Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolovan View Post
    Costi-bc cele doua de care stiu eu: una nu ieseau noxele (ma rog...ieseau cu duiumul...a si ajuns sa se schimbe motorul la ea, un bmw din 2004). Si a doua era ceva legat de geometrie...cred ca sasiul era stramb.
    Mai cauta...cauta in link-uil dat de mine...incearca primele...
    1. a schimbat motorul inainte s-o duca la rar sa-i faca CIV ? nu vad nimic rau in asta. a trecut cu brio dupa si fara spaga.
    2. nu-ti face nimeni unghiurile. nu e defect vizibil. trecea fara spaga.

    Cartile alea pt descarcerare is fix pix pentru cei cu masini obisnuite. Da , unele modele cu baterii in portbagaj , cu sistem hibrid de propulsie (sau doar electric) , cu mai stiu eu ce ranforsari ale caroseriei, alea au nevoie de asa ceva , ca se uita pompierii la ele ca la masini straine si le e frica sa nu se electrocuteze sau sa porneasca vre-un incendiu . Pa logan il tai ca pe conserva (oricum e aceeasi tabla) , bateria stie orice chior ca e sub capota , deci...
    Last edited by Costi-bc; 23 November 2016, 19:19.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Originally posted by Costi-bc View Post
      itp-ul poate merge cu spaga , dar la prima inmatriculare in RO CIV-ul e dat de RAR , unde nu cred ca spaga e o optiune , deci daca nu trecea in DE de "itp" nu trece nici in RO prima data. ce probleme aveau masinile alea ?
      ps: e plin de habarnisti p'aci
      ai perfecta dreptate, dar e bolovan.

      Comment


      • Costi-bc
        1. Nu nu...a schimbat motorul la vo 6 luni...ca-i manca mai mult ulei decat benzina. De RAR a trecut cu spaga...
        2. Hai nu zau? Tu ai mers cu o masina cu unghiurile varza? Zici ca ai jumate de palinca la bord . Nici franele nu-ti ies ok. Mai ales cum era la tipul respectiv cand doar o roata nu cadea bine (s-a constat ca era din sasiu...se pare ca masina a fost data peste cap...)...Dar culmea...a trecut.

        Intrebare...langa serviciul meu am niste conationali prinsi de soare prea mult ce fac manareli cu masini (asa petarde...nici macar la rabla nu le primeste...toate sunt venite pe platforma...si toate au peste 3-400k...alea cum trec oare?)

        P.S. Ai mai incercat cu cautarea? Sa dai de exemplu click pe primele 3-4 link-uri?

        B997NDL niata...poti sa te culci la loc.

        Comment


        • Originally posted by Niki View Post
          Acum suna-l tu si roaga-l sa-ti spuna la ce lege / articol a fost incadrata fapta savarsita de "cel cu care era".
          ...in caz ca nu se ghideaza si el dupa proverbul din semnatura ta.
          Nu stiu cum au fost treburile si discutiile intre ei. N-am chef acum sa stau de vorba la telefon minim 40 de minute doar ca sa intreb cum a fost discutia Poate imi fac maine timp o ora si o sun s-o intreb.
          Colegi din CT, vad ca nu se baga sa ne lamureasca

          Comment


          • Volkswagen s-ar putea sa fie doar varful aisbergului dintr-un scandal urias care afecteaza industria auto. Un studiu recent al think tank-ului Transport& Environment din Bruxelles arata ca nicio masina diesel noua nu indeplineste standardul Euro 6 in privinta poluarii, iar multe sunt chiar mai nocive decat hulitele automobile Volkswagen.


            Analiza efectuata de reprezentantii organizatiei din Bruxelles arata ca Fiat si Suzuki (japonezii folosind motoare Fiat pe masinile lor) produc automobile diesel care depasesc si de 15 ori nivelul de noxe acceptat prin standardul Euro 6.

            Locul doi este ocupat de masinile diesel produse de grupul Renault-Nissan, cu noxe situate la un nivel de 14 ori mai ridicat decat limita admisa, in vreme ce pozitia a treia este ocupata de masinile Opel/Vauxhall produse de General Motors, de 10 ori mai poluante decat ar fi normal.

            Diferentele flagrante pot fi sesizate doar in conditii reale de trafic, in cadrul testelor de laborator automobilele raspunzand standardelor impuse de norma Euro 6, fapt care ii fereste pe producatori de orice responsabilitate legala.

            Comment


            • Nu stiam ca Suzuki are motoare Fiat. Personal, consider Fiat o mizerie.


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Keep walking...

              Comment


              • Fiat facea motoare foarte bune. Nu stiu acum.
                Cica se "previzualizeaza" ca va creste vanzarea masinilor diesel astfel incat va depasi nr. masinilor pe benzina. (pana in 2020).
                In alta ordine de idei
                O serie de modificari in procesul inmatricularii unui autoturism au aparut in 2016, actele necesare fiind afisate pe site-ul Prefecturii Bucuresti sau la sediul Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Cele mai importante schimbari vizeaza eliminarea necesitatii autenticitatii RAR pentru masinile inregistrate in Romania sau plata impozitului de catre vanzator, pe anul in curs.
                Cica nu mai e necesar dar un coleg de-al meu a fost obligat sa o autentifice.
                sursa
                Last edited by Fanez; 24 November 2016, 10:50.

                Comment


                • Fiat:
                  - motoarele diesel, comune cu cele GM de pe Opel-multe probleme
                  -motoarele pe benzina- nu-s rele cat functioneaza.
                  2 garnituri de chiulasa a schimbat la un Bravo de un prieten, intr-un an si jumatate.

                  Comment


                  • se prefigureaza un drac, mai acum o luna-doua cam toti producatorii au zis ca vor fi atat de scumpe dieselurile (ca sa treaca testele de emisii) incat nu le va cumpara nimeni si in vreo 5-6 ani renault, opel, vw, mercedes, toyota, se gandesc sa si renunte la motoarele de utilaje agricole. in schimb vor monta filtre de particule la benzinare. de ce? pt ca downsizeing si turbo, amestec bogat, hm...ca antural aspiratele nu-s bune. uite ca honda si mazda faca niste aspirate de moare lumea, doar europenii se dau destepti cu tractoarele lor "ecologice" care in ultimii ani au facut mult mai mult rau mediului decat benzinarele ale nenorocite care nu emit negru de fum, cianuri si oxizi de azot
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Mazda nu face fata cererii in Romania, in special pentru 2.0 benzina.

                      Comment


                      • bine, aia care cumpara mazda n-au banii alora care isi iau logan. mazda ia clientii skoda, vw, ford, renault, nu dacia. in plus, din review-uri si rapoartele de service, aia inca fac masini, nu trotinete.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • 1.3 cdti (opel)= 1.3 jtd (fiat)= 1.3 ddis (suzuki)
                          la fel si la 1.9 turbo-diesel
                          la 2.0 cdti opel si-a facut singur motoare :P
                          din cate stiu eu is bune cat is noi , dupa nu le mai da nimeni de capat.

                          @ fanez - avea ITP valabil ? cine l-a obligat ?
                          eu am inmatriculat un logan fara autentificare RAR recent.

                          @bolovan - nu se plimba nimeni cu masina in rar , nu-ti fac proba in parcurs, (poate sare din a treia cutia de viteze , poate nu porneste la rece , poate nu merge clima ,dar frane pe toate rotile trebuie sa aiba). nu are jocuri , coroziuni patrunse (rugina) ,are frane , iese la noxe , nu are martori bord aprinsi , anvelope pe dimensiuni , lumini =trece rar-ul fara spaga. de unde stii tu ca nu tineau franele ? nu avea etrier frana , avea conducte suspendata ?

                          fie cum zici tu , desi eu nu cred. oricum nu ma mai contrazic cu tine ca poluam topicul aiurea. poate la voi acolo in "fruntea tarii" merge asa ...

                          @ seba - tu ai auzit de ce vorbeste bolovan ? cazuri concrete ?
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • renault, opel, vw, mercedes, toyota, se gandesc sa si renunte la motoarele de utilaje agricole.
                            Cica se "previzualizeaza" ca va creste vanzarea masinilor diesel
                            Asa mintit astia la "teve". Au zis ca "dupa ultimele studii" ale nu stiu cui.

                            Comment


                            • pe automobile mici va scadea procentul de motoare diesel. pe cele mari (suv-uri, utiliare , camioane) dieselul va ramane la putere.
                              ce gunoaie de 0.8 , 1.2 , 1.3 , 1.4 , 1.5 diesel sa mai scoti euro 6 , 7 si sa mearga 2-300.000 km ca sa recuperezi investitia ?
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • costi, de auzit am auzit, dar nu cunosc personal. ma gandesc ca lumea nu vorbeste aiurea. iar masini aduse de dincolo, care arata al naibii de bine dar fumega ca o soba, am vazut in oras. ma gandesc ca daca nu dadea spaga, nu trecea cu soba de nici un test. eventual de "unde s-a ascuns masina?"
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google