Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • În luna august, la nivelul Uniunii Europene, s-au înmatriculat aproximativ 900.000 de automobile, în creștere cu 5.4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Dacia Sandero reușește să se claseze pe locul al cincilea în topul celor mai bine înmatriculate modele.

    Jato Dynamics a publicat raportul înmatriculărilor din Uniunea Europeană pentru luna august. Conform acestuia, înmatriculările au crescut cu 5.4% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 899.272 de exemplare.
    Pe piața din Germania au fost înmatriculate în luna august 253.679 de automobile, cu 3.5% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut. Franța reușește o creștere cu 9.1% în luna august, ajungând la 106.976 de unități.

    După primele opt luni ale anului, pe piața din Uniunea Europeană au fost înmatriculate 10.517.629 de mașini, în creștere cu 4.2% față de aceeași perioadă a lui 2016.

    Volkswagen reușește să se claseze pe prima poziție în topul celor mai bune înmatriculări din luna august (101.784 de exemplare, în scădere cu 4.4% față de august 2016). Pe locul al doilea se află Mercedes-Benz, cu 58.680 de mașini înmatriculate în august la nivelul Uniunii Europene. Ultima poziție a podiumului a fost ocupată de Renault, cu 58.179 de unități, în creștere cu 11.4% față de luna august 2016.

    Cel mai bine înmatriculat model în luna august la nivelul Uniunii Europe a fost Volkswagen Golf, cu 30.986 de unități (+5.1%). Pe locul al doilea se află Renault Clio, cu 16.859 de exemplare (+31.9%), în timp ce ultima treaptă a podiumului este ocupată de Skoda Octavia (15.857 de exemplare, +11.6%).

    Luna august a fost una bună și pentru Dacia Sandero. Conform raportului publicat de Jato Dynamics, modelul de la Mioveni a fost înmatriculat la nivelul Uniunii Europene în 13.828 de exemplare (+16.8%). Astfel, Sandero se plasează pe locul al cincilea în topul celor mai bine înmatriculate modele din luna august.

    Comment


    • fostul sef al diviziei de motoare de la vw a fost arestat. urmarile dieselgate...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • - Good news, the Dacia Sandero ....

        - Great news, the Dacia Sandero ...

        On that bombshell, Sandero, în principal Stepway la export, este sus în topurile de vânzări europene în prima jumătate a lui 2017.

        Last edited by gecmc94; 2 October 2017, 18:45.

        Comment


        • da, batuta la distanta de skoda care e de doua ori mai scumpa si tot face vanzari considerabil mai mari. de celelalte nu mai zic...

          Comment


          • Poftim? Eu văd Fabia sub Sandero, probabil că se ascunde de rușinea pe care a pățit-o de la Sandero Stepway. Octavia este din altă clasă, puteai să te referi la Tiguan măcar... sa fie mai grea și mai mare.

            Comment


            • Tokyo, 28 iul /Agerpres/ - Alianţa Renault-Nissan, extinsă în urma achiziţionării Mitsubishi Motors, a depăşit în primul semestru din 2017 grupul german Volkswagen AG, devenind în premieră cel mai mare producător auto din lume, transmit AP şi Kyodo

              ...
              Last edited by IancuMIC; 5 October 2017, 19:53.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Carlos Ghosn, președinte și director general al alianței Renault-Nissan, a afirmat: "Alianța a raportat vânzări record în primul semestru din 2017, de 5,27 milioane de vehicule. Vom continua să reducem semnificativ costurile și să ne majorăm prezența pe piața globală, în timp ce vom menține standarde tehnologice solide și vom oferi clienților modele electrice inovatoare".
                Pazea, ca elimina astia fetele de la portiere, iar in loc de manere pun cate o sfoara, ca la Ferrari F40.

                Comment




                • Nici Boc nu face față traficului. Ba chiar îi sfătuiește pe studenți să ia autobuzele și nu a sărit nimeni de fund în sus. Clujul este o uriașă coadă de mașini.

                  Comment


                  • Nici Boc nu face fata traficului... Clujul este o uriasa coada de masini.
                    Ma intreb cine o fi primar in Cluj....

                    Comment


                    • retardelul ala de boc. nu stiu insa daca e vina lui, ca pe strazile alea din 1900, cu cladiri pe care n-ai voie sa le demolezi, cum crezi tu ca s-ar circula, indiferent de primar? imagineaza-ti in bucuresti pe stradute sa ai calea de acces din localitatile limitrofe. in plus, clujul e pe dealuri, nu e plat, nici nu prea e loc de 4 benzi peste tot. prin sighisoara ai fost? acolo ce solutii ar fi gasi daca s-ar ajunge la traficul ala? la noi, mai toate orasele sunt "condamnate", inclusiv bucurestiul, la aglomeratie daca toti vor doar cu masina si nimeni nu merge pe jos sau cu autobuzul. sa nu uitam ca bucurestiul are metrou, restul tarii nu prea...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • "Guvernul de la Berlin vrea ca producătorii auto să efectueze modificări tehnice la motoare şi la sistemele de evacuare pentru unele modele, faţă de o actualizare a sistemelor software convenită anterior, a anunţat ieri publicaţia germană "Der Spiegel".

                        Decizia vine în urma unui acord între autorităţi, experţi şi funcţionari de stat de la Ministerul Transporturilor din Germania, într-un efort de a preveni interzicerea maşinilor diesel în unele oraşe, susţine "Der Spiegel", potrivit Agerpres.

                        Dacă decizia va fi aprobată, va reprezenta o lovitură pentru producătorii auto "Volkswagen", "Daimler" şi "BMW", care au acceptat în august să actualizeze în Germania sistemele software la 5,3 milioane de vehicule diesel, pentru a reduce nivelul poluării, apreciază sursa citată. Costurile sunt estimate la cel puţin 500 de milioane de euro (592 de milioane de dolari), dar sunt mai reduse decât în cazul efectuării unor modificări tehnice la motoare şi la sistemele de evacuare.

                        Activiştii de mediu susţin că acordul încheiat la doi ani după ce "Volkswagen" a recunoscut că a manipulat emisiile poluante ale autovehiculelor diesel vine prea târziu şi are efecte reduse, astfel încât consumatorii şi autorităţile trebuie să facă presiuni pentru interzicerea vehiculelor poluante.

                        Reprezentanţii Ministerului Transporturilor din Germania nu au fost disponibili pentru comentarii.

                        În august, cel mai mare producătorul auto european, "Volkswagen" AG (VW), a informat că va actualiza pe continent sistemele software la vehiculele echipate cu motoare diesel Euro 5 şi Euro 6 de la toate brandurile sale şi va oferi subvenţii celor care renunţă la maşini diesel mai vechi pentru unele noi.

                        Marea Britanie şi Franţa intenţionează să interzică vânzărilor de autoturisme pe benzină şi motorină din 2040, când se vor comercializa doar vehicule electrice, ca parte a planului de reducere a poluării"

                        Comment


                        • Începând de astăzi uzina Ford de la Craiova produce modelul EcoSport, singurul vehicul al companiei americane asamblat în România. Noul vehicul înlocuiește monovolumul B-Max al cărui ultim exemplar a ieșit de pe linia de asamblare pe 1 septembrie.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Asta am zis eu (am citat pe cineva) pe vremea cand se auzise ca fabrica se muta in India.

                            Comment


                            • Tot 3 stele EuroNCAP, ca si modelul dinainte.
                              Noua Dacia Duster a fost evaluata de Euro NCAP, in cadrul sesiunilor traditionale de teste de siguranta.

                              Noul model al constructorului de la Mioveni a primit in cele din urma trei stele la testul de siguranta, potrivit unui comunicat oficial.
                              Euro NCAP Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the Full Width test, 100% of the width of the ...
                              Last edited by mr.K; 13 December 2017, 20:24.

                              Comment


                              • as fi curios nu atat pe rtezultatul final, cat de deosebirile fata de generatia trecuta. ce a fost mai strict, ce nivele de protectie ofera, raportat la eventualele modificari de stadarde. ceva nu e "coser" la euroncap, megane care a primit in 2008 5 stele, in 2013 a luat 3, fiat care in 2005 a luat 3-4, acum a luat zero, duster a ramas la 3. la fel loganul/sandero, au luat 3/4, acum 3. ceva nu se leaga, dacia n-a imbunatatit substantial platforma, aia au modificat sistemul si totusi unele masini nu-s afectate, altele care sunt de departe mai sigure decat dacia, au fost depunctate...sunt convins ca un espace din 2003 e mai sigur decat un duster, desi dupa actualele standarde, espace-ul respectiv n-ar lua, probabil, mai mult de 3 stele. si totusi, cele doua masini nu sufera comparatie, jignesti espace-ul din 2003 daca-l compari la siguranta cu un duster din 2017
                                ps: folxvagin a intrat din nou intr-un scadal, de data asta cu emisiile pe tuareg si transporter, motorizarea 3.0tdi, iar bmw cu 320d. nu-i mai simplu sa se interzica productia de motoare de utilaje agricole pe masini mici decat sa ne tot kkm pe noi ca teste, ca reglementari stricte, ca tehnologie complicata si scumpa?
                                Last edited by Seba; 14 December 2017, 10:50.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google