Fiabilitate Masini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    7,000 eur cere pe ea.
    Consumul nu e mare pentru 2.3 260 de cai...gandeste te totusi ca sunt 260 cai la care se adauga 40 cand ii dai blana!!
    Cobalcescu e reprezentanta Saab si am inteles ca sunt niste mecanici f ok!

    Masina nu e de oras..o chinui in B- asta e masina sa calatoresti cu ea muuult (are niste scaune incredibile)- si eu fii sigur ca dc o iau o pun pe GPL.
    Dc imi ia 11% GPL afara e f ok.

    Ca si ampatament- dimensiuni- este in clasa cu Audi A6. Din cate stiu eu si A6 consuma binisor.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #92
      Daca o iei la anul ii mai faci casco un an ca in principiu firmele de asigurari nu fac casco la masini de peste 10 ani. Sau o sa te coste mult.
      Saab a disparut de tot asa ca nu o sa mai scapi de ea, daca o mai tii cativa ani nu o mai cumpara nimeni.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • #93
        Eu zic ca e foarte tare la 7000 de euro daca are kilometrii reali. Saab e o masina excelenta ca fiabilitate, cu o tinuta de drum foarte buna si nu in ultimul rand e o masina suedeza ceea ce inseamna ca e foarte sigura in caz de accident. Are unchiul meu una diesel de vreo 4 ani si nu l-am auzit de probleme. Singurul dezavantaj cu Saab e ca nu prea sunt mecanici care sa se priceapa si pentru orice trebuie sa mergi la reprezentanta unde e putin scump ca la orice reprezentanta.

        Comment


        • #94
          Originally posted by vitriol View Post
          Dupa 200 km de mers prin oras i-am dus-o inapoi si i-am zis sa se spele cu ea pe cap. Consum de 17-18 l/100km in oras, in conditiile in care Logan-ul meu consuma 9-10 l/100km?!

          .
          Vitriol- se poate incadra fraza asta la perle...

          Si eu din cand in cand mai conduc Touaregu' de 3.2 benzina pe GPL al sefului meu, iti dai seama ca ma fac de rasu curcilor sa ma duc la el sa ii dau masina si sa ii spun : domne' e un kkt de masina Touaregu' asta de 3.2 consuma 18-20 de litri de gaz. Problema nu e masina, ci faptul ca tu nu ti-ai fi permis-o. Sa inteleg ca in toata afacerea asta, loganul e mai bun pentru ca papa mai putina benzina ...


          Eugenmanea- ia in calcul sa nu ii faci Casco, si + GPL si dupa vezi daca ti-o permiti. Masina e senzatie...

          Ca dezavantaj ar fi intradevar lipsa pieselor aftermarket, dar daca are 50-60 de mii de km ce ar putea sa se defecteze la o astfel de masina ?Mai nimic...

          Si acum sa o zicem pe aia dreapta... nu poti sa rulezi "Like a Bo$$" fara sa bagi banuti pe masura. E clar ca asa ceva nu e pentru oricine, nu poti sa castigi 1500 de ron pe luna si sa emiti pretentii la asa ceva....
          Last edited by Drogas; 17 July 2014, 10:29.

          Comment


          • #95
            Originally posted by Drogas View Post
            Vitriol- se poate incadra fraza asta la perle...

            Si eu din cand in cand mai conduc Touaregu' de 3.2 benzina pe GPL al sefului meu, iti dai seama ca ma fac de rasu curcilor sa ma duc la el sa ii dau masina si sa ii spun : domne' e un kkt de masina Touaregu' asta de 3.2 consuma 18-20 de litri de gaz. Problema nu e masina, ci faptul ca tu nu ti-ai fi permis-o. Sa inteleg ca in toata afacerea asta, loganul e mai bun pentru ca papa mai putina benzina ...
            Mai citeste o data ce am scris mai jos.

            Originally posted by vitriol View Post
            E o masina buna, fiabila, bla bla, dar treaba e ca nu prea gasesti meseriasi care sa-si bage nasul in ea, iar cu piesele after market e cam nasol, pentru ca nu prea se gasesc.

            Asadar, daca iti permiti consumul exagerat de mare pentru ce stie sa faca (in opinia mea) si service-ul la reprezentanta, da, merita. Daca nu, nu.
            Pentru informatia ta, inainte de Logan am avut o Vectra B 2.5 V6, care se apropia de Saab-ul ala la consum. Eu aveam roti de vara si roti de iarna - iar rotile de vara erau pe 17" - spre deosebire de tine care o arzi ca mergi vara cu anvelope de iarna pentru ca ai mai vazut in trafic la altii si e ok sa mergi asa.

            Asa ca da-te jos de pe piedestal pentru ca nu faci decat sa-ti pui in evidenta frustrarile.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #96
              E clar, voi chiar nu puteti discuta obiectiv despre masini...

              Ce treaba au anvelopele mele in discutia asta?

              Tu singurel ai concluzionat dupa 200 de km ca Saab are un consum 17-18% ceea ce era de inteles inca din capul locului fara a te sui la bord, si ai dat-o inapoi din acest motiv (respectiv citez "sa se spele pe cap cu ea" ) in conditiile in care tu dadeai doar un logan la schimb ... Am eu o problema? Sau mi se pare ca ai dat cu piciorul la "ditamai afacerea"


              Eu ma bucur foarte tare cand cineva cunoscut sau necunoscut, isi depaseste conditia prin forte proprii si se urca pe un "piedestal" - bravo lui asta inseamna ca se poate. Eu in acest moment caut alt piedestal mai mare, daca voi reusi sau nu o sa vad, oricum asta e o alta discutie.

              Eugenmanea- daca iti permiti masina, go for it, oricum se vor gasi multi sa iti spuna ce logan nou chel+ AC iti cumparai cu aceiasi bani, si deja celebrele clisee " ai masina noua, ai garantie, mirosul de plastic nou ..."

              Comment


              • #97
                Da` pe ce piedestal esti Drogas?! un a4 de 15 ani crezi ca te face vreo valoare in ochii cuiva? nici vorba! te faci singur de ras, exact cum spuneam acum vreo 2 zile!
                ai atitudinea clasica de manelist: pumnii mei are valoare!
                Keep walking...

                Comment


                • #98
                  Nu amice, tu mi-ai zis mie ca nu mi-o permiteam, dar ti-am aratat ca nu de permis era vorba aici, ci de faptul ca n-am nevoie de o masina care sa consume dublu, atata vreme cat eu fac 90% din km in Bucuresti. Am zis ca are un consum "exagerat de mare pentru ce stie sa faca", in condiile in care Darkside mergea tot cu acelasi consum in Bucuresti si avea motor de 5.7.

                  Cred ca am expus destul de obiectiv problema:
                  Originally posted by vitriol View Post
                  E o masina buna, fiabila, bla bla, dar treaba e ca nu prea gasesti meseriasi care sa-si bage nasul in ea, iar cu piesele after market e cam nasol, pentru ca nu prea se gasesc.

                  Asadar, daca iti permiti consumul exagerat de mare pentru ce stie sa faca (in opinia mea) si service-ul la reprezentanta, da, merita. Daca nu, nu.
                  doar ca tu ai interpretat ca "nu mi-o permit".

                  Eu n-am avut neobrazarea sa-ti spun ca tu nu-ti permiti masina pe care o ai, cand te plangeai ca "aolo, ma lasa bateria in iarna" si tot o schimbai cu cea de pe masina tatalui tau ca sa treci iarna, sau cand spuneai ca mai bine cumperi niste anvelope de iarna sh in loc sa cumperi doua seturi noi de anvelope, dar o fac acum.

                  Originally posted by Drogas View Post
                  Eu ma bucur foarte tare cand cineva cunoscut sau necunoscut, isi depaseste conditia prin forte proprii si se urca pe un "piedestal" - bravo lui asta inseamna ca se poate. Eu in acest moment caut alt piedestal mai mare, daca voi reusi sau nu o sa vad, oricum asta e o alta discutie.
                  Atunci inseamna ca mie mi-a scazut valoarea cand m-am dat jos dintr-un V6 cu 170cp (cu piele, trapa si climatronic) si m-am urcat intr-un Logan de 75cp.
                  Last edited by vitriol; 17 July 2014, 14:30.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #99
                    GPl la motorul ala turbo cu presiune mare= viata foarte scurta a turbinei datorita temperaturilor crescute. Se poate, insa montatul si reglajul sunt mare finete si nu garanteaza nici sfantu ca nu prajesti turbina.
                    Last edited by einstein1984; 17 July 2014, 16:19.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Piedestal
                      Mi-o fur, dar nu m-am putut abtine )))
                      sigpic
                      !

                      Comment


                      • Piese aftermarket nu se gasesc, insa prin autobild zicea ca nici alea de origine nu mai sunt asa pe toate drumurile.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Deci ca sa facem lumina... pur si simplu nu poti compara Saab 9-5 cu Loganul- Saab 9-5 concureaza direct cu Audi A6 (nici macar cu A4 sau Skoda Superb).
                          Masina e de vis- suta in 6.9 secunde, din ce am mai citit pana in 90 la ora e mai rapida decat Porsche 911.- dar ptr mine asta chiar nu e important din partea mea as fi preferat sa fie diesel de 150 cai.
                          La nivel de sf lui 2006 are dotari pe care nu le au nici acum masinile din gama Renault Kia Hyundai Ford - adica masini medii: system audio (imi scapa numele dar e....fenomen cum se aude.), scaune reglabile electric cu memorie, piele crem, ventilatie in scaune, pe spate bancheta incalzita...pur si simplu masina de WOW!
                          Daca nu renovam apartamentul care cred ca mi- a mancat 5 ani din viata si economiile pe 1 an- masina era deja in fata blocului
                          Sunt constient ca imi cumpar masina 'pe viata' - una la mana ca taxa prima inmatriculare e 3,000 EUR, 2 la mana deja e vechiuta.
                          Dar..ca sa iau o masina care sa aiba dotarile, kilometri si confortul SAAB ului trebuie sa dau in jur de 20K - ptr o SH nu noua- la care in 5 ani pana o vand sigur pierd 7,000 EUR.
                          Asa la asta sunt siiigur de kilometri, (prietenul meu chiar mi-a zis ca imi da garantie pentru vicii ascunse, o tin 4- 5 ani si asta e... o vand pe 1,000 EUR.
                          La 56,000 km nu prea vad ce ar putea crapa...
                          Singurul impediment e CASCO (si banii deocamdata )- dar trebuie sa mai sap. Un prieten si-a luat un Volvo S40 din 2007- la fel superba masina. Groupama I- a cerut 1,500 EUR. Si a facut la Credit Europe Insurance cu 2,800 RON.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Daca ai bani de benzina... da-i bataie. Masina este misto, desi atata putere pe o tractiune fata....
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Eugen, cred ca va fi socul vietii tale sa "te dai jos" dintr-un consum de 12% gpl in 17-18% benzina ...
                              Parerea mea e ca masina e bomba, merita toti banii insa nu e de utilizat zilnic, pur si simplu in 25-30K km consumi cam cat ai dat pe ea, ori daca faci pe an ~15.000 rulaj mediu si marea majoritate in Bucuresti ... nu prea suna bine.

                              Totusi te-ai sucit de la un pol la altul, acum ceva vreme ai pus gpl pe kia 1.6 ca sa bagi mai putini bani, iar acum vrei un motor ce are consum dublu ?

                              Are dreptate ainstain, vei praji turbo destul de repede din cauza temperaturilor mari.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Din cate am observat, la noi sunt 2 tabere: ori iti plac masinile Saab foarte mult, ori deloc.
                                Eu sunt in prima tabara. Imi plac enorm de mult. Chiar am avut ocazia (si imi va ramane tiparit in minte multa multa vreme) sa merg cu un Saab 900 turbo din 89 (daca nu gresesc). Ca aspect imi place enorm de mult masina, clasica, insa am avut un soc, subliniez SOC cand am pornit-o si am mers cu ea. Masina tragea foarte foarte tare (are 175 cp la baza) si pur si simplu nu ma asteptam ca masina sa mearga, sa traga, sa se auda, sa stea in halul asta pe sosea. Nu era ea in cea mai buna stare, din punct de vedere al aspectului, dar masina aia, mi-a facut ziua mai buna.

                                Acum, referitor la ce vrei tu sa faci. Avand in vedere ca eu am o masina care haleste 17%, te avertizez (prieteneste) sa ai in vedere faptul ca masina iti va manca bani (in comparatie cu Logan-ul, evident). Daca masina consuma 17% trebuie sa te obisnuiesti cu 50 lei orice drum.
                                Un avantaj este faptul ca masina este pe benzina si sunt sanse mai mici sa ai probleme cu ea.
                                Daca as fi in locul tau: as lua-o fara sa clipesc. Trece viata pe langa noi si ne uitam la altii cum se distreaza in loc sa profitam si noi de fiecare oportunitate.

                                PS: masina este benzina turbo, nu fa prostia sa ii pui GPL. Aia nu e masina de consum. E barca, e mare, are motor maricel, consuma mult, dar merge si altfel. Daca consumul te depaseste, mai bine nu te bagi. Decat sa o iei si sa te apuci sa cauti tot felul de metode prin care sa micsorezi consumul, mai bine te orientezi spre altceva.
                                Last edited by Pacco; 18 July 2014, 09:45.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google