Dupa aroganta lor, zici ca e singura masina din univers.
Amabilitate Angajati Dacia
Collapse
X
-
Da, vorba colegului eugenmanea, nu-i destul ca masina si asa are destule lipsuri, mai ramane si sa ne/ma trateze cu atitudini de hingheri acei angajati, fie ca sunt ei de la Dacia sau DAcia Service...Pana la urma, cred ca are de-a face cu functia, ca pana si un amarat de om de servici cand e acolo, zici ca-i vreun pui de imparat. Oricum, au numai de pierdut din asta, cred. Pacat de multi copii tineri si dornici de un inceput, ca nu au sansa cat timp fosilele astea de maistri si alte nomenclaturi zac in posturi ale caror atributii le sunt complet straine...
Comment
-
Exact, nu cred ca asta e neaparat o solutie. Desi e o utopie, era bine sa fie primul service cel in care iti/imi rezolvai/rezolvam problemele. Am ales pana la urma serviceul no-name al unui fost angajat Dacia, care pe langa amabilitate,sugestii si alte cele, practica preturi mai aproape de realitate, si chiar daca garantia este una "verbala", tind sa cred ca omul isi tine cuvantul, altfel nu stateau oamenii la coada la el ca la paine in vremea lui Ceasca...
Comment
-
Ei na, am inteles. Reprezentanta e OK , restul serviceurilor sunt varza, doar preturi mici si servicii pe masura?Eu nu vorbeam de "maghernita", dimpotriva, de un service no-name, dar care mie mi-a inspirat mai multa incredere decat serviceul Dacia, unde ma duc sa imi schimb curelele accesorii si mi se baga pe gat distributie si alte cele. Da-mi voie sa contest asta, coada nu se face NUMAI din cauza pretului acceptabil, cel putin mie asa imi place sa cred. Asa cum fiecare padure are uscaturi, printre ele se mai intrezareste si cate un vlastar verde, semn ca nu tot ce e ieftin e neaparat rau, daca mi-e permis sa folosesc metaforele. Da' promit ca data viitoare o sa merg sa iau bujiile la 250 ron (montaj inclus) din reprezentanta, ca acolo nu e coada. Promit.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostCam asa. La al 4lea nu era teribil de ieftin dar macar am simtit ca primesc ceva de banii dati si au facut treaba cum trebuie.
In conditiile astea, de ce nu ti-ai reparat masina in reprezentanta unde-ti desfasori si tu activitatea?If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
In cazul asta, poate tu esti exceptia de la regula. Eu deschisesem acest post pt ca in 2 zile, 2 reprezentante ale acestui brand ( atat Dacia Automobile cat si Dacia Service), m-au dezamagit cu modul lor de a-si trata clientii, prin abordare si prin faptul ca au anjagat oameni competenti dupa ureche.
Comment
-
Nu are legatura postul pe care esti incadrat, ci locul de munca. Nu ne intelegem?
Eu am incercat vreo 3 in Bucuresti pana sa dau de al 4lea unde am fost tratat cum ma asteptam si sa faca si treaba.
De ce crezi/esti sigur ca nu ai fi fost tratat corespunzator in reprezentanta in care lucrezi, mai ales ca esti si cunoscut ca fiind colegul lor?If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Pentru ca nu lucrez acolo, reusesti sa intelegi sau repeti langa? Daca lucram in reprezentanta (contabil, receptioner, ce vrei tu) o reparam gratis in pana mea si bine ca tot dadeau de mine . Daca lucram in atelier, o reparam singur. Cum nu lucrez acolo, trebuie sa dau bani. Acuma te pomenesti ca vrei sa vezi facturi de la cele 3 serviceuri ca sa ma crezi.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment