Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K, de ipocrizia germana nu zici nimic? Si la ei, statul investigheaza bmw, mercedes si vw. de data asta, cica statul german ar fi aia care i-au prins iar pe vw si pe bmw. toti astia cu diesele sunt niste mincinosi, dieselul din start a fost o mare minciuna ecologica, indiferent de producator. eu sunt convins ca atata timp cat toti folosesc aceeasi tehnologie, toti mint de ingheata apele. si fac asta din cauza unor politicieni incompetenti, care considera cel mai mare pericol CO2, nu cianurile, oxizii d eazot si particulele de carbon. altfel, nu era E5 diesel=E3 benzina. adica daca eu ca litician decid ca dieselul e5 e ca benzinarul e3, nu inseamna ca dieselul e5 chiar e ecologic. dar na, tre' sa pricepi un pic, nu sa crezi tot ce zic diverse comisii si institutii de reglementare, toate politice, platite de producatorii ce urmeaza a aplica regulile
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ipocriti sau nu, le-au tras-o frantuzilor si primul, si in al doilea razboi mondial, si in razboiul auto.
      Iar tu, nu cred ca ai alege o frantuzoaica in loc de o nemtoaica, daca ti s-ar oferi la alegere, moka.
      Renault Velsatys.
      Nici Talisman nu se ridica la cine stie ce standarde, comparativ cu clasa premium la nemti.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        ...
        Iar tu, nu cred ca ai alege o frantuzoaica in loc de o nemtoaica.
        Depinde, e mai blonda, mai bunoaca.... mai "moldoveanca", mai.... o frantuzoaica cum am vazut prin filme e mai buna decat o nemtoaica tot vazuta prin filme.

        Comment


        • K, daca mi s-ar da posibilitatea de a alege moca, intre un golf si-un megane, as lua megane-ul. intre passat si talisman, passat-ul. intre sharan si grand espace, as lua espace-ul. la clasa petarde, intre polo si dacia/clio, n-as lua nici una, m-as orienta spre mazda/honda. mercedes mi-as alege daca as avea bani sa intretin una noua. cum nu cred ca merita efortul financiar sa intretin in mod corect o masina noua, de 65000 de euro, scot mercedesul din discutie (de banii pe gume, telescoape, etc, mai bine merg in concediu). oricum, astia-s alta clasa, peste passat si talisman si cam orice altceva.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • K, daca mi s-ar da posibilitatea de a alege moca, intre un golf si-un megane, as lua megane-ul.
            Daca alegerea se facea prin 2010, mai alegeai megane-ul?

            Comment


            • cu ochii inchisi am facut naveta doi ani cu megane-ul. la 130000km inca mergeau impecabil si nu se stricase nimic la nici una din cele 6 megane-uri de naveta.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Ai nimerit tu megane "de export".
                In general, sansa ca la 130k sa nu fi avut nicio problema, se apropie de zero la renault.

                Comment


                • pe benzina mai erau cum erau meganurile , dar diesel ... sub orice critica.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Lasa, ca si 1.6 16V erau probleme. Nu mai spun ca juma de bord nu functiona dupa 3 ani.
                    Rombul e piece of shit, cum spun americanii. Degeaba e cu 2 mii de euro mai ieftina masina fata de altele, daca iti mananca nervii incet de 3000 de euro.

                    Comment


                    • Americanii nu se joaca, asa cum face EuroNCAP cu stelele, dandu-le pe toate rablele.
                      Doar 15 modele auto au primit rating maxim la testul de siguranta al Insurance Institute for Highway Safe.

                      Asta deoarece la testele din acest an, pe langa impactul lateral si frontal, IIHF a adaugat un nou test: impactul frontal pe partea pasagerului.

                      In consecinta, doar 15 modele au primit rating maxim, cu 54 mai putine fata de anul trecut.
                      Dar iata care sunt cele mai sigure masini din lume in 2018, potrivit IIHS:

                      BMW Seria 5
                      Kia Forte
                      Genesis G80
                      Genesis G90
                      Hyundai Santa Fe
                      Hyundai Santa Fe Sport
                      Lincoln Continental
                      Kia Soul
                      Mercedes-Benz Clasa E
                      Mercedes-Benz GLC
                      Subaru Impreza
                      Subaru Legacy
                      Subaru Outback
                      Subaru WRX
                      Toyota Camry

                      Comment


                      • pai si euroncap face impact frontal pe juma' de masina. as zice ca in sfarsit s-au trezit si geniile planetei sa faca "overlap", ca pana acum dadeau cu masina cu botul 100% in beton, dar la o viteza mai mica decat facea euroncap frontalul pe juma' de masina.
                        @costi: pai tocmai, ca meganurile erau 1.9dci, toti ne asteptam sa faca nazuri. probabil le-a placut stilul "smuls" 60-150-60-120-50-140-60...pe vremea aia nu exista autostrada ar-tm
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Numai ca la EuroNCAP mai era putin si aveau toate carutele 5 stele.
                          Mai era putin si aveau si Dacia 5 stele.

                          Comment


                          • Fără să fi citit specificațiile testelor, citez rușinea pe care Ford Mustang GT a pățit-o. Aș zice că americanii testează conserve pe acolo, pe la ei.

                            “Ford’s iconic muscle-car, the Mustang, has scored a two-star rating for overall safety, with concerns about its crash protection of adult and child occupants and a worrying lack of safety equipment commonly available on the European market,” the press released stated.

                            However, it's important to note that the U.S. government's National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) gives the 2017 Mustang 5 stars all around in all crash tests, and the independent Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) gives the 'Stang a top-rated "Good" score in every test minus the front small overlap test, in which it receives an "Average" score.

                            You can read the full press releasehere, in which the Euro NCAP holds nothing back in their criticism of Ford’s safety technologies.

                            Comment


                            • Dovada e asta. Vezi vreo americanca?
                              Dar iata care sunt cele mai sigure masini din lume in 2018, potrivit IIHS:

                              BMW Seria 5
                              Kia Forte
                              Genesis G80
                              Genesis G90
                              Hyundai Santa Fe
                              Hyundai Santa Fe Sport
                              Lincoln Continental
                              Kia Soul
                              Mercedes-Benz Clasa E
                              Mercedes-Benz GLC
                              Subaru Impreza
                              Subaru Legacy
                              Subaru Outback
                              Subaru WRX
                              Toyota Camry

                              Comment


                              • intrebarea mea ar fi alta: vezi in lista iihs vreo masina din clasa mica, cu exceptia lui kia soul? in mare, in testele americanilor gasesti numa' camioane...ori, alea se comporta bine in orice test de pe lumea asta. in europa nu au toti lincoln continental, seria5 sau e-klasse (astea fiind oricum printre referintele in siguranta si la euroncap)
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google