Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noul Renault Kwid, modelul low-cost construit de francezi în India, a fost fotografiat la Paris. Potrivit revistei Caradisiac, mașina ar putea ajunge pe piața europeană în 2018, unde ar fi comercializată...
    Last edited by IancuMIC; 14 September 2017, 16:50.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by Cherubino View Post
      ...
      Doar aia avuti sa se lafaie in autoturisme, amarastenii n-au decat sa crape!
      Nu e chiar asa. Au variante: SH-uri cu 3-400.000km la bord, vechime 15 ani in medie. Nu ne uitam ce siguranta prezinta pe drum astfel de masini ca "are airbag cortina".

      Comment


      • Originally posted by t0rquemada View Post
        Când o să iasă Kwid o să urle unii că are roți de Dacia 1310, 155/75 R14 cu 3 suruburi
        Pai, nu e asa?
        Flota Delgaz de Dokker si cate un Duster ratacit e pentru interventii in oras si zone limitrofe, ca numai acolo e gaz.
        Unde e nevoie de off roader, pe interventii retea electrica (pe coclauri taranesti) au ales Ford.
        Ce dracu sa faci cu un Duster iarna, pe dealuri, noroaie si zapezi? Sa-l tragi cu calu'?
        Last edited by mr.K; 14 September 2017, 15:54.

        Comment


        • Hai kwid ăla e chiar mişto, în loc de bicicletă îmi iau şi eu una ... pe tichet ...

          Comment


          • Oare kwid-ul asta cam in cat timp rugineste ?? max 1 luna ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Poate pune tăblăria de plastic, tot copiază de la Reno de acu douăj-de ani ... Reno Clio III cu aripi de plastic

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                Oare kwid-ul asta cam in cat timp rugineste ?? max 1 luna ?
                Nu e imposibil.


                Originally posted by bogdan_cr View Post
                Poate pune ... ... Reno Clio III cu aripi de plastic
                La ca s-a renuntat.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Pana la urma, ce platesti aia primesti.
                  Comparand mere cu pere, ca de obicei, sa spunem fiindca s-a vorbit despre "concurentii" Dusterului, ca pretul de la care pleaca un kodiak, adica peste 22 de mii, e dublu fata cel de plecare a dusterului. Si atunci care e rostul unei astfel de comparatii? Trolling?
                  Dusterul ca si masinile logan in general, au ocupat un segment neglijat de multi producatori de renume, dar care s-au trezit si ei, fabricand ulterior modele care sa concureze masinile produse la Pitesti, in Romania.
                  In 2004 si ulterior, cand dacia a scos un model ieftin (ambiance 5750E), a fost exact ce asteptau romanii, marea majoritate fosti posesori de dacia 1310; cei de la reno au anuntat ca se doreste o alternativa la o masina sh. Cine ar fi castigat daca ar fi scos o masina cu o tabla mai buna, cu interior mai stilat, cu motoare potente si un pret de 12-14 mii? Nici clientii, cu venituri relativ medii, nici dacia, pentru ca zona asta era stapanita de alti producatori.
                  Astazi lucrurile s-au schimbat si dacia a facut exact pasii care i-au fost ceruti de catre clientii sai, care nu sunt intotdeauna oameni dispusi sa plateasca prea multi bani pe o masina; un segment de consumatori, fara pretentii prea mari si foarte pragmatic.
                  Asta e dacia, cu toate problemele specifice unui producator de masini low cost.
                  Ce nu pot eu sa inteleg, este faptul ca frecvent, masinile dacia sunt comparate cu alti producatori, ale caror masini sunt mult mai scumpe; cine are 4-5 mii peste orice model fabricat la Pitesti, se indreapta spre alte marci. Cine e de vina, ca cineva viseaza la masini germane, da' n-are bani (sau ma rog, nu e dispus sa plateasca acele masini) decat de logan?
                  Si nu s-a ajuns la peste 12 mii pe o Dacia? Si nu are aceleasi probleme ca una de 5700 de euro, incepand cu rugina si continuand cu altele noi, gen porniri la a 3-a cheie, resoftari peste resoftari, ulei pe tubulatura din compartimentul motor, probleme cu ambreiajul care nu rezista multi km etc..
                  E aceeasi Marie, dar cu alta palarie. Mai scumpa. Palaria.

                  Cu banii pe o Dacia noua, iti cumperi 2 sh-uri decente.

                  Cat despre Duster, concurentul sau direct nu e Kodiaq, asta face parte dintr-o clasa mai mare.
                  Duster concureaza cu Yeti, mai bun, dar ceva mai scump.

                  Duster concureaza cu Suzuki Vitara, mai bun, si in aceeasi bani.
                  Last edited by mr.K; 14 September 2017, 19:06.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    ...
                    Cu banii pe o Dacia noua, iti cumperi 2 sh-uri decente...
                    Eu am dat pe Dacia mea 6400 de euro (noua, garantie, bla-bla). Ce sh decent imi iau cu 3200 de euro?
                    De fapt ai dreptate. Orice limuzina se repara la orice colt de strada.
                    Pana si bulgarii vin la noi sa-si repare limuzinele.

                    Comment


                    • Ziceam si eu de o Dacia full, cu Easy R, nu ce ti-ai luat tu.
                      Oricum, ai dat 6400 de euro prin Rabla.

                      Comment


                      • Nu te contrazic, dar n-ai specificat. De ce mi-as lua doua jioarse in loc sa-mi iau o masina noua? (garantie, bla-bla...) La pretentiile mele si la drumurile din Romania, la cat merg pe hautostrada cu 145 de km/h in anumite depasiri...
                        E frustrant sa fii troll anti Dacia care nu face fata comenzilor indiferent ce zici... Tu zici, ei au comenzi garla....

                        Comment


                        • Si shaorma are clienti, asta nu inseamna ca reprezinta ceva in domeniul culinar.
                          Cei din Vest vad Dacia ca pe o masina de folosinta scurta, la pret mic. Asa cum folosesti o punga de plastic de la supermarket, iar in concediu pleci cu valiza.

                          Comment


                          • Eu cred ca se vand mai multe pungi de plastic decat valize. Nu pleci in concediu in fiecare zi. La supermarket... te duci mai des. Imi iau si eu Audi A8 sa plec in concediu o data pe an si ma tine toata viata.
                            P.S. shaorma e ceva de mancare, prin urmare reprezinta ceva in domeniul culinar. Cam ca Dacia in domeniul auto.
                            Last edited by Fanez; 15 September 2017, 07:36.

                            Comment


                            • mr.K ai dreptate...isi cumpara in fiecare saptamana cate una...chiar si doua...

                              Comment


                              • Eu am Logan, nu VAG. Nu-mi permit o shaorma pe saptamana. E intretinerea masinii prea scumpa. Daca aveam passat, imi permiteam o shaorma/zi.
                                Asta in cazul in care aveam Logan de la serviciu pe cheltuiala firmei, ca sa nu uzez prea mult passatul.
                                Last edited by Fanez; 15 September 2017, 08:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google