If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Fane, procentul ala important al mercedes din renault e undeva in jur de 3.5-4% in plus, motoarele mici le ia mercedes de la renault, nu invers. iar cand mercedes a optat pentru dci a facut un test cu tdi, dci, hdi , iar dci a rezistat cel mai mult in teste, de aia l-au ales. la schimb pt motoare, renault a primit "pe tava" c-klasse-ul pt a construi talisman-ul.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Skoda a confirmat oficial că bătrânul Yeti va fi înlocuit cu noul Karoq, un SUV compact bazat pe aceeași platformă ca și Volkswagen Tiguan și Seat Ateca. Lansarea va avea loc în 18 mai.
Seamana cu un Q de la Audi, din spate, facut pe platforma de Tiguan.
auxiliarele nu sunt cele de pe logan, motorului in sine insa e identic. cel putin asa mi-au zis acum cativa ani un tip de la daymler venit in audit si cu care am discutat la o cafea despre chestia asta.
ps: iar daca e sa dau crezare tipului astuia pana l;a capat, colaborarea daymler-renault a inceput acum 10 ani, nu chiar recent. de cativa ani insa au iesit pe piata cu masinile proiectate in comun. oricum, e oarecum hazliu sa-ti cumperi mercedes si sa scrie pe el "powered by renault"
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Eu cred ca de la colaborarea cu Renault a scazut calitatea carutzelor Mercedes, au invatat de la frantuzi cum sa taie din costuri in detrimentul calitatii.
Daca acum 15-20 de ani puteai inca sa spui ca exista masini si Mercedes, acum nu mai e valabil.
Ziceti voi ca le mai ajusteaza; mai ia din ele la flex, ca sa incapa pe...C klasse?
Sunt ceva ani, cand dupa dCi ul de 1.5l, Mercedes l-a adoptat si pe ala de 1.6l. Si nu pe orice model.
...
Imi aduc aminte, ca tot pe forumul asta, cand s-a discutat acelasi subiect, "cineva" orbit de ura impotriva celor de la reno, sustinea ca nemtii iau doar parti componente ale motoarelor produse de reno. Ca sa vezi pana unde se poate ajunge cu (dez)informarea.
Interesant ar fi de vazut cate Mercedes-uri se cumpara cu motoare asa mici. 1%?
De aia nu renteazaa sa iti dezvolti propriile motoare mici, in conditile in care vinzi prea putine. Le cumperi de la altii, ca sa nu spuna u1% din cumparatori ca nu le oferi alternative economice.
In general, cine cumpara Mercedes nu se uita la 2 litri de carburant in plus la suta de km.
Australia a renuntat la toata industria auto, pentru ca e mai ieftin sa importe masinile.
Mandria asta a unor motoare franceze parca se mai diminueaza cand te gandesti ca injectoarele sunt facute de altii.
Apropo de motoare mici, de cand cu F1 ecologica, s-a trecut de la V8-uri la V6, apoi a fost o discutie chiar despre introducerea unor motoare in 4 cilindri.
In momentul ala Ferrari s-au ridicat de la masa si au spus ca ei n-au niciun motor cu mai putin de 6 cilindri, si nu ii intereseaza ce se hotaraste, ei nu vor participa.
Renault cred ca isi frecau mainile, luau motorul de pe Logan si-l puneau pe masina de F1, ce conta ca turul se facea in 10 minute.
Mandria asta a unor motoare franceze parca se mai diminueaza cand te gandesti ca injectoarele sunt facute de altii.
Nu cred ca exista vreun constructor de motoare care sa produca suta la suta toate componentele; doar alea de curse, desi nu cred.
Daca vorbim doar despre sistemele de injectie, vom observa ca producatorii care conteaza in industria auto, ii numeri pe degete; Bosch, Delphi, Lucas-CAV, Stanadyne, Yanmar.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
bolovane, atoatestiutorule, sa ma anunti cand Renault livreaza un V12 biturbo pentru Mercedes.
Pana atunci, Mercedes livreaza pentru Aston Martin, Pagani...
Kkreaza aia de 1,6 dci se pune pe Mercedes pentru a putea aia sa livreze cateva masini la pret accesibil.
Pentru 1000 masini vandute cu motorul ala, nu puteau sa cheltuie 1 miliard de euro pe dezvoltarea unui propulsor.
Oricum, alianta asta e degeaba, nici Mertzuri cu 1,6 nu se prea vand, nici Talisman nu cumpara nimeni.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment