Si pe A2 se comporta la fel Loganul cand depaseste vehicule mari si lungi...
Accident Cu Logan pe A2
Collapse
X
-
Poate sunt eu mai nesimtit sau mai greu .Eu chiar nu am simtit asta pe ligheanul meu.Nu cred ca e nimic special cu al meu.Nu inteleg ce e cu lovitura aia pe aripa spate dreapta.Aia pare ca si cum autocarul l-ar fi atins in coltul respectiv si pe urma loganul a mers ca pishatul boului.Cum zicea cineva mai sus.
Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
pentru mine e clar ce s-a intamplat.
soferita neexperimentata a schimbat banda 1 pe 2 si a accelerat spre 90... 100 km/h. autocarul pe banda 1 , libera , probabil soferul a setat iar pilotul automat spre viteza maxima. poate nici nu a vazut loganul sau nu l-a interesat de el si nici nu trebuia fiind pe alta banda de mers. dupa jumatatea autocarului soferita din logan a tras dreapta si a intrat cu dreapta fata in roata stanga fata a autocarului. problema e DE CE ? ori nu a apreciat corect vitezele si distanta , ori cineva din spate a dat flash-uri , oricum evident ca a gresit. lovit in roata autocarul nu a mai putut fi controlat si a plecat in dreapta. asta indica ca lovitura a fost in fata rotii si nu in spate (ar fi plecat in stanga_). loganul a fost aruncat si cu partea din spate dreapta in autocar din inertie. dupa urma lasata de spatele loganului pe autocar se calculeaza diferenta de viteze dintre cele 2 vehicule. restul e can-can...
principalul vinovat e legislatia si politia romana care dau permise de conducator auto oricui .o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Eu nu inteleg un lucru. Nu stiu de ce pentru unii e asa de clar dar:
Daca loganul ar fi intrat cu partea dreapta fata in partea stanga fata a autocarului, sunt sigur ca loganul rosu era sifonat pe toata partea dreapta...oglinda aia nu avea cum sa fie intreaga (chiar neatinsa din imagini).
Eu unul exclud impactul dintre partea dreapta fata a loganului cu partea stanga a autocarului.
Ganditi-va ca masinile ar fi rulat paralel...din imagini pare un impact in unghi.fara
Comment
-
unghiul trebuia sa fie mai mare de 30de grade. in acest caz vizibilitatea in oglinda din dreapta ar fi fost nula.
oricum loganul a schimbat banda fara sa se asigure si posibil cu viteza mai mica decat autocarul care accelera. vina e aceeasi. chiar daca a semnalizat e clar ca nu s-a asigurat la schimbarea benzii.
daca a intrat in roata autocarului urmele is acolo plus ca pe logan se vede urma neagra de anvelopa.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by Alex Matei View PostDaca intr-adevar cei doi s-au sicanat este posibil ca soferita sa fi vrut sa il "sperie" pe soferul autocarului tragand dreapta apropiinduse de el,insa nu a mai avut timp sa traga inapoi stanga si uite asa a intrat in roata autocarului,de unde a inceput sa se invarta...
Fratilor de unde le scoateti? Spune-ti-mi si mie va rog, sa stiu unde sa caut! O fi vrut aia sa-l omoare pe sotul ei la cate indicatii o fi primit si o zis "Lasa ca te plantez eu in autocar, porcule!"
Radem, glumim , dar situatia e tragica, mare pacat de femeia aia cu mana si de cei care au murit. Sa-ti pierzi un membru sau sa ramai invalid/ in scaun/la pat din prostia altora e inadmisibil!
Originally posted by iulica097 View Postdupa parerea mea eu cred ca e posibil ca loganul sa fi bagat autocarul in sant... alaltaieri am venit din valcea cu dacos si din cate am vazut un autocar e incredibil de instabil , chiar si la 80 km/h cu cat mergea se balansa foarte mult pe autostrada ... masinile alea sunt f vechi si defecte , nu cred ca are firma grija de amortizoare , arcuri etc.
Ciudat accidentul rau de tot, cel putin cum a virat aia brusc la dreapta... wtf??? Noua ne trebuie autostrazi, dar habar nu avem sa circulam, oriunde ne-am afla.Last edited by Sifredi; 21 July 2014, 00:41.
Comment
-
Cum sa nu aibe treaba ? In primul rand amortizoarele conteaza . Daca nu ai amortizoare bune poti sa si zbori de pe sosea la viteza marein curbe
Mai stiu pe cineva care iarna trecuta a sarit cu masina direct de pe un troian de zapada si acum are toate amortizoarele praf , atat de praf incat masina e penibil de instabila la 80 cand sint gropi , zici ca e un yacht pe furtuna..si nu glumesc cand spun asta , am fost cu ea pana la braila si inapoi si am vomitat din cauza balansului...masina e un ford galaxy wgr 1995 parca . Asa si in cazul cu autocarul , daca masina are 400 de mii de km la bord si amortizoarele de la 0km normal ca e moarte sigura...putea sa fie si un matiz , daca intra in el il arunca in porumbi
Comment
Comment