Accident Cu Logan pe A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ce sa accelereze ala cu autocarul, ca face 20 de secunde de la 90 la 100 km/h. Doar daca a vazut-o pe asta in oglinda, a dat inferioara si a apasat butonul de NOS, altfel e imposibil.
    Duduia, ca multe altele, nu a fost in stare sa faca o depasire ca la carte, adica sa accelereze, sa se asigure ca a trecut de autocar, apoi sa revina pe banda 1. S-a speriat, probabil, de cei care vin tare din spate, a crezut ca a terminat depasirea si a tras de volan dreapta sa revina inapoi pe banda 1, dăcât ca nu s-a mai uitat in oglinzi sa vada daca a trecut sau nu de autocar.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #32
      O varianta plauzibila.

      Nu o data mi s-a intamplat sa fiu depasit pe drum cu 2 benzi / sens mers de cate un bou / vaca care se repliaza dupa depasire pe B1 efectiv peste mine, fiind nevoit sa ating frana si /sau sa ma trag usor spre dreapta.
      Last edited by Kojak; 15 July 2014, 17:41.

      Comment


      • #33
        Si eu era sa o patesc. Pe autostrada un tampit cu Opel cu nr. de bulgaria, cand mergea cu 120, cand 130 pe o banda sau alta. Cand am dat sa depasesc cu 140km/h s-a bagat intre masina de servici si alt participant in trafic. Am franat pentru a evita un dezastru si am asteptat cuminte pentru a veni lansa cu 160 km/h. (logan 1.6)Deh! S-a suparat deoarece a fost depasit de un logan.(se pare ca nu a putut tine pasul sau buzunarul)
        Last edited by 77sky; 15 July 2014, 18:45.
        AC/DC- RIDE ON

        Comment


        • #34
          Originally posted by Razvione View Post
          Vina ii apartine soferitei Loganului , nu a fost in stare sa efectueze depasirea si sa revina pe banda.
          dar de ce sa mai revina pe banda ?! asta e prostie crasa. vorba lui mr. K, sau cine a zis, nu poti face o depasire pe autostrada ?! tind sa cred ca loganul a fost de vina, oricat de coleg ne-ar fi.

          Comment


          • #35
            Povestind intre colegi acest accident, 2 mi-au spus ca pasageri din autocar au afirmat ca soferul lor s-a sicanat cu soferita...
            Totusi...cum naiba 1 to si ceva de fier poate sa arunce in sant autocarul, poate peste 20 to ?!?
            Doar o defectiune tehnica, rezultat al "jocului" individului...
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #36
              crezi ca e greu?! mie nu mi se pare. la o anumita viteza te da de-a dura si o piatra, nemaivorbind de o masina care la 130 km/h nu mai are doar o tona, conform legilor fizicii.

              Comment


              • #37
                Sa nu uitam ca se deplasau in acelasi sens. Da, mi se pare total disproportionat!

                Una este sa intalnesti un obstacol si sa ajunga o roata a directiei pe el, atunci...dezastru, daca mai avem si o viteza si cu totul altceva sa rulezi in paralel cu un autocar si...trosc.
                Din ce vad, loganul este avariat serios in partea dreapta fata si usor in spate-dreapta.
                Nu vad urme de "harjoneala" laterala.
                Tare cred ca mai sunt elemente scapate din analiza fenomenului

                P.S. Ca sa tragi brusc de volan, crezand ca ai terminat depasirea, insemna sa fi fost lovita DOAR in spate, sau lateral.
                INSA este fix in fata!
                "Adica"...Ganditi-va unde este roata autocarului, la ce distanta de extremitatea fata si imaginati-va cum e sa te duci fix in autocar, sau roata lui (ca sa avariezi organele lui de directie)...nu cumva te arunca el pe tine? Ricoseu?
                Last edited by 77sky; 15 July 2014, 19:30.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #38
                  faptul ca e mai botita fata nu inseamna neaparat ca loganul a izbit frontal autocarul. iata de ce:
                  e posibil ca soferita sa fi intentionat sa revina prea repede pe banda 1 si autocarul sa-i fi scrosat spatele. in acel moment loganul a fost destabilizat si a inceput sa se invarta, de unde si impactul cu botul masinii. plus ca fata masinii este mult mai deformabila decat spatele, tocmai pentru a prelua socurile de imoact. in acel moment o fi tras si soferul autocarului brusc dreapta pentru a evita sa ia loganul in plin ca l-ar fi facut chisalita, de unde a rezultat rasturnarea lui.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • #39
                    Nu contest ca si soferul autocarului poate are partea lui de vina , insa daca duduia Loganului nu intra in el ,nimic nu s-ar fi intamplat. Masinile cu gabarit mare, daca intra in balans e greu sau imposibil sa mai redresezi ceva.

                    Originally posted by B997NDL View Post
                    dar de ce sa mai revina pe banda ?! asta e prostie crasa. vorba lui mr. K, sau cine a zis, nu poti face o depasire pe autostrada ?! tind sa cred ca loganul a fost de vina, oricat de coleg ne-ar fi.
                    Stiu ca e o prostie, insa am intalnit destule cazuri sa revina pe banda.
                    Dupa mine, daca nu esti in stare sa conduci o masina pe orice tip de drum, n-ai ce cauta la volan.
                    Last edited by Razvione; 15 July 2014, 21:57. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by TopCat View Post
                      ...e posibil ca soferita sa fi intentionat sa revina prea repede pe banda 1 si autocarul sa-i fi scrosat spatele. in acel moment loganul a fost destabilizat si a inceput sa se invarta..
                      M-am gandit si la varianta aceasta.
                      Asadar: ruleaza in paralel, o taie panica, trage intempestiv de volan, desi masina ei inca avea o "trena".
                      Daca o acrosa in coltul dreapta spate, in acel moment, o tavalea si loganul ajungea botit rau. In acest caz are tendinta puternica de viraj dreapta(cele doua forte: acrosajul si forta inertiala)
                      Asadar, ajungea fix in fata autocarului, care o rostogolea si nu prea aveau sanse sa mai ajunga asa...in viata
                      Nu uitati: partea dreapta...neatinsa (exceptand extremele).
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #41
                        pai asta ziceam si eu. ca sa n-o tavaleasca a tras soferul autocarului dreapta.
                        stii foarte bine ca daca atingi o masina la unul din colturile din spate, aceasta va incepe sa se invarta. este manevra prin care politistii opresc fugarii, si nicidecum ca in filmele de 2 lei când merg paralel si se izbesc unul in altul.
                        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by 77sky View Post
                          Povestind intre colegi acest accident, 2 mi-au spus ca pasageri din autocar au afirmat ca soferul lor s-a sicanat cu soferita...
                          Totusi...cum naiba 1 to si ceva de fier poate sa arunce in sant autocarul, poate peste 20 to ?!?
                          Doar o defectiune tehnica, rezultat al "jocului" individului...
                          Eu am repetat, o fac si acum ca e un accident ciudat.
                          Daca se dovedeste ca aia doi s-au sicanat, profesionistul cu 40 de suflete pe mana lui, trebuie ...impuscat; in piata, sa vada lumea ce specimene avem si pe mana cui de trimitem copii, parintii.
                          Nu-i vorba ca nici soferita nu e zana in cazul acesta; daca se va dovedi ca s-au sicanat.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Ce ziceti de acest incident ?? uite cum o masina mica poate azvarli un mastodont dupa (Dupa ce?) carosabil.(a intrat fix in roata din fata - sofer).

                            Accident : Overtaking led to a collision and overturned carsДТП : Обгон привел к столкновению и перевороту авто

                            P.S. Uite "cat de usor" se poate "dezechilibra" un autocar.

                            Scrisesem deja "dupa carosabil" , imi cer scuze daca s-a inteles gresit.
                            Last edited by prometheus; 15 July 2014, 23:19. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • #44
                              Daca tot suntem la ora de supozitii, io m-am gandit la o alta varianta.

                              Daca tipei cu loganu' i-a sarit un caine sau alta lighioana in fata (dinspre partea mediana) chiar cand se deplasa aproximativ paralel cu autocaru'?
                              Si in loc sa actioneze cu minim de discernamant, adica sa franeze in drept , sau sa treaca pur si simplu peste, daca distanta pana in obstacol era f. mica), FARA sa incerce si cea mai mica manevra de evitare (unde? parapetii dinspre ax erau prea aproape de campul ei vizual asa ca din reflex a tras dreapta si "a ales" autocaru' de pe B1, de care, probabil din panica / blocaj mental, uitase), a ales varianta cea mai prosta.
                              La randu' lui, soferu' de autocar a fos surprins de manevra loganistei si in incercarea de a o evita (greseala majora) a tras tare dreapta cu revenire brusca stanga, balans etc...lucru' care l-a costat iesirea in decor.
                              O gramada de accidente cu repercursiuni dintre cele mai grave au loc din cauza intrarii bruste in carosabil a diverselor vietati si a manevrelor disperate de evitare ale soferilor. Iesiri in decor, pe camp sau in pom / stalpi, iesiri pe contrasens etc.
                              Am o cunostina careia i-a sarit UN CAL in fata, (a scapat pe DN si s-a speriat de masini )s-a urcat cu copitele din fata pana la jumatatea plafonului masinii (logan MCV). Noroc ca omu' n-a incercat nici o manevra de evitare stanga /drepata (de fapt nici nu stiu daca ar fi putut). Toata lumea ok, MCV-u' si calu' dauna totala. Calu' a fost asomat ulterior ptr. ca avea leziuni nasoale.
                              Mai am povesti si cu mistreti...cu cat sunt mai mari animalele si mai grele, cu ata e mai nasol...dar si mai nasol poate sa iasa daca n-ai spatii de siguranta ptr. manevre de evtare.
                              Last edited by Kojak; 15 July 2014, 23:33.

                              Comment


                              • #45
                                daca i-a sarit din partea mediana din mijloc, se explica. adica a iesit dintr-un canal ? cred ca altfel era mantuit de traficul de pe contrasens.
                                si nu s-a auzit nimic ce niciun caine. cred ca intai s-a discutat cu "soferita", ca ma vad nevoit s-o bag intre ghilimele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google