Accident Cu Logan pe A2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Si pe A2 se comporta la fel Loganul cand depaseste vehicule mari si lungi...

    Comment


    • #77
      Poate sunt eu mai nesimtit sau mai greu .Eu chiar nu am simtit asta pe ligheanul meu.Nu cred ca e nimic special cu al meu.Nu inteleg ce e cu lovitura aia pe aripa spate dreapta.Aia pare ca si cum autocarul l-ar fi atins in coltul respectiv si pe urma loganul a mers ca pishatul boului.Cum zicea cineva mai sus.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #78
        pentru mine e clar ce s-a intamplat.

        soferita neexperimentata a schimbat banda 1 pe 2 si a accelerat spre 90... 100 km/h. autocarul pe banda 1 , libera , probabil soferul a setat iar pilotul automat spre viteza maxima. poate nici nu a vazut loganul sau nu l-a interesat de el si nici nu trebuia fiind pe alta banda de mers. dupa jumatatea autocarului soferita din logan a tras dreapta si a intrat cu dreapta fata in roata stanga fata a autocarului. problema e DE CE ? ori nu a apreciat corect vitezele si distanta , ori cineva din spate a dat flash-uri , oricum evident ca a gresit. lovit in roata autocarul nu a mai putut fi controlat si a plecat in dreapta. asta indica ca lovitura a fost in fata rotii si nu in spate (ar fi plecat in stanga_). loganul a fost aruncat si cu partea din spate dreapta in autocar din inertie. dupa urma lasata de spatele loganului pe autocar se calculeaza diferenta de viteze dintre cele 2 vehicule. restul e can-can...
        principalul vinovat e legislatia si politia romana care dau permise de conducator auto oricui .
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #79
          Ce bine ar fi sa fie asa simplu.Treaba asta e de durata.Poate dureaza ani pana cand cineva poate o sa plateasca.Pacat de aia care au avut de suferit.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #80
            Eu nu inteleg un lucru. Nu stiu de ce pentru unii e asa de clar dar:
            Daca loganul ar fi intrat cu partea dreapta fata in partea stanga fata a autocarului, sunt sigur ca loganul rosu era sifonat pe toata partea dreapta...oglinda aia nu avea cum sa fie intreaga (chiar neatinsa din imagini).
            Eu unul exclud impactul dintre partea dreapta fata a loganului cu partea stanga a autocarului.
            Ganditi-va ca masinile ar fi rulat paralel...din imagini pare un impact in unghi.
            fara

            Comment


            • #81
              si impact din unghi e. soferita a tras de volan in dreapta destul de brusc. asta nu se stie. DE CE?
              fara sa se asigure , fara sa semnalizeze banuiesc eu.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #82
                gandeste-te ce unghi trebuia sa fie ca sa ramana oglinda intreaga. plus ca nu se explica urma aia ascutita din bot.. autocarul este numai plastic si profile pe laterala aia acolo. nu are o urma ... un capac de la bagaje spart... etc

                Comment


                • #83
                  unghiul trebuia sa fie mai mare de 30de grade. in acest caz vizibilitatea in oglinda din dreapta ar fi fost nula.
                  oricum loganul a schimbat banda fara sa se asigure si posibil cu viteza mai mica decat autocarul care accelera. vina e aceeasi. chiar daca a semnalizat e clar ca nu s-a asigurat la schimbarea benzii.
                  daca a intrat in roata autocarului urmele is acolo plus ca pe logan se vede urma neagra de anvelopa.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Alex Matei View Post
                    Daca intr-adevar cei doi s-au sicanat este posibil ca soferita sa fi vrut sa il "sperie" pe soferul autocarului tragand dreapta apropiinduse de el,insa nu a mai avut timp sa traga inapoi stanga si uite asa a intrat in roata autocarului,de unde a inceput sa se invarta...
                    Sa-l sperie cu ce mai exact? Cu Loganu' sau cu talentu' ei penal?

                    Fratilor de unde le scoateti? Spune-ti-mi si mie va rog, sa stiu unde sa caut! O fi vrut aia sa-l omoare pe sotul ei la cate indicatii o fi primit si o zis "Lasa ca te plantez eu in autocar, porcule!"

                    Radem, glumim , dar situatia e tragica, mare pacat de femeia aia cu mana si de cei care au murit. Sa-ti pierzi un membru sau sa ramai invalid/ in scaun/la pat din prostia altora e inadmisibil!

                    Originally posted by iulica097 View Post
                    dupa parerea mea eu cred ca e posibil ca loganul sa fi bagat autocarul in sant... alaltaieri am venit din valcea cu dacos si din cate am vazut un autocar e incredibil de instabil , chiar si la 80 km/h cu cat mergea se balansa foarte mult pe autostrada ... masinile alea sunt f vechi si defecte , nu cred ca are firma grija de amortizoare , arcuri etc.
                    N-are nicio treaba cu cat sunt de vechi si/sau defecte. Dar fiind foarte inalte, e logic ca sunt instabile.

                    Ciudat accidentul rau de tot, cel putin cum a virat aia brusc la dreapta... wtf??? Noua ne trebuie autostrazi, dar habar nu avem sa circulam, oriunde ne-am afla.
                    Last edited by Sifredi; 21 July 2014, 00:41.

                    Comment


                    • #85
                      Cum sa nu aibe treaba ? In primul rand amortizoarele conteaza . Daca nu ai amortizoare bune poti sa si zbori de pe sosea la viteza marein curbe

                      Mai stiu pe cineva care iarna trecuta a sarit cu masina direct de pe un troian de zapada si acum are toate amortizoarele praf , atat de praf incat masina e penibil de instabila la 80 cand sint gropi , zici ca e un yacht pe furtuna..si nu glumesc cand spun asta , am fost cu ea pana la braila si inapoi si am vomitat din cauza balansului...masina e un ford galaxy wgr 1995 parca . Asa si in cazul cu autocarul , daca masina are 400 de mii de km la bord si amortizoarele de la 0km normal ca e moarte sigura...putea sa fie si un matiz , daca intra in el il arunca in porumbi
                      Last edited by iulica097; 21 July 2014, 01:56. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google