Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
Originally posted by Cherubino View Post...
Doar aia avuti sa se lafaie in autoturisme, amarastenii n-au decat sa crape!
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostCând o să iasă Kwid o să urle unii că are roți de Dacia 1310, 155/75 R14 cu 3 suruburi
Flota Delgaz de Dokker si cate un Duster ratacit e pentru interventii in oras si zone limitrofe, ca numai acolo e gaz.
Unde e nevoie de off roader, pe interventii retea electrica (pe coclauri taranesti) au ales Ford.
Ce dracu sa faci cu un Duster iarna, pe dealuri, noroaie si zapezi? Sa-l tragi cu calu'?Last edited by mr.K; 14 September 2017, 15:54.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostPana la urma, ce platesti aia primesti.
Comparand mere cu pere, ca de obicei, sa spunem fiindca s-a vorbit despre "concurentii" Dusterului, ca pretul de la care pleaca un kodiak, adica peste 22 de mii, e dublu fata cel de plecare a dusterului. Si atunci care e rostul unei astfel de comparatii? Trolling?
Dusterul ca si masinile logan in general, au ocupat un segment neglijat de multi producatori de renume, dar care s-au trezit si ei, fabricand ulterior modele care sa concureze masinile produse la Pitesti, in Romania.
In 2004 si ulterior, cand dacia a scos un model ieftin (ambiance 5750E), a fost exact ce asteptau romanii, marea majoritate fosti posesori de dacia 1310; cei de la reno au anuntat ca se doreste o alternativa la o masina sh. Cine ar fi castigat daca ar fi scos o masina cu o tabla mai buna, cu interior mai stilat, cu motoare potente si un pret de 12-14 mii? Nici clientii, cu venituri relativ medii, nici dacia, pentru ca zona asta era stapanita de alti producatori.
Astazi lucrurile s-au schimbat si dacia a facut exact pasii care i-au fost ceruti de catre clientii sai, care nu sunt intotdeauna oameni dispusi sa plateasca prea multi bani pe o masina; un segment de consumatori, fara pretentii prea mari si foarte pragmatic.
Asta e dacia, cu toate problemele specifice unui producator de masini low cost.
Ce nu pot eu sa inteleg, este faptul ca frecvent, masinile dacia sunt comparate cu alti producatori, ale caror masini sunt mult mai scumpe; cine are 4-5 mii peste orice model fabricat la Pitesti, se indreapta spre alte marci. Cine e de vina, ca cineva viseaza la masini germane, da' n-are bani (sau ma rog, nu e dispus sa plateasca acele masini) decat de logan?
E aceeasi Marie, dar cu alta palarie. Mai scumpa. Palaria.
Cu banii pe o Dacia noua, iti cumperi 2 sh-uri decente.
Cat despre Duster, concurentul sau direct nu e Kodiaq, asta face parte dintr-o clasa mai mare.
Duster concureaza cu Yeti, mai bun, dar ceva mai scump.
Duster concureaza cu Suzuki Vitara, mai bun, si in aceeasi bani.Last edited by mr.K; 14 September 2017, 19:06.
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post...
Cu banii pe o Dacia noua, iti cumperi 2 sh-uri decente...
De fapt ai dreptate. Orice limuzina se repara la orice colt de strada.
Pana si bulgarii vin la noi sa-si repare limuzinele.
Comment
-
Nu te contrazic, dar n-ai specificat. De ce mi-as lua doua jioarse in loc sa-mi iau o masina noua? (garantie, bla-bla...) La pretentiile mele si la drumurile din Romania, la cat merg pe hautostrada cu 145 de km/h in anumite depasiri...
E frustrant sa fii troll anti Dacia care nu face fata comenzilor indiferent ce zici... Tu zici, ei au comenzi garla....
Comment
-
Eu cred ca se vand mai multe pungi de plastic decat valize. Nu pleci in concediu in fiecare zi. La supermarket... te duci mai des. Imi iau si eu Audi A8 sa plec in concediu o data pe an si ma tine toata viata.
P.S. shaorma e ceva de mancare, prin urmare reprezinta ceva in domeniul culinar. Cam ca Dacia in domeniul auto.Last edited by Fanez; 15 September 2017, 07:36.
Comment
-
Eu am Logan, nu VAG. Nu-mi permit o shaorma pe saptamana. E intretinerea masinii prea scumpa. Daca aveam passat, imi permiteam o shaorma/zi.
Asta in cazul in care aveam Logan de la serviciu pe cheltuiala firmei, ca sa nu uzez prea mult passatul.Last edited by Fanez; 15 September 2017, 08:44.
Comment
Comment