Fiabilitate Masini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GPL e o metoda eleganta de a suporta un consum mai mare.

    Vernestiul are in portofoliu instalatii montate la multe motoare turbo inclusiv Saab 2.3 T
    Sigur ca la o turatie mai mare de 3500rpm in full throttle cred ca o seteaza sa treaca pe benzina... asa ar fi normal
    Chiar nu vad ce ar putea pati un astfel de motor cu 60 k km, cu GPL.
    La o simpla cautare pe google sunt multe cu GPL pe forumul dedicat saab.

    Originally posted by Pacco View Post
    Trece viata pe langa noi si ne uitam la altii cum se distreaza in loc sa profitam si noi de fiecare oportunitate.

    .
    Bravo petru mentalitate
    Last edited by Drogas; 18 July 2014, 10:22. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Stati un pic ca 17% e un consum eronat- 17% consuma in Bucuresti la aglomeratie-acolo unde Logan 1.6 consuma 12- ori aia nu e masina sa o chinuiesti in Bucuresti- pur si simplu aia e masina sa calatoriesti cu ea muult de tot prin tara strainatate- si afara nu sta chiar asa prost.
      Pe autostrada ia 10% la 140 la ora si cu clima pornita (apropo are si clima bi-zona )- ceea ce zic ca e OK pentru o masina de 1,600 kg si 260 cai.
      Repet- eu nu o iau pentru Bucuresti- in primul rand ca in B nu circul asa mult (sunt la serviciu toata ziua ) si in al doilea rand ptr B exista metroul plus ca ma gandesc sa tin si Kia.
      Eu fac in jur de 22,000 km pe an din care maxim 2,000 in Bucuresti.

      De ce ziceti ca nu merge GPL pe ea? Reluam discutiile de la inceputurile GPL ului- ca strica motorul?
      Pai daca sunt t spe Porsche, Touareg Audi etc cu motor Turbo pe care s-a pus GPL- pe Saab de ce nu ar merge?
      Sunt de pe club Saab care si-au pus GPL pe Saab turbo (nu stiu daca si pe Aero) si sunt f multumiti! Spun ca oricum masinile suedeze sunt proiectate sa fie cat mai relaxate in materie de combustibil ptr a se obtine poluare mica.
      Din ce am citit- pentru turbo e o instalatie mai speciala in sensul ca injecteaza 20% benzina si restul GPL- si ca ar costa mai mult in jur de 1,000 EUR. Pun si Flash Lube si nu cred sa fie probleme.
      Si daca la drum intins o sa am consum de 12% GPL (la 140 la ora)- e mai mult decat OK.

      PS masina e barca- in sensul ca e mare. Ca in materie de stabilitate si directie e.... nu pot descrie in cuvinte.
      E un pic cam joasa- ptr ca e Saab Aero ce vine cu suspensii sport si garda la sol micsorata- dar sunt obisnuit de la Proceed (inca nu mi-am dat seama dc e mai joasa decat Proceedul).
      Last edited by eugenmanea; 18 July 2014, 10:28.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Eu sa fiu in cazul tau as face alta manevra, Saab pentru drum lung si as vinde Proceed ( ca sa nu tii bani blocati in 2 masini, devalorizare la 2 masini, si sa nu mai pierzi si la devalorizarea Proceed'ului, scapi de inca un CASCO) si pentru Bucuresti m-as orienta la ceva mic si ieftin ( Spark, Aveo, Golf 3 maxim 4, chiar si un TICO daca costa cat o shaorma) bineinteles luate pentru a le invarti prin Bucuresti in aglomeratie, gen o masina de ucis la care sa nu iti mai pese ca se strica una alta, sau ca o gasesti zgariata in parcare etc.
        Cu faza asta ai evita devalorizarea Proceed si dilema de a lua in anumite zile Proceed'ul pentru ca are consumul mai mic.

        Comment


        • Ai si tu dreptatea ta dar...
          - Proceed ul este deja destul de devalorizat- as lua pe el in jur de 5,500 ptr ca nu are nici taxa de prima inmatriculare platita- in conditiile in care masina se prezinta excelent si am investit destul de mult in ea- are anvelope noi de vara (am dat 1,600 lei pe ele), roti complete iarna,bare deasupra, instalatie GPL- deci investii ce se duc spre 1,000 EUR. Plus ca zilele trecute i am schimbat placute + discuri pe fata- deci alti 1,200 lei. Deci overall eu as vionde-o cam pe 4,500 EUR nu pe 5,500
          - CASCO chiar nu e mult- anul asta 375 EUR, probabil ca la anu' in jur de 320 EUR.
          - E o masina pe care ma pot baza si sunt sigur ca nu voi avea nevoie sa bag bani in ea cel putin inca 2 ani de acum. O am de noua stiu ce ingrijita e, nu a trecut niciodata de 13,000 km fara sa ii schimb uleiul, ulei numai de cea mai buna calitate...
          -Consumul este de TICO raportat la benzina
          Asa ca de ce sa ma leg la cap sa cumpar pentru oras un harb de Matiz Tico etc ce poate sa ma lase in drum oricand si in care sigur trebuie sa bag bani- pentru 1,000 EUR cat ar fi economia?
          Nu mai vorbesc de confort, dotari etc.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • Sunt argumente PRO, ca stii ce masina ai dar esti constient ca tot tinand-o nu ii creste valoarea si tu tot bagi bani, piese Casco, ea tot se devalorizeaza mai mult...etc

            Eu ma refer sa cumperi un Golf 3- la 500 EUR neinmatriculate sau 1000 de EUR cu taxa platita si inscrisa pe numele tau, evident NU ii mai pui in veci vecilor piese decat din dezmembrari, nici distributia nu as schimba-o sau eventual doar cureaua.
            Masina as face-o doar de Bucuresti... ma lasa in drum.. o las acolo si iau metroul.
            Sa o spun pe aia dreapta ... un cazan pana la urma... o cumperi cu banii de Casco pe 2-3 ani.
            Sigur, e doar o idee, desigur pentru a te concentra in extrema opusa Saab'u care sa fie masina exterior si in care sa investesti din placere pentru ca in mod sigur nu o sa te mai gandesti asa de greu la bani bagati, pentru ca iti va smulge zambete cand o conduci .

            Comment


            • Originally posted by Pacco View Post
              Din cate am observat, la noi sunt 2 tabere: ori iti plac masinile Saab foarte mult, ori deloc.
              Eu n-am intalnit pe nimeni caruia sa nu-i placa Saab-ul.

              Originally posted by Pacco View Post
              Daca as fi in locul tau: as lua-o fara sa clipesc. Trece viata pe langa noi si ne uitam la altii cum se distreaza in loc sa profitam si noi de fiecare oportunitate.
              Asa gandeam si eu cand eram de varsta ta. E normal sa fie asa.

              Meh... ce batran sunt daca am ajuns sa ma exprim asa.

              Originally posted by eugenmanea View Post
              Stati un pic ca 17% e un consum eronat- 17% consuma in Bucuresti la aglomeratie-acolo unde Logan 1.6 consuma 12- ori aia nu e masina sa o chinuiesti in Bucuresti- pur si simplu aia e masina sa calatoriesti cu ea muult de tot prin tara strainatate- si afara nu sta chiar asa prost.
              Pe autostrada ia 10% la 140 la ora si cu clima pornita (apropo are si clima bi-zona )- ceea ce zic ca e OK pentru o masina de 1,600 kg si 260 cai.
              10% afara este pur teoretic, pentru ca, din pacate, nu mergi doar pe autostrada la 140 km/h, ci mai treci si prin orase, mai stai la un stop, etc. Pe drumuri cu o singura banda pe sens trebuie sa faci depasiri si acolo se mananca destula benzina. Asa ca o sa constati ca aia 10% vor fi de fapt 12%.
              Cand o sa vezi ca o sa te plimbi cu 75 de lei pe suta de km, o sa uiti si de aia 250cp, si de scaunele alea de piele, si de toata masina, in conditiile in care mergeai foarte bine cu mai putin de 30 de lei/100km cand erai cu Kia pe GPL.
              Poate ca 45 de lei diferenta pe suta de km nu ti se pare asa mult, dar cand faci un drum pana la Oradea si inapoi cu 900 de lei, o sa ti se para absurd, cu tot comfortul pe care ti-l ofera masina aia.

              L.E. Acolo unde 1.6 consuma 12%, Saab-ul o sa ia peste 20%, crede-ma. Eu vorbeam de 17-18% la un mers de aglomeratie combinat cu mers seara cand e mai liber.
              Last edited by vitriol; 18 July 2014, 17:03.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • GPLul merge mai bine la aspirate de cilindree mare. Gen V6 de 3 l ca sa raman in sfera Saab/Opel.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • @Vitriol hai ca nu e draq asa negru- o masina nu are cum sa iti consume mai mult daca te duci pe Valea Oltului pana la Sibiu decat daca mergi constant cu 140 pe autostrada.
                  Cel putin a mea nu...
                  Unde Saab consuma 10% cu 140 la ora (AC pornit) - Proceed ul lua cam 8.5%. (adica 15% diferenta). Iar la 17% vs Logan 12- stii tu sigur- ai avut Saab sau de unde ai informatia? Oricum e oarecum irelevant pentru ca eu daca merg de 5 ori pe an prin super aglomeratia din B e mult... prefer sa iau metroul cand am vreo treaba prin oras. Iar ca sa ma duc la serviciu cu ea... hm- eu stau la o statie de metroul de serv si sunt impotriva traficului- deci No problem.
                  Iar comparatia cu Kia la bani consumati pe combustibil o fac in momentul in care am si pe Saab gaz pentru ca asta e planul daca o cumpar- si iti spun un consum realist la care ma astept si pe care il pot duce fara sa ma inec:
                  Autostrada 12% GPL (adica 6% benzina)
                  Drum european/ National 11% GPL.
                  Consum de diesel mediu (transformat in bani) ptr ca daca ne uitam la Audi A6 diesel consuma mai mult.
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Originally posted by eugenmanea View Post
                    Unde Saab consuma 10% cu 140 la ora (AC pornit) - Proceed ul lua cam 8.5%. (adica 15% diferenta). Iar la 17% vs Logan 12- stii tu sigur- ai avut Saab sau de unde ai informatia? Oricum e oarecum irelevant pentru ca eu daca merg de 5 ori pe an prin super aglomeratia din B e mult...
                    Nu trebuie sa ne crezi pe noi pe cuvant, ia-o la o tura si vezi ce poate si cat consuma, ca nu faci nimic daca stai si citesti ce scriem noi pe forum apoi sa cauti argumente cu care sa ne combati spusele.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Eu cred că încearcă să se convingă pe el însuşi că merită investiţia într-un Saab

                      Comment


                      • Confirm si eu ca saab aero e mancacios tare (despre el vb nu?)
                        Masina in schimb e senzatie. Merita intr-o oarecare masura. Masura = masina de schimb sau rulaj f mic.

                        Comment


                        • Da- Saab 9.5 Aero Nov 2006 2.3 Turbo 260 cai. Masina nu are nicio treaba cu Opelu'- am inteles ca a fost ultimul model pur Saab inainte sa dicteze GM u niste 'chestii' bizare care au si dus firma in pragul colapsului.
                          Nu poti sa ai pretentii de premium care se bate cu Audi si sa vii cu sasiu de Insignia.

                          Poi deja am facut test drive cu ea- intr adevar masina e senzatie maxima. Mi se pare ca are un lag mic dupa ce apesi pe acceleratie pana o ia- dar dupa aia...te baga bine in scaun.
                          Bine - nu asta e important- scaunele, spatiul interior, directia...totul e la superlativ. Iar daca ma uit pe mobile.de o masina similara e undeva pe la 10,000 in Germanica.
                          Singurele dileme raman vs GPL si vs CASCO.
                          Vad ca Vernesti a mai montat pe 2.3 T GPL - deci nu vad asa o mare problema.
                          Va tin la current- anyway treaba e ptr la anu' ptr ca acum chiar nu am bani.

                          PS sincer- pe Cezar il asteptam cu o parere pentru ca el cam stie cu ce se mananca masinutele mai sofiticate.
                          Ca daca e sa ma iau dupa pareri gen 'I-am dus inapoi Saab u sa se spele pe cap cu el ca avea un consum muult mai mare decat Loganu' ce sa mai zic...
                          Eu zic sa incercam si o caruta- consuma numai fan si e super- cei care au Logan sa se spele pe cap cu ele la cata benzina mananca ))))))))))
                          Last edited by eugenmanea; 19 July 2014, 20:21.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Originally posted by eugenmanea View Post
                            - cei care au Logan sa se spele pe cap cu ele la cata benzina mananca ))))))))))
                            Ne spălăm zilnic, stai liniştit

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google