Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stiu ca nu era Vesta , ideea era ca nu-i pornise motorul , din prima.
    Lada Vesta SW Cross chiar arata frumusel cu toate ca stergatoarele (bratele) se vad destul de urat in zona de repaus , la noul Logan s-a remediat acesta problema ce tine de estetica, care vrea Lada, SW-ul acesta arata frumos , oricum o raritate pe la noi, in schimb Lada Niva am vazut o groaza , mai ales in Braila .

    Noua Kia Niro 100% electrica , frumoasa masina , range declarat oficial de 380 km , real daca ajunge pe la 300 km ar fi super fain.
    Kia a publicat primele imagini cu Niro EV, versiunea electrică a SUV-ului subcompact Niro. În varianta de top, acesta va utiliza o baterie de 64 kWh care va asigura o autonomie de 380 de kilometri.
    Last edited by prometheus; 6 May 2018, 13:51. Reason: Automerged Doublepost
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Apropo de astea 100 % electrice, nu se spune nimic de durata de viata a bateriilor si mai ales de garantia acestora. Banuiesc ca autonomia scade odata cu inaintarea in varsta si este mai mica in cazul temperaturilor negative. Cam cat costa inlocuirea bateriilor?

      Comment


      • Mare dreptate ai #abc , cam prea mult marketing. Acuma bateriile or costa cat or costa , dar producerea lor , distrugerea acestora nu costa mediul mai mult decat se spune sau decat se recunoaste ?

        Comment


        • Din cate am ciitt...cam nu...reciclarea lor este mai ok. Iar producerea lor polueaza mai putin decat producerea de motoare/uleiuri si alte consumabile pentru un motor cu ardere interna.
          Mai mult. Noile baterii (de prin 2000) nu mai sunt poluatoarea mari.

          Comment


          • Majoritatea constructorilor auto inchiriaza aceste baterii auto , deci teoretic ar trebui sa ai tot timpul bateria la potentialul ei maxim , platesti chirie pe ea , in momentul in care durata de viata ii scade dramatic iti da alta baterie si ciclul se repeta.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • "Si chiria, chiria cat e?" (e mai mare ca halatu') - cu trimitere la o reclama TV mai mult sau mai putin cunoscuta.

              Adica cumpar masina, care nu este asa ieftina nici cu programul Rabla cu oricat de multi plus, dupa care mai platesc o chirie pe langa cheltuielile de intretinere. Cheltuielile de intretinere admit ca sunt mai mici decat la o masina conventionala, mai putin asigurarea Casco, care se calculeaza in functie de pretul de lista al masinii - nu de cel platit care include bonusul oferit de stat. Masina in timp isi pierde valoarea dar chiria ramane constanta si reprezinta un procent mereu in crestere fata de valoarea de piata a masinii. Dupa multi ani daca o vand cel care o cumpara si care isi permite/doreste o masina mai ieftina (altfel cumpara una noua) se va gandii bine de tot daca merita sa dea un pret (oricat de mic) pe o masina la care trebuie sa plateasca o chirie (importanta). Eu am observat la masinile conventionale (s-ar putea sa gresesc) ca cine alege o varianta exotica (marca, tara de origine, culoare, caroserie, etc) din considerente de gust (care nu se discuta) sau de pret (oferte) o vinde mult mai greu (ma refer la Romania) si la un pret mic in comparatie cu cei care cumpara la prima mana o masina conventionala care face volum la vanzare.

              Comment


              • Nu suntem noi românii obițnuiți cu chiria mașinilor, dar astfel de practici în vest sunt de ani buni.

                În Belgia de pildă există un sistem ciudat de rate / leasing unde plătești la mașină până la final, apoi iei alta, tot de la firma de la care ai luat-o pe prima. Este ca un fel de chirie dar împachetată frumos. Ca s-o păstrezi, mai dai destul de mulți bani, astfel că realizezi că nu rentează. Tocmai ăsta a fost și scopul să te agațe la nesfârșit.

                Iar referitor la mașinile electrice, căutați povestea americanilor de prin din anii '70 care după ce au plătit rate la prima mașina electrică (Toyota parcă), la final nu au avut voi s-o păstreze. Nu a vrut statul american conform nu mai știu cărui agreement cu japonezii. Ani de zile s-au judecat cu statul american (ei doreau să se încurajeze vânzarea benzinei / motorinei) și abia au câștigat. Nu mai știu finalul, ce despăgubiri au solicitat etc...
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • Originally posted by Catalin S. View Post
                  În Belgia de pildă există un sistem ciudat de rate / leasing unde plătești la mașină până la final, apoi iei alta, tot de la firma de la care ai luat-o pe prima. Este ca un fel de chirie dar împachetată frumos. Ca s-o păstrezi, mai dai destul de mulți bani, astfel că realizezi că nu rentează.
                  pai asta e definitia leasingului, care exista si la noi de o gramada de timp, unde spre deosebire de rate trebuie la sfarsit sa platesti valoarea reziduala si pana atunci masina nu e a ta ci a firmei de leasing. avantaje: "rate" mai mici si mai usor de realizat.

                  Comment


                  • @ABC platesti chirie in functie de km facuti.Adica estimezi cati faci pe an si platesti in functie de asta.Parca citisem chestia asta la Renault,in speta ZOE sau Kangoo..
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • @micutzu666 Numai sa nu mareasca chiria dupa achizitia masinii. Nu mai amintesc de diferenta de curs.

                      @catalin S. @B997NDL Este foarte importanta mentalitatea. Aceasta difera de la o tara la alta, chiar si in interiorul UE. In plus sunt mari diferente privind educatia si nivelul de trai. Romania este o tara de propietari. In Romania o mare parte din venituri sunt nefiscalizate. Sunt multi oameni care au bani sa cumpere o masina noua si sa o intretina dar nu pot obtine un credit.
                      Last edited by abc; 6 May 2018, 20:59.

                      Comment


                      • Va speriati degeaba de acea chirie pe baterii, daca se merge cu masina , se face profit foarte rapid mai ales ca pretul petrolului este in continua crestere , faza cu pierdutul valorii din pretul de achizitie , eu zic ca la cele electrice mai ales cu chirie pe baterie se pierde putin , mai ales ca bateria nu este a ta(cost achzitie mai mic) , deci practic vinzi masina fara baterii- ma rog acumulatoarele proprietate Samsung/Toshiba , Fujitsu etc etc , noul proprietar chiar cred ca va fi incantat de asa ceva pentru ca are baterie la capacitate maxima tot timpul .
                        Cam acesta este viitorul in materie de masini , toti vad ca incep sa se indrepte in aceasta directie , masini 100 % electrice , mai toti au promis ca pana prin 2030 peste 50% din masinile scoase la vanzare vor fi 100% green.

                        Oricum suntem la inceput cu bateriile , eu cred ca in 15-20 de ani vom avea baterii super avansate care vor tine peste 1000 de km la un "plin" si cu incarcare de cateva minute.
                        In Romania la ora actuala care isi cumpara masina 100 % electrica chiar are curaj !! la noi e jale cu statiile de incarcare , mai avem mult pana cand vom avea o infrastructura electrica cu care sa nu-ti fie frica ca ramai cu masina in drum ca n-ai unde s-o incarci. Oricum viitorul auto suna bine pe baterii.
                        Last edited by prometheus; 6 May 2018, 23:38.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Vorbiți vorbe. Nu va fi rentabilă o mașină electrică decât când (și dacă) se va ajunge la acumulatorul visat mai sus de 1000 km. Azi este semnificativ (peste 2x) mai scumpă decât una convențională. Vedeți voi când statul nu își va mai permite subvențiile actuale pe care le dă unora ce nu reprezintă decât între 0.1 și 0.01% din piața auto.

                          Mașina electrică azi este doar o fantezie (de prost gust aș zice, pentru că în cazuri similare clienții ar face plângeri pentru reclamă mincinoasă). Se face mare propagandă pe seama ei pentru a deschide un drum al societății. Mai este mult până la mass market, pe principiile economiei de piață. Dar mobilitatea electrică înseamnă și altceva: trotinete, scutere, biciclete, până în 25 km/h.

                          Iată un exemplu de reclamă mincinoasă, care miroase urât de tot. Unul dintre cei trei posesori de Tesla din România:
                          "„Poţi folosi orice priză normală de acasă, de 220, la care se încarcă, să zic aşa, cam 15 km pe oră. Următoarea treaptă este cea a prizelor de 220, dar cu un amperaj mai mare, de 32, dublu faţă de cel al prizelor normale. Se încarcă la aproximativ 30 de km pe oră, dar acestea eu nu le-am folosit niciodată. La priză trifazică, cu 16 amperi, se încarcă 60 de km pe oră. Iar dacă ai priză trifazică de 32 de amperi, aceasta încarcă aproximativ 120 de km pe oră. Cu astfel de prize trifazice de 32 de amperi sunt dotate cam 90% din staţiile de încărcare din România, aşa-numitele staţii de tip 2”, descrie Cazan."

                          Ticăloșia propagandei pro-mașină electrică te amăgește prezentându-ți situația de azi când sunt câteva sute de mașini electrice în București. Dar să zicem că nu 1.5 milioane de mașini câte sunt azi dar să zicem că vom ajunge la 100 000 de mașini electrice ar necesita 500 mil $ investiții în infrastructură. Povești. Iată situația reală.

                          America de Nord 2017:
                          In his 2011 State of the Union address, then president Barack Obama predicted one million electric cars on the road by 2015. Four years later, there wasn’t even a third that many. California offered so many different subsidies for electric vehicles that low-income families could get rebates of up to US$13,500, but it still isn’t even close to reaching its target of having zero-emission vehicles make up 15 per cent of California auto sales by 2025, being stuck at three per cent since 2014. Ontario’s Liberal government last year announced to much laughter its plan to ensure that every family would have at least one zero-emission vehicle (ZEV) by 2024, and Quebec made a plan to make ZEVs worth 15.5 per cent of sales by 2020. Let’s see how that’s going: Currently, ZEVs make up 0.16 per cent of new vehicle sales in Ontario and 0.38 per cent in Quebec.
                          Germania:
                          Legislation requiring that only EVs will be sold in Germany after 2030 has been passed by the Bundesrat, Germany’s lower house, but needs to pass the Bundestag, the upper house, before it becomes law. If it is passed we get the results shown in the table below. Replacing all of Germany’s 44,403,124 fossil-fuel-fired cars with EVs would require a 31% increase in Germany’s electricity generation and a 40% increase in Germany’s installed capacity. The cost of installing this extra capacity would be $232 billion.
                          But if Germany shuts down its coal and nuclear plants the situation becomes a lot worse. To replace the generation from this 60GW of lost baseload capacity Germany would have to install another 140GW of renewables, and adding this to the 77GW of capacity needed to service EVs increases the installation cost from $232 to $650 billion.
                          UE
                          The legislation currently being prepared by the EU shows that it is thinking along the same lines as Germany and the Netherlands. If the EU eventually adopts a 100% EV policy the requirements will be as shown below. Replacing the EU’s 250 million fossil-fuel-fired cars with EVs would require a 34% increase in electricity generation and a 43% increase in installed capacity. The overall cost of installing this extra capacity would be $1.3 trillion. Requirements would, however, vary significantly from country to country.
                          Să mai discutăm despre mașina electrică cândva prin 2030. Până atunci mergeți cu trotineta sau scuterul. Acestea chiar merită.
                          Last edited by gecmc94; 7 May 2018, 00:54. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Si eu zic la fel: masini electrice in Romania dupa 2030, cam prin 2050. Deocamdata la mare cautare sunt masinile second hand. Cei care achizitioneaza o masina noua sunt o minoritate in tara noastra. Acesta este adevarul!

                            Comment


                            • pai asta e definitia leasingului, care exista si la noi de o gramada de timp, unde spre deosebire de rate trebuie la sfarsit sa platesti valoarea reziduala si pana atunci masina nu e a ta ci a firmei de leasing
                              Seros? Nu știam!

                              La Hyundai, cealaltă mașină din familie, am avut leasing în urmă cu vreo 10 ani, deci știu prea bine cu ce se mânâncă, doar că am optat pentru o rată un pic mai mare, ca să nu plăesc la final acea valoare reziduală. Oricum, nu era cine știe ce, dar m-am gândit că poate vin vremuri grele și nu mai am bani, și bine am făcut, deoarece la scurt timp a început așa zisa criză financiară când nimic nu mai mergea...

                              În "cazul" Belgia, deși sună cam la fel acest termen "leasing", valoarea de la final este una destul de... spre foarte mare, chiar uriașă... de mai bine îți iei alta. Unde mai pun că în orice moment, la orice oră, chiar și la o săptămână după ce ai luat mașina, o poți schimba cu una mai slabă, mai puternică sau cu mai multe opțiuni. La noi, ca s-o schimbe, ori îți trebuie kwaye, mă scuzați... pentru că birocrația e în floare, durerea la bască e la cote înalte, deranjul e mare... legea e prea puțin cunoscută de românii de rând care nu știu ce drepturi au... ori se ocupă CASCO în caz de daună totală, dar și acolo e cu dus și-ntors.

                              Revenind la Belgia, vorbesc pe fapte concrete, studiate și povestite la fața locului de persoane care trăiesc de ani buni acolo.
                              Bine, nu toate firmele de leasing sunt la fel și nici belgienii nu sunt trași la indigo, dar vorba lui ABC...

                              Este foarte importanta mentalitatea. Aceasta difera de la o tara la alta, chiar si in interiorul UE.
                              ...ține de mentalitate.

                              Ei nu ar ține niciodată banii blocați într-un SUV de pildă de +40.000 euro, când îl pot achita din salariu lunar și îl pot schimba oricând pe motiv că nu le mai place, s-au săturat ori nu a fost ce au vrut inițial.

                              platesti chirie in functie de km facuti.Adica estimezi cati faci pe an si platesti in functie de asta.Parca citisem chestia asta la Renault,in speta ZOE sau Kangoo..
                              O să apară și la noi la un moment dat, dar cu omul de la țară, românul sadea care s-a născut proprietar de cutii de chibrituri (apartamente la bloc), nu te pui. Să mai treacă vreo două-trei generații și-om mai vedea.
                              Last edited by Catalin S.; 7 May 2018, 07:04.
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment


                              • Germania a devenit cea mai mare piață pentru mașinile electrice și hibrizi plug-in din Europa. Vânzările din primul trimestru au crescut cu 70% la 17.574 de unități, iar nemții au depășit în premieră Norvegia, liderul tradițional la acest capitol.


                                Ca tot vorbim de electrice , viitorul electric auto este mai aproape decat credeti , in Europa.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google