ~100.000Km si sa te astepti sa te duca pana la 200.000Km fara probleme mi se pare cam optimist sincer, dar tot ce e posibil. Eu sunt convins ca cel putin distributia asta pe lant o sa faca figuri mai devreme sau mai tarziu.

                    La viteze aproximativ legale, acest motor consuma decent atat urban cat si extra-urban. Daca te intereseaza economia in mod strict, eu as cauta un 1.6 TDI sau 2.0 TDI si nu as lua acest motor + GPL.

                    De ce zic sa nu-l pui pe gaz? Nu prea am vazut multi posesori de TSI-uri pe la noi avand GPL (mai ales 1.8 TSI). Poate merge 100% ok dar chiar vrei sa fii cobaiul service-ului? Incearca sa cauti pe cineva cu acest motor pe GPL si sa-ti zica ceva impresii. Motoarele cu injectie directa au oricum problema cu depuneri de calamina pe supape si se vorbeste chiar de instalarea unui filtru DPF pe ele. (esapamentul motoarelor cu injectie directa este afumat). De exemplu noul 1.8 TSI 180CP are atat injectie directa cat si injectie indirecta (probabil pentru a minimiza acest efect cu depunerea de calamina)
                    Last edited by wolffy; 30 March 2014, 01:47. Reason: Automerged Doublepost
                    Mazda 2 SkyActiv-G 90
                    ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

                    Comment


                    • #70
                      In sfarsit o parere pertinenta .Mercic.
                      O sa mai studiez problema cu GPL ul pe acest motor- teoretic GPL ul ar trebui sa ajute in problema calaminei- pentru ca in cazul GPL ului nu se depune (GPL ul arde mult mai complet).
                      Oricum eu vreau sa iau masina cam pana in 70,000 km si nu vad ce ce nu ar functiona corect cel putin 200,000 km.
                      Kia Proceed ul meu este tot pe lant- sunt colegi care au trecut de 200,000 km sau sunt pe acolo chiar si cu GPL si nu au avut nici cea mai mica problema. SI pana la urma pe la 150,000 dc chiar vrei sa dormi bine noaptea poti sa schimbi lantul si gata stai linistit.
                      EU 80% m am cam hotarat- peste 2 luni incep sa caut serios - o sa stau cu banu' la picior (pana in 10,000 EUR) si daca pica ceva fain- numai in acest caz- sa fiu pregatit- pentru ca apoi sa vand Proceed ul.
                      (ca o paranteza la Proceed nu am platit taxa inmatriculare- deci probabil ca voi ramane cu maxim 5,000- 5,500 EUR net altfel nu o dau deloc).

                      Eventual o sa ma uit si dupa o Jetta poate gasesc ceva mai nou- dupa 2010 in banii astia.
                      Ideea e ca 2.0 are o caruta de probleme- nu prea m-as baga- plus ca au multi kilometri- benzinarul il gasesti cu mult mai ieftin. Iar 1.6- nu stiu despre el dar pur si simplu nu as putea trece de la 126 cai pe 1290 kilograme la 105 cai pe 1,500 kg.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #71
                        Spor la cautari.

                        Vezi doar ca in Romania, Jetta si Golf cu 1.8 TSI sunt foarte putine spre deloc. Pe Golf si Jetta s-a pus motorul 1.4 TSI (cel cu compresor mecanic si turbo suflanta) de 160CP.

                        Sanse mult mai mari sa gasesti 1.8 TSI sunt pentru Seat Leon si Exeo, VW Passat si Passat CC, Skoda Octavia si Superb si Audi A4.

                        Cum am mai zis, daca tu cauti fiabilitate, recomandarea mea ar fi sa te indepartezi de grupul VAG. Din ceea ce vad eu pe forumul specific, rata cu care utilizatorii se intalnesc cu anumite probleme specifice, este alarmanta. (de ex. din ~5 posesori de 1.8 TSI ce s-au afirmat pe forum ca au depasit 50.000Km, au schimbat si pompa de apa (care este 1200 RON) iar un schimb de distributie trece de 4000 RON),
                        Last edited by wolffy; 30 March 2014, 06:55.
                        Mazda 2 SkyActiv-G 90
                        ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

                        Comment


                        • #72
                          Daca singura problema ar fi o pompa de apa de 1,200 lei nu mi se pare asa un mare bai. Va tin la curent cu ce gasesc.
                          Am fost la un service multi brand cu Polo al unei prietene. Cat am stat acolo venise un nene cu un Astra H - i se stricase nu stiu ce pe la pedala de frana sau ambreiaj (nu am inteles exact).
                          Ansamblu pedale frana plus ambreiaj (nu se gasesc separat)- 2,000 lei!!
                          Cand sa plec venise un grec cu un Mercedes- ii curgea pe la pompa de apa.
                          Am vreo 2 prieteni cu Skoda Octavia 1.9 TDI. Pe la 60,000 km amandoi au fost nevoiti sa schimbe nu stiu ce bucse pe la suspensie ca troncanea masina- cost aprox 2,000 lei cu tot cu revizia aferenta (deci cam 1,200 lei).
                          Masina perfecta nu exista- important e ca problemele sa nu fie dese si sa iti dea de veste din timp- sa nu te lase in drum ca asta e cel mai suparator.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #73
                            Asta mi se pare o masina adevarata:
                            Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.


                            A avut frate miu la un moment dat una de serviciu si mi- a placut f f mult!
                            Din pacate consuma ca un benzinar...plus ca valoarea de revanzare tinde catre 0.
                            Plus impozitul care e cam 900 lei pe an
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #74
                              Imi zicea un prieten ca a facut test drive cu Peugeot 508 si i s-a parut f tare- chiar mai misto decat Audi A4 la unele capitole.
                              Am vazut ca au super reduceri- in jur de 5,000 EUR. Cu 22,000 EUR iti iei Peugeot 508 2.0 163 cai diesel cu dotati de sta matza in coada.

                              Sambata ma duc sa fac si eu un test drive.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • #75
                                Are un interior foarte elegant, tinde spre premium.
                                Dar exteriorul lasa mult de dorit, comparativ cu interiorul, a nu se intelege ca-i nasol.
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google