Fluierat Motor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In manual nu scrie ca se schimba vreo rola. Oricum, la modelul asta am vazut ca nu exista rola intinzatoare si alte acareturi. Fluieratul e tot acolo, la prima cheie , la rece.

    Comment


    • #17
      Salut,
      Ca sa zic asa, poti descrie fluieratul? Din ce mi-am dat seama din descrierea ta, apare la pornirea de pe loc.

      In functie de el (stiu, suna aiurea ) poti determina mai exact cauza.
      1. poate sa-ti traga aer fals pe undeva
      2. poate fi de la injectoare, daca ai semeringurile duse si-ti pierde compresia fluiera, o verifici ochiometric si daca ai calamina in jurul lor ar putea fi o cauza, mai ales ca dupa ce se incalzeste motorul fluieratul dispare (din descrierea ta!)
      3. poate fi rulmentul de la placa de presiune a ambreiajului, mai are obiceiul asta, dar, in cazul asta fluieratul e mai des in mers
      4. varianta lui @CataLiNNN cu rolele (aici scapi cel mai ieftin)

      Sper sa-ti fi fost de ajutor.
      sigpic
      Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

      Comment


      • #18
        http://youtu.be/akkyjPSig4w Problema persista ....

        Comment


        • #19
          Nici o sugestie?

          Comment


          • #20
            Am observat ca si elecromotorul iti scoate un zgomot destul de ciudat la pornire.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              O las 2 zile neatinsa, refac videoul cu o perioada mai lunga. Asa se aude mai clar ( sa zicem). Am fost in Dacia Cluj Feleac, la Service. Totu-i bine, dom'le. E de la cureaua noua, cica. Pai asa facea si cu aia veche....

              O fi fulia de la alternator? Exista posibilitatea asta? Da' in cazul asta, nu trebuia sa fluiere/suiere tot timpul, sau cel putin si la turatii mai mari?
              Last edited by 30_VLD; 16 November 2014, 00:24. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Nimeni, nimic? Deja disper de la zgomotul acela la pornire...

                Comment


                • #23
                  Zgomotul e inca acolo, uneori mai insistent!!!!Nu am apucat sa ajung la un service, sper sa ajung saptamana viitoare, sa nu se agraveze problema!

                  Comment


                  • #24
                    fa un video mai lung, io banui accesoriile. Doar la pornire iti face? Prima pornire dimineata, sau indiferent?

                    Comment


                    • #25
                      Doar la pornire. Am observat inca un lucru, daca de exemplu virez pt o intoarcere, tot in momentul pornirii cu rotile virate aproape maxim, fluiera la fel. Dar predominant e la pornire, indiferent de perioada zilei. E greu sa filmez fara ajutor, cand ii dau cheie , pana ies din masina se opreste. Am schimbat accesoriile acum 2 saptamani, la fel facea si cu vechile curele. Am auzit n sugestii, de la ambreiaj pana la fulie alternator, distributie. Ambreiajul l-am exclus , raman cauze necunoscute.

                      PS: Degeaba fac video lung, ea doar la pornire fluiera asa, pret de maxim 3 - 5 secunde.
                      Last edited by 30_VLD; 24 November 2014, 19:28. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 30_VLD View Post
                        Degeaba fac video lung, ea doar la pornire fluiera asa, pret de maxim 3 - 5 secunde.
                        Am inteles. Fluieratul ala scurt de pornire de obicei e de la cureaua de accesorii sau/si une din role, dar daca zici ca ai schimbat tot kit-ul...nu stiu ce sa zic, ca amator e greu de dat un diagnostic corect. Io am tot asa un fluierat la pornire (de contact, zic eu, ptr. ca se aude mapi scurt ca la tine, maxim 2 sec) insa sunt aproape sigur ca e de la accesorii. De ce? ptr. ca daca ma uita cu atentie seara cu o lanterna, am observat urme de vaselina uzata (neagra) provenita de la rulmentul rolei intinzatoare, spre deosebire de cealalta rola infasuratoare care e perfect curata, fara depuneri / scapari de unsoare in jurul surubului de prindere. Am sters / curatat zona de 2 ori si in timp apare din nou depunerea aia sub forma de vaselina neagra...
                        In cazul tau,
                        sigur e ca nu e din pompa de apa (am avut asa ceva, deci cunosc zgomotul specific) iar cureaua de distrbutie nu prea are cum sa produca zgomot, fiind zimtata, nu cu caneluri ca aia de accesorii.
                        Sa nu fie intinzatorul de la distributie, dar nu vreu sa vb. tampenii, nu cunosc cum se aude cand zgomotul vine strict de la el. Vb. cu alessandro ca sa afli detalii. Fulia de la alternator, din cate am mai discutat cu mecanici, nu da fluiericiuri de genu' asta.
                        Repet, ai schimbat intreg kitul de accesorii, in urma cu 2 saptamani?
                        Last edited by Kojak; 24 November 2014, 19:46.

                        Comment


                        • #27
                          La modelul acesta de motorizare, din reprezentanta mi s-a spus ca se schimba doar cele 2 curele de accesorii, nicidecum role. Am fost si la ei si am intrebat, pentru o confirmare ulterioara. PS: Eu nu am rola intinzatoare la accesorii. Servo electric, alternator si AC antrenate fiecare prin curea proprie!

                          Comment


                          • #28
                            stai putin...tu n-ai 1.6 16v?!

                            atat la 1.6 8v cat si la 16v exista colectie accesorii, adica inclusiv role:



                            Last edited by Kojak; 24 November 2014, 21:58.

                            Comment


                            • #29
                              O fi, dar eu nu am asa ceva. Dar am specificat, am schimbat curelele accesorii (2 la numar), neavand celelalte elemente, rola intinzatoare si ce mai e.


                              screenshot software

                              Comment


                              • #30
                                Mda...interesant. Tot nu mi-ai spus, ce motor e?
                                O poza la fel ca aia de mai sus, dar facuta a.i. sa se vada si parte dreapta, aia inspre bara nu ai?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google