If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lasa ca nici Dacia nu se duce.
Ah, pardon, parca deja s-a zis ca nu se duce Renault-Nissan-Mitzubushit.
Faceam confuzie intre Renault si Dacia. In mintea mea Dacia = altceva decat Renault. Mea culpa.
Vorba cuiva: atentia la data postarii.
A scris un ghinionist ceva prin 2014 si Fane invie mortii.
De atunci, s-a revenit la distributie pe curea.
Si se continua cu downsizing-ul lui peste prajit, poimanie o sa-mi cumpar camion daca vreau motor de 2 litri.
Si totusi, VW vinde de rupe, probleme sunt in marja comuna tuturor producatorilor asa ca, mitul n-a murit, eventualai tu o problema ca nu iti permiti un VW.
Dar nah, e buna si Dacia, merge din A in B, cum le place multora sa spuna.
PS: Ai grija ca vine frigul, fa un update la soft, ca bolziii astia 1.2 16V mai au probleme cu pornirea la rece.
PPS1: cat despre salonul de la Frankfurt, oricum nu te duceai acolo, sa vezi noul model de Dacia, care ar fi la fel cu ala vechi+3 plastice schimbate.
Experții de la Salonul Auto Frankfurt susțin că mașina se va vinde de până la 12 ori pe an, pentru că proprietarii efectiv nu vor mai suporta ideea s-o dețină mai mult de o lună. Pe internet deja au apărut sfaturi privind alegerea mecanicului pentru noul model Duster și cei care s-au înscris s-o cumpere deja au abonament la un service de încredere.
Designul mașinii e modern, umilind alte SUV-uri din generațiile 1980-1990.
Cu taote astea, noi trebuie sa fim mandri ca Duster costa cu cateva mii de euro mai putin decat altele. Cat dai, atata face.
Last edited by mr.K; 31 August 2017, 12:59.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru cunoscatori si pretentiosi: jante mari...roti mari...putere mare..
Pentru restul lumii: la viteze mari, unde roata are turatii mari...daca nu-i bine echilibrata apar vibratii. Dar daca roata-i de diametru mare, turatia la viteze mari este mai mica...prin urmare, mai putine oscilatii...mai putine vibratii
Si un efect secundar benefic: trenul de rulare fiind mai lung...se uzeaza mai greu
Si un efect secundar nu la fel de benefic: este mai scump cauciucul.
In opinia mea , prima generatie de Duster s-a vandut foarte bine mai ales pentru capabilitatile off-road de care a dat dovada , acum ca noua generatie vine cu o janta mai mare , este posibil sa afecteze acele performante pe teren accidentat de care vechiul Duster este celebru.
Last edited by prometheus; 12 September 2017, 23:33.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Adica, daca ai 110 CP nu e bine sa ai jante mai mari de 16", sau daca ai 200 de CP iti trebuie neaparat si jante de 18"?
Am avut masina cu 115 CP cu jante de 15". Nu m-a deranjat cu nimic. Sunt prea mari jantele de 17" pentru motor de 110 CP? mai ales ca e si diesel si are cuplu mare.
Din cate stiu eu exista Logan 0.9 TCE (90 CP) cu jante de 16".
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment