Accident Cu Logan pe A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    pai, daca i-a luat fata, ce vina avea "bizonul" ? ca a tras de volan ca sa evite loganul si sa nu-i omoare pe toti din el, inclusiv pe unii din autocar ?
    daca nu poti face depasirea in conditii de siguranta, n-o mai face.
    si tot nu inteleg de ce trebuia "bizoana" sa mai revina pe banda intai, avand autostrada la dispozitie ?!

    Comment


    • #62
      Ceva o fost.Nu revenea ea asa degeaba pe banda 1.Ceva s-a intamoplat intre cei doi.Daca venea unu tare din spate ar fi spus bizoanca ceva.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #63
        Firma de transport cotizeaza indirect la ministru, deci va fi gasita nevinovata (indiferent daca e sau nu vinovat soferul autocarului).
        Ultimele 2 tragedii care intaresc ce am zis:
        -Muntenegru
        -Scanteia-Iasi: aici microbuzul facea cursa ilegala pe acel traseu, fara licenta...

        Comment


        • #64
          si cotiza indirect, neavand licenta ?!
          aici e vorba de spagi, daca au fost vinovati si n-au platit cu libertatea.
          desi, ala din Muntenegru s-ar fi dus cu siguranta la bulau, daca nu murea.
          iar compania a carui autocar era chiar nu vad ce vina avea, daca starea acestuia tehnica era buna.
          daca dai masina unui prieten, raspunzi tu pentru ce face el ?

          Comment


          • #65
            La transportatori soferul reprezinta compania.Asa ca daca asta face ceva firma plateste.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #66
              Originally posted by TopCat View Post
              in cel mai bun caz va fi stabilita culpa comuna. desi tare ma tem ca va fi scoasa vinovata soferita, ca, deh, patronul companiei de transport n-o sa-si dea cu firma-n cap admitand ca a angajat sofer cu probleme de comportament...
              Originally posted by margelatu View Post
              Aia de pe lighean plateste toate oalele sparte ,chiar daca o fi fost de vina si bizonul din autocar.
              Va spun o treaba...daca eu si familia mea am fi fost in autocarul ala si am fi vazut si constatat ca si soferul autocarului a sicanat soferita loganului, ghici pe cine am fi dat in judecata???

              Deaia zic....aia au fost 30/40 sau 50 de pasageri in autocar, fiecare cu rani mai mult sau mai putin grave sau s-a lasat si cu membre lipsa, deci.. daca aia toti au vazut ca soferul autocarului a sicanat si el intr-o oarecare masura loganul,,atunci aia se unesc si dau compania de transport in judecata.

              Ps....
              .pai, daca i-a luat fata, ce vina avea "bizonul" ? ca a tras de volan ca sa evite loganul si sa nu-i omoare pe toti din el, inclusiv pe unii din autocar ?
              NDL,,cum dr@cu a evitat sa omoare lumea din autocar? Ala s-a dat de-a berbeleacul(cum se zice) de cateva ori pe aratura si doar printr-un NOROC CHIOR au scapat cu viata. Era de ajuns sa puna frana, zic eu, plus ca mai avea si banda de urgenta pe care putea cat de cat sa se refugieze.
              Deci,,doar DUMNEZEU a facut o minune ca oamenii din autocar sa scape cu viata.
              Last edited by Ivan Marian; 17 July 2014, 15:49.

              Comment


              • #67
                eu am impresia ca e altceva acolo.
                dupa cum arata botul loganului in dreapta fata vad ca:
                - a fost lovit mai puternic in coltul dreapta fata,
                - mi se pare ca aripa dreapta fata e plecata spre inainte, a fost "trasa" in directia aia,
                - pe capota mai e o a doua urma de lovitura, verticala, pare ca e urma anvelopei autocarului,
                - coltul dreapta spate e lovit deasupra barii, bara a ramas cu luftul intreg la imbinarea cu aripa dr spate.
                zic eu asa, parca a ajuns coltul dreapta spate de la logan in colt cu autocarul stg fata prima data.
                de ce? probabil soferul de autocar a prins un camion din urma, asta nu zice nimeni.
                camioane: Vmax limitata teoretic e 90km/h, transport persoane: Vmax limitata teoretic e 100km/h
                daca gagica agata ea autocarul, ar fi intors-o de-a latul fix in botul lui.
                s-ar putea ca soferul autocarului sa fi sters loganul si sa eschiveze cand a auzit ca s-a atins de ceva. fara un pic de balans, cat de mic, e destul de greu de scos de pe trasa un autocar. ce e in accidentul de la rusnaci, ala e cu suv, derapeaza din acostamentul de pe contrasens si se duce in drift in unghi aproape de perpendiculara fix in autocarul ala.
                asa am eu impresia.
                Last edited by skd_ozenel; 17 July 2014, 15:49.

                Comment


                • #68
                  Dragilor, sa asteptam concluziile anchetei...
                  LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by B997NDL View Post
                    si cotiza indirect, neavand licenta ?!
                    aici e vorba de spagi, daca au fost vinovati si n-au platit cu libertatea.
                    desi, ala din Muntenegru s-ar fi dus cu siguranta la bulau, daca nu murea.
                    iar compania a carui autocar era chiar nu vad ce vina avea, daca starea acestuia tehnica era buna.
                    daca dai masina unui prieten, raspunzi tu pentru ce face el ?
                    Nu avea licenta pe acel traseu, dar avea pe alte trasee. Firma cu accidentul de la Scanteia era acoperita de ARR. In mod normal, trebuia sa piarda licenta de exploatare pe toate traseele, faliment singur. Nici asiguratorul n-a decontat decat firfirei.

                    In Muntenegru, firma trimisese 2 soferi pentru care volanul era al 2-lea job, pe un traseu international de distanta lunga. Asa ceva nu se face, ca nu e taximetrie dupa program.

                    Daca voi aveti stiinta de vreo licenta de transport luata fara spaga, e un caz cu totul si cu totul izolat.
                    Last edited by mr.K; 17 July 2014, 17:49.

                    Comment


                    • #70
                      dupa parerea mea eu cred ca e posibil ca loganul sa fi bagat autocarul in sant... alaltaieri am venit din valcea cu dacos si din cate am vazut un autocar e incredibil de instabil , chiar si la 80 km/h cu cat mergea se balansa foarte mult pe autostrada ... masinile alea sunt f vechi si defecte , nu cred ca are firma grija de amortizoare , arcuri etc.

                      Comment


                      • #71
                        1. soferita cu experienta 1 -2 ani in conducere ( poate si asta ocazional, doar o parere personala )
                        2. posibil sa fie atrasa de curentii de aer catre autocar
                        3. la 100 km/h , impact in roata fata, da acesta este rezultatul, nu are nici o vina soferul de autocar, cel mai probabil volaul s-a virat brusc spre dreapta parasind carosabilul, soferul incercand sa redreseze autocarul, acesta s-a resturnat fiind in panta..

                        ps: - am patit personal ca intr-un viraj , sa ciupesc cu roata fata un colt de bordura si sa fiu aruncat de pe carosabil, si asta la o viteza de 70 km/h
                        sigpic
                        Experienta in asigurari de peste 5 ani.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Ivan Marian View Post
                          Va spun o treaba...daca eu si familia mea am fi fost in autocarul ala si am fi vazut si constatat ca si soferul autocarului a sicanat soferita loganului, ghici pe cine am fi dat in judecata???

                          Deaia zic....aia au fost 30/40 sau 50 de pasageri in autocar, fiecare cu rani mai mult sau mai putin grave sau s-a lasat si cu membre lipsa, deci.. daca aia toti au vazut ca soferul autocarului a sicanat si el intr-o oarecare masura loganul,,atunci aia se unesc si dau compania de transport in judecata.
                          In cazul asta s-ar putea sa mori cu speranta atarnata de gat. Pai in primul rand, daca ancheta o scoate vinovata pe sofetita, procesul moar din fasa.
                          In aldoilea rand, daca se stabileste ca si soferul autocarului are vreo vina, nu cred ca se mai incumeta cineva la procese, care in patria noastra draga dureaza ani de zile si rezultatul este incert. Prin ce soc au trecut, sunt bucurosi ca au scapat. Pacat ca unii nu au scapat chiar ieftin...
                          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                          Comment


                          • #73
                            Stii ce este pacat,,de cei care si-au pierdut membrele. Vezi cazul cu cea care a castigat un milion de euro de pe urma acelui parapet care ia retezat mana. A durat vreo 6 sau 7 ani ani procesul,,,dar tot a luat ceva la final. Cred ca si aia la inceput a fost sfatuita ca nu are sanse la proces cu insusi MARELE CNADNR ...DAR A AVUT si a castigat. Acum parca a zis ca ii mai da inca o tura prin tribunale ca sa ii acopere cheltuielile pt proteza.

                            Asa si cel sau cea care si-a pierdut mana in accident,,o sa faca la fel.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by reptila View Post
                              1. soferita cu experienta 1 -2 ani in conducere ( poate si asta ocazional, doar o parere personala )
                              2. posibil sa fie atrasa de curentii de aer catre autocar
                              3. la 100 km/h , impact in roata fata, da acesta este rezultatul, nu are nici o vina soferul de autocar, cel mai probabil volaul s-a virat brusc spre dreapta parasind carosabilul, soferul incercand sa redreseze autocarul, acesta s-a resturnat fiind in panta..

                              ps: - am patit personal ca intr-un viraj , sa ciupesc cu roata fata un colt de bordura si sa fiu aruncat de pe carosabil, si asta la o viteza de 70 km/h
                              Curentii de aer sunt valabili doar daca autocarul ar fi depasit loganul sau daca ar fi venit din sens opus,dar erau pe A2 unde nu ai treaba cu sensul opus.Cel mai probabil tanti a pierdut controlul si a intrat in roata la autocar.Am vazut pe filmulete ca janta fata stanga a autocarului e putin stramba.Nu am inteles de ce e botita aripa spate dreapta logan.!E usor atinsa.Poate iofi facut vant ala cu autocarul prima data.
                              Last edited by margelatu; 18 July 2014, 07:24.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #75
                                Loganul 1 pe autostrada e ca pishatul boului cand depaseste tiruri. Am simtit asta in special pe A1. La coada tirului e supt spre remorca iar la cabina e impins spre parapet. Fenomenul l-am simtit si in masina mea si in masinile de la munca. Si logan 1 si logan 2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google